Sain rikkinäisiä tuotteita Sheiniltä. Tein valituksen ja kirjoitin asiakaspalveluun. He pyysivät minua palauttamaan paketin, jonka jouduin maksamaan itse. Kirjoitin, että tuotteet maksaisivat vähemmän kuin postikulut, mutta asiakaspalvelija sanoi, etteivät he voisi muuten hyvittää rahojaan. Asiakaspalvelija vahvisti, että kun paketti saapuu heille, saan hyvityksen tuotteista ja postikuluista. Minulla on kuvakaappauksia keskustelustamme, jotka olen myös lähettänyt Sheinin asiakaspalveluun todistaakseni, että heidän asiakaspalvelu pettää. Lähetin paketin takaisin, mutta kuukauden kuluttua paketti palasi Suomeen. Kirjoitin Sheinin asiakaspalveluun ja muutaman päivän kuluttua tuotteiden rahat palautettiin, mutta he viivyttelevät postikulujen maksamista. Olen toimittanut Sheinille kaikki kuitit, joissa on seurantanumero, paino ja minulle annettu osoite, mutta he eivät ole samaa mieltä tästä ja haluavat tarkempia todisteita paketin palauttamisesta. Kysyin postin työntekijältä, miksi paketti palautettiin. Sain vastaukseksi yhdeltä työntekijältä, että pakettia ei voitu toimittaa Sheinille, ja toinen työntekijä sanoi, että Sheinin kanssa on paljon tällaisia tapauksia. Shein siis tarkoituksella huijaa ihmisiä väittämällä, että meidän on maksettava palautus itse, että ehkä se pelottaa asiakkaita eivätkä ihmiset palauta paketteja ja tällä tavoin he pääsevät rahojen palauttamisestä , koska he eivät voi palauttaa rahoja, jos pakettia ei ole lähetetty. Selkeä esimerkki minun tapauksessani: olisivat voinut palauttaa rahat välittömästi, mutta haluavat pakettia palautettavan. Ihmiset, googlailkaa lisää Sheinistä! Shein on saanut mielettömiä sakkoja juuri asiakas oikeuksien loukkaamisesta.
Koska minulla on kuvakaappauksia keskustelustamme ja Sheinin lupauksesta korvata postikulut, olen tehnyt poliisille ilmoituksen petoksesta!
Shein huijaa
Anonyymi-ap
3
172
Vastaukset
- Anonyymi
Turha vaiva. Ei poliisi lähde haastamaan ulkomaista postimyyntifirmaa.
- Anonyymi00004
itse asiassa kannattaisi tehdä kyllä, ilmoitus poliisille ja otin yhteyttä EU kuluttajavirastoon ja sain rahat takaisin
- Anonyymi
Temusta tulee laatutavaraa, palautuksista ei tarvitse tapella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee823260Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."372074Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1691850Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?3021396Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki361305- 1121239
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin931229En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711110Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201094- 281071