Kun sinut on nähnyt. Ei tarvitse sanoa sanaakaan. Vain pieni vilkaisu ja se on siinä. ○
Koko loppupäivän voi hymyillä
21
520
Vastaukset
- Anonyymi
Elämässä kannattaa olla vähään tyytyväinen. Ei tule isoja pettymyksiä.
- Anonyymi
Ei kai sitä mitään lottovoittoa voi odottaakaan, vaikka se tuntisi siltä jos...
- Anonyymi
Missä näit hymyilevän naisen :)
- Anonyymi
Itsessä, hymyilen leveästi kun näin komean miehen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä lailla sanoi tarvajärvi mikäs laatikko avataan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin omia tämän, mutta en ole komea, vaan ihan tavallinen. Minä mies olen myös tämän päiväisen kohtaamisen jälkeen leijunut pilvissä. Ihanaa olla rakkausferemoneista sekaisin. 🤩😍🥰
- Anonyymi
Lähikaupassa 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin omia tämän, mutta en ole komea, vaan ihan tavallinen. Minä mies olen myös tämän päiväisen kohtaamisen jälkeen leijunut pilvissä. Ihanaa olla rakkausferemoneista sekaisin. 🤩😍🥰
Niin on ihanaa. 🙃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähikaupassa 🥰
Oikeasti syömässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun työhuoneessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun työhuoneessa
Joo, aistin 🤣 tai sitte en, tuskin se nyt tuo hotmix voi olla... 😏... Vai voiko 🤔...
- Anonyymi
Eikös Suomi ole Euroopan rankingissa tällä hetkellä jotain 12. tai 13. Kun nyt päästiin kahdeksan neljän parhaan joukkoon, voisi luulla, että sijoitus paranee sijan tai pari. Italia ja Montenegro tuskin ovat olleet meitä paljoa ylempänä ennen kisoja, ja nyt ovat jo ulkona.
Edit: siis neljän parhaan joukkoon!- Anonyymi
Ei liity pallero potkupalloon. Kyse on pienemmästä pallosta kuin golf.
- Anonyymi
Se on totta, että tulee rauhallinen olo.
Mistä se kertoo?- Anonyymi
Olet ihqu 😘 Oli ikävä, nuku hyvin mussukka ❤️👋🏻
- Anonyymi
Ihastunut muodostaa mielihyvähormoneja tosi paljon nähdessään kaivatun ja muut asiat eivät pysty samaan. Siihen tulee riippuvuus. Kun näkee tauon jälkeen kaivatun saa mielihyväannoksen ja hetkeksi vieroitusoireet taas helpottaa. Menet naimisiin sen kanssa niin ei tarvi kärvistellä :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihastunut muodostaa mielihyvähormoneja tosi paljon nähdessään kaivatun ja muut asiat eivät pysty samaan. Siihen tulee riippuvuus. Kun näkee tauon jälkeen kaivatun saa mielihyväannoksen ja hetkeksi vieroitusoireet taas helpottaa. Menet naimisiin sen kanssa niin ei tarvi kärvistellä :D
Tulee rauhallinen olo, ikäänkuin olisi varmuutta. Ehkä varmuus on siinä että tykkää toisesta ja sen pitää riittää.
- Anonyymi
Se kertoo siitä että välittää ja voi olla oma itsensä seurassa. Siitä että toista on ollut ikävä. Hoksaatko katsoa millä tasolla olet, kulta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kertoo siitä että välittää ja voi olla oma itsensä seurassa. Siitä että toista on ollut ikävä. Hoksaatko katsoa millä tasolla olet, kulta?
Hän ei käytä hoksaa-sanaa. En myöskään yhdistä palleroa mihinkään. Mitä sillä tarkoitit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tietenkään riitä! Minulla on ikävä sinua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei käytä hoksaa-sanaa. En myöskään yhdistä palleroa mihinkään. Mitä sillä tarkoitit?
Oikea tietää että esinettä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann5453696- 1722721
Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1862702Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k292197Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel482000Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä81912Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien421641Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1831583Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2171568- 141496