Hei mies, voitaisko sopia?

Anonyymi-ap

Voisitko sit, jos sä kiinnostut jostain toisesta naisesta, jättää mut pois kuviosta? Mä haluan ajatella, et sä arvostat mua edes sen verran, ettet pyöritä mua samaan aikaan kuin jotain toista? Ei se haittaa, jos kiinnostut jostain toisesta, kunhan mä en oo siinä mukana. ☀️

N

12

365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä pelimiehet vaan pyörittää useita yhtäaikaa. Se ei liikuta heitä yhtään, kun eivät ole tunteissaan kenessäkään kiinni. Eräänlainen selviytymiskeino heille ja sitten tosiaan sitä peliä.

Se mikä jää naisen tehtäväksi on se, että tunnistaa tällaiset ajoissa. Yksi neuvo on ainakin se, ettei kannata edetä asioissa liian nopeasti. Kiinnostunut ihminen kun on valmis odottamaankin ja näkemään vähän vaivaa, just sinun eteen.

• Anonyymi

Minä en kuule ole mikään pyörittäjä, en ole ollut, enkä tule olemaan! Ettäs tiedät.

• Anonyymi

Ei varmaan ollu sulle.
        -sivu

• Anonyymi

En voi vastata kun en tunnista tuota pyllyreikää kirjoituksen lopussa..

• Anonyymi

Et ole raukka koskaan siis aurinkoa nähnyt? Aina oot kellarissa elänyt? Kertoo sinusta aika paljon..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole raukka koskaan siis aurinkoa nähnyt? Aina oot kellarissa elänyt? Kertoo sinusta aika paljon..

Aika hurja.. nukahdin äsken tähän tuoliin. Näin lyhyen unen että olin lapsuuteni kodissa rintamamiestalossa ja lähdössä ulos. Ihmettelin miksi alhaalta kellarista kajottaa valo.. käänsin katkaisijaa sammuttaakseni mutta valo ei sammunut.. silloin hiukseni kuin nousivat pystyyn, sitten heräsin, ihan juuri äsken..
        muistin unen ja mietin sitä miten valo vain paloi siellä alhaalla.. silloin hiukseni nousivat kuin pystyyn.. ihan oikeasti
        tulin tänne lukemaan ja joku kertoo kellarista ja kuin valosta..

no joo, vai aurinko :) ryppyreikähän tuo on ja edelleen ap on tuntematon..

Vai ap sinäkö siellä kotini kellarissa hääräilit unessani. Oli kyllä outo uni..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika hurja.. nukahdin äsken tähän tuoliin. Näin lyhyen unen että olin lapsuuteni kodissa rintamamiestalossa ja lähdössä ulos. Ihmettelin miksi alhaalta kellarista kajottaa valo.. käänsin katkaisijaa sammuttaakseni mutta valo ei sammunut.. silloin hiukseni kuin nousivat pystyyn, sitten heräsin, ihan juuri äsken..
        muistin unen ja mietin sitä miten valo vain paloi siellä alhaalla.. silloin hiukseni nousivat kuin pystyyn.. ihan oikeasti
        tulin tänne lukemaan ja joku kertoo kellarista ja kuin valosta..

no joo, vai aurinko :) ryppyreikähän tuo on ja edelleen ap on tuntematon..

Vai ap sinäkö siellä kotini kellarissa hääräilit unessani. Oli kyllä outo uni..

Erikoinen oli se uni.. jokin voima vain antoi valoa sinne kolkkoon kellariin..

• Anonyymi

Bye bye

• Anonyymi

Ei meillä ole mitään riitaa tai sovittavaa. Olet riidellyt täällä anonyymien kanssa, kun minä olen käynyt p*neskelemassa muita naisia.

• Anonyymi

Huomaa aloittaja, että tuon kaltaisia m*lkkuja tosiaan on olemassa (vaikka voi tuo täällä trollikin olla)👆 Sun tehtävänä on itse rajata sellaiset pois. Ei odottaa, että jos se kuitenkin tykkää, vaikkei ole kanssasi missään tekemisissä. Miehet on miehiä, mut pojat on aina poikia. Eikä sellaisiin kannata aikaansa tuhlata.

• Anonyymi

Ei mulla ainakaan ole tuollaista omimisen tarvetta. Olisi kiva saada olla kaverikin. Miehillähän on perinteisesti ollut monia vaimojakin kun heitä on kuollut sodissa yms.

• Anonyymi

Toki monivaimoisuus ei naisille ole välttämättä ollut aina kiva, mutta onpahan ollut naisilla enemmän mahdollisuuksia päästä edes osingoille hyvästä ja kiihottavasta miehestä. Nykyään parhaat naiset omivat nopeasti parhaat miehet ja loput ovat ikuisesti vanhojapiikoja ja saavat elää puutteessa. Koska kukaan hyvä mies ei halua edes tutustua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      105
      3671
    2. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      47
      2620
    3. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      114
      2432
    4. 24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä

Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣
      Ikävä
      40
      1964
    5. Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi

Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu
      Ikävä
      29
      1687
    6. Rakastan sua

Tänäänkin, eilenkin, varmaan huomennakin..
      Ikävä
      27
      1512
    7. Mulla tulee vaan niin

Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et
      Ikävä
      22
      1501
    8. En tunne, en ymmärrä

enkä muista 😱
      Ikävä
      22
      1328
    9. Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi

Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?
      Ikävä
      70
      1245
    10. Olikohan se

Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi
      Ikävä
      8
      1241
    Aihe