Tänään ärsyttä kaikki. Välillä asiat saavat ärsyttää. Se on ihan normaalia. Onko mitään ärsyttävämpää kuin se, että vastaat lounaalla puhelimeen ja sanot soittajalle (hallituksen jäsenelle), että "olen lounalla suu täynnä ruokaa", niin soittaja alkaa siitä sitten kertoa asiaansa 10 minuutin puhelun muodossa.
Ei hyvää päivää, mitkä käytöstavat. Jos minä soittaisin jollekin ja hän sanoisi olevansa lounaalla, toteasin palaavani asiaan puolen tunnin kuluttua tai kysyisin, koska voin soittaa uudelleen. Ei kukaan tervejärkinen ala kertoa asiaansa, kun kuulee puhelun vastaanottajan olevan lounaalla.
Ärsyttävintä maailmassa: soittaja jatkuu puhumista
6
210
Vastaukset
- Anonyymi
Miksikö vastaan aina vaan uudelleen ja uudelleen tämän hallituksen jäsenen puheluihin, jopa kesken lounaan tai sairaslomalla ollessani? Hän soittaa tuntemattomasta numerosta. En voi mitenkään tietää, että soittaja on juuri hän. Tuntemattomasta numerosta voisi yhtä hyvin soittaa sairaalalääkäri tai muu vastaava taho. Siksi vastaan tuntemattomista numeroista tuleviin puheluhin aina ja paikkaan katsomatta. Soittaja voi olla lääkärini.
Mutta ei, se on yleensä tämä hallituksen jäsen, jos terrorisoi pitkillä puheluillaan joka viikko lukuisia kertoja. Olin viime viikolla sairaslomalla, niin hän soitti silloinkin. Sanoin olevani sairaslomalla. Hallituksen jäsen tykitti asiaansa 14 minuuttia 4 sekuntia kuultuaan, etten ole töissä vaan sairaslomalla.
Mitä tällaisen ihmisen päässä liikkuu? - Anonyymi
On muuten harvinaisen ärsyttävää, että jollain hallituksen jäsenellä on salainen numero. Aina kun tulee soitto tuntemattomasta numerosta, on pakko vastata, kun soitto voi olla tärkeä. Sitten siellä on kuitenkin aina tämä asioista vinkuva osakas / hallituksen jäsen.
Ehkä reagoin liian tunteellisesti siihen, että hän soittaa tuntemattomasta numerosta. Se ärsyttää minua suunnattomasti. Normaali ihminen ei tarvitse salaista numeroa kuin kiusaa tehdäkseen. - Anonyymi
mitä tämä aloitus kertoo aloittajasta ?
- Anonyymi
Ärsyttävintä maailmassa: Suomi24:ssä inisevä tossukkaisännöitsijä, joka ei uskalla sanoa kenellekään mitään suoraan.
- Anonyymi
Tuskin tälle palstalle kirjoittelee muut kuin virkansa puolesta puoliammimaiset palstan aktivoijat !
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621117Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077- 491041
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373999Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153912Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717847- 89827
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182800Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105719Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51703