Eilen toteutui pitkäaikainen fetissini ,pääsin naimaan 33v tyttöä joka on poikapuoleni entinen tyttöystävä ,teki gutaa tälläiselle lähes kuuskymppiselle miehelle.
Eilen toteutui.
4
448
Vastaukset
- Anonyymi
Olen pahoillani mutta haaveilet vain tuollaisesta, ei tuon ikäinen antaisi tuollaiselle epätoivoiselle vanhukselle.
- Anonyymi
Kuule poika. Varallisuudella on uskomaton voima ,eli ne piirtää joilla on liitua .
- Anonyymi
Ok.
- Anonyymi
Mö oon nainu mun isän entistä avovaimoa.
Ne oli jo olleet kymmenen vuotta erossa,mut olihan se silti mun sisko -ja velipuolen äiti.
Olin fantasioinu asiasta jo 15 lähtien,mut kolmekymmpisenä se oli totta.
Tai runkkasinhan mä vielä silloinkin sitä ajatellen...
Fantasioiden toteuttaminen on ihan eri asia kuin kuvitelmat; ihmettelin tosin jo edellisellä käynnillä eli illanvietto sitä et se laittoi oven varmuusketjun kiinni ja sanoi ihan erikseen,et hän jättää makuuhuoneen oven vähän auki,,,,
Tais olla seuraavalla kerralla kun se taas laittoin sen varmuusketjun (siks tietysti,et mun sisko -tai velipuoli ei kävele ihan yllättäen sisään.
Pyys hieromaan selkää ja oikeastaan kiusasin ihan tahallani hivelemällä niskasta jne. itseä alkoi jännittämään se,et meen liian pitkälle ja lopetin.
Toinen sitte kysyi,et miks lopetin: Tulin takaisin siihen selän taakse.hivelin rintoja ja sanoin et siks kun mun teki mieli koskea tällä tavalla.
Anjuskalla ei ollu mitään asiaa vastaan ja sovittiin niin,et tulen samaan sänkyyn ja pidetään toisia hyvänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1034280
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.813514Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,763121SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.822576Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52376Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2112202Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302111- 41900
- 95878
- 52796