Eilen toteutui pitkäaikainen fetissini ,pääsin naimaan 33v tyttöä joka on poikapuoleni entinen tyttöystävä ,teki gutaa tälläiselle lähes kuuskymppiselle miehelle.
Eilen toteutui.
5
540
Vastaukset
- Anonyymi
Olen pahoillani mutta haaveilet vain tuollaisesta, ei tuon ikäinen antaisi tuollaiselle epätoivoiselle vanhukselle.
- Anonyymi
Kuule poika. Varallisuudella on uskomaton voima ,eli ne piirtää joilla on liitua .
- Anonyymi
Ok.
- Anonyymi
Mö oon nainu mun isän entistä avovaimoa.
Ne oli jo olleet kymmenen vuotta erossa,mut olihan se silti mun sisko -ja velipuolen äiti.
Olin fantasioinu asiasta jo 15 lähtien,mut kolmekymmpisenä se oli totta.
Tai runkkasinhan mä vielä silloinkin sitä ajatellen...
Fantasioiden toteuttaminen on ihan eri asia kuin kuvitelmat; ihmettelin tosin jo edellisellä käynnillä eli illanvietto sitä et se laittoi oven varmuusketjun kiinni ja sanoi ihan erikseen,et hän jättää makuuhuoneen oven vähän auki,,,,
Tais olla seuraavalla kerralla kun se taas laittoin sen varmuusketjun (siks tietysti,et mun sisko -tai velipuoli ei kävele ihan yllättäen sisään.
Pyys hieromaan selkää ja oikeastaan kiusasin ihan tahallani hivelemällä niskasta jne. itseä alkoi jännittämään se,et meen liian pitkälle ja lopetin.
Toinen sitte kysyi,et miks lopetin: Tulin takaisin siihen selän taakse.hivelin rintoja ja sanoin et siks kun mun teki mieli koskea tällä tavalla.
Anjuskalla ei ollu mitään asiaa vastaan ja sovittiin niin,et tulen samaan sänkyyn ja pidetään toisia hyvänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain31911983Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-15611117Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2646459Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2395273Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1813737- 1743568
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin542571Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä3292010Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov121854Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö1061801