Sain rikkinäisiä tuotteita Sheiniltä. Tein valituksen ja kirjoitin asiakaspalveluun. He pyysivät minua palauttamaan paketin, jonka jouduin maksamaan itse. Kirjoitin, että tuotteet maksaisivat vähemmän kuin postikulut, mutta asiakaspalvelija sanoi, etteivät he voisi muuten hyvittää rahojaan. Asiakaspalvelija vahvisti, että kun paketti saapuu heille, saan hyvityksen tuotteista ja postikuluista. Minulla on kuvakaappauksia keskustelustamme, jotka olen myös lähettänyt Sheinin asiakaspalveluun todistaakseni, että heidän asiakaspalvelu pettää. Lähetin paketin takaisin, mutta kuukauden kuluttua paketti palasi Suomeen. Kirjoitin Sheinin asiakaspalveluun ja muutaman päivän kuluttua tuotteiden rahat palautettiin, mutta he viivyttelevät postikulujen maksamista. Olen toimittanut Sheinille kaikki kuitit, joissa on seurantanumero, paino ja minulle annettu osoite, mutta he eivät ole samaa mieltä tästä ja haluavat tarkempia todisteita paketin palauttamisesta. Kysyin postin työntekijältä, miksi paketti palautettiin. Sain vastaukseksi yhdeltä työntekijältä, että pakettia ei voitu toimittaa Sheinille, ja toinen työntekijä sanoi, että Sheinin kanssa on paljon tällaisia tapauksia. Shein siis tarkoituksella huijaa ihmisiä väittämällä, että meidän on maksettava palautus itse, että ehkä se pelottaa asiakkaita eivätkä ihmiset palauta paketteja ja tällä tavoin he pääsevät rahojen palauttamisestä , koska he eivät voi palauttaa rahoja, jos pakettia ei ole lähetetty. Selkeä esimerkki minun tapauksessani: olisivat voinut palauttaa rahat välittömästi, mutta haluavat pakettia palautettavan. Ihmiset, googlailkaa lisää Sheinistä! Shein on saanut mielettömiä sakkoja juuri asiakas oikeuksien loukkaamisesta.
Koska minulla on kuvakaappauksia keskustelustamme ja Sheinin lupauksesta korvata postikulut, olen tehnyt poliisille ilmoituksen petoksesta!
Shein huijaa
Anonyymi-ap
2
58
Vastaukset
- Anonyymi
Turha vaiva. Ei poliisi lähde haastamaan ulkomaista postimyyntifirmaa.
- Anonyymi
Temusta tulee laatutavaraa, palautuksista ei tarvitse tapella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4442999Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1372245- 1322063
Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71305Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2081304Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1511243Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel281218- 81046
- 561021
- 37775