Valtava verojen kerääminen saa aikaiseksi vain "tunnin j..munia" .
Tieverkko on hävettävän heikossa kunnossa. Turisteille ei voi suositella pääteiltä pienemmille teille siirtymistä. Kansalaisten on päivittäin tuhottava röykytyksessä autonsa ja kuljetusyrittäjien kalustonsa.
Suomen verotus.
7
122
Vastaukset
- Anonyymi
Terveydenhuollon alasajosta nyt puhumattakaan.
- Anonyymi
Yle- vero on Suomen turhin vero.
- Anonyymi
Ite voit mennä ja korjata!
- Anonyymi
PETTERI LAMA HALUAA turvata evakuoinnin onnistumisen tunnin junalla.
- Anonyymi
Vain köyhät duunarit maksaa kaikki verot
Rikkaat kauppiaat yrittäjä saa kaiken verotta autot ruuat työmatkat Kin - Anonyymi
40 PROSENTIN KOROTUS ARVONLISÄVEROON OLI VAHVA SUORITUS MEILTÄ, PETTERI TÄSMENTÄÄ.
- Anonyymi
Uunolle tuli mieleen pohtia mitä hyötyä valtiolle, meille veronmaksajille
on tunninjunasta ?
Uunon voisi ajatella, että se on korruptiojuna.
Sitä varten hallitus myy ainakin neljä miljardin edestä veronmaksajien
yhteistä omaisuutta, joka siirtyy hallituksen bisneskavereille ja veronmaksajat
maksavat myös vuosittain ainakin 10 miljoonaa tukea tappiolliselle
tunnunjunalle, jolle projektille yritykset palkkaavat ulkomaista halpatyövoimaa.
Mitä jää tavalliselle veronmaksajalle ?
Matkustajamäärät tuskin tulevat juurikaan kasvamaan ja laivoilla tuodaan rahti suoraan Turkuun ja Helsinkiin.
Tuskinpa sitä junalla juurikaan kuskataan kaupungista toiseen.
Valtavat alat maita ja metsiä menee pakkolunastukseen.
Se on suuri lisäkustannus.
Väylä- ja ratahankkeet on tähän asti, ennen tunninjunaa tehty budjettivaroilla.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713869- 1013485
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773320Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362628- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361496Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221104Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181066Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181006