Ikävä sua, enkä edes tiedä kuka olet❤️
Tuntemattomaankin voi rakastua. Tuntematon joka tuntui alusta lähtien tutulta.
Sun lähellä oli hyvä olla, tunsin oloni turvalliseksi, kotoisaksi. Olisin aina halunnut ottaa susta kiinni kun olit siinä lähellä. Nyt olet mennyt ja mun maailma romahti.😔 Taisi sullakin jäädä ikävä.
Susta jäi muistot näihin seiniin, pihapiiriin ja kaikkeen missä näin sua. En pysty itkemättä liikkua näissä paikoissa. Sun lähellä tunsin eläväni.
Anteeksi jos loukkasin mutta rakastan sua olosuhteista huolimatta. Ehkä joskus vielä tavataan ja toisillemme tunteet avataan❤️Palaa takaisin. Tiedät mistä mut löydät.
En kysynyt edes sun nimeä
4
203
Vastaukset
- Anonyymi
Sulla ei ollut helppo tilanne, sen tiedän.
Maailma on niin julma mutta saduissa on yleensä onnellinen loppu ❤️meidän kohtaamiset oli satuakin ihmeellisempää.
~ap - Anonyymi
Musta tuntuu, että meidän pitäisi kääntyä Jumalan ja Jeesuksen puoleen. Sieltä saisi selvyyden.❤️
- Anonyymi
Uskon kyllä ❤️🙏
Olen rukoillut ja mulla on levollinen olo.
Tunnen jotenkin että rakkaus voittaa ja me tämän miehen kanssa lähennytään. Jumala näyttää suunnan ja katsoo mikä on parhaaksi. Olen elänyt kuitenkin niinkuin hän on opettanut.
- Anonyymi
Kiukkuilit ja syystäkin ❤️ja mulle varsinkin näytit hapanta naamaa. Muhun sattui silti erityisesti. Rakastan sua enemmän kuin kukaan muu ikinä sua tulee rakastamaan.
Mun olisi pitänyt ottaa tämä puheeksi. Luulit varmaan että en välitä kun menin vaan. Mutta en uskaltanut tulla kun näytit nyrpistelyä. Yritit sillä saada huomiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283426- 973196
- 763024
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim792991"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m532901Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862678- 352480
- 572351
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432215- 881982