🙄💻📱 tuosta wifistä. Näen valintalistalla naapurinkin wifit. Olen oman kännykkäwifin nimennyt oman nimeni mukaan. Mitä jos laitankin sen kaupungissa päälle kun menen asioille.
Joo joo. Kyllä tiedän, että se sammuu pian jos siihen ei oteta yhteyttä.
Tuli mieleen
6
172
Vastaukset 6
- Anonyymi
Mistä näkee, mikä on oman kännykkäwifin nimi? Eli pystytkö joku stalkkaa mua, kun kuljen tuolla kaupungilla?
- Anonyymi
Ei jos et jaa mobiilitukiasemaasi ja siihen liittymiseen tarvitsee salasanan.
Anonyymi kirjoitti:
Ei jos et jaa mobiilitukiasemaasi ja siihen liittymiseen tarvitsee salasanan.
Oman wifin näkee asetukset/yhteydet/mobiilitukiasema ja sitä mobiilitukiasemaa painaa kauan. Oletusnimet ovat niin kryptisiä, että niistä ei tiedä kenen ne ovat. Eikä siihen sun kännykkään pääse kiinni jos et ole täpännyt mobiilitukiasemaa päälle. Sittenkin se vaatii sen salasanan, joka näkyy asetuksissa. Salasanakin on niin kryptinen, ettei sitä kukaan arvaa.
Mulla se mobiilitukiasema on käytössä vain mökillä kun olen sen kautta wifillä yhteydessä läppäriltä nettiin. Oletuksena se ei edes ole päällä. Sen päälläolon näkee helpoimmin pyyhkäisemällä kännykän näyttöä ylhäältä alas. Näkyviin tulee taskulamppua, lentotilaa ym ja yksi kuvake on mobiilitukiasema. Jos se on värillinen, niin silloin se on päällä.lounas.ajatus kirjoitti:
Oman wifin näkee asetukset/yhteydet/mobiilitukiasema ja sitä mobiilitukiasemaa painaa kauan. Oletusnimet ovat niin kryptisiä, että niistä ei tiedä kenen ne ovat. Eikä siihen sun kännykkään pääse kiinni jos et ole täpännyt mobiilitukiasemaa päälle. Sittenkin se vaatii sen salasanan, joka näkyy asetuksissa. Salasanakin on niin kryptinen, ettei sitä kukaan arvaa.
Mulla se mobiilitukiasema on käytössä vain mökillä kun olen sen kautta wifillä yhteydessä läppäriltä nettiin. Oletuksena se ei edes ole päällä. Sen päälläolon näkee helpoimmin pyyhkäisemällä kännykän näyttöä ylhäältä alas. Näkyviin tulee taskulamppua, lentotilaa ym ja yksi kuvake on mobiilitukiasema. Jos se on värillinen, niin silloin se on päällä.Lisään vielä, että sen wifin (mobiilitukiasema) kautta mennää siis nettiin. Ei sillä näe mitä kännykällä tehdään.
- Anonyymi
Silläkö säästää monta euroa palstasetä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961234
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit102998- 61847
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k36829Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi52817Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.126790- 3748
- 60616
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant43537Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa33516