Oon melko kokematon mutta jo lapsena luin kallesta homo sivut ja aikuisena kiihotuin kun vaimo sai vierasta nuolin samalla ja kieli osui munaan isot munat+jälkeenpäin sain imeä sitä oikeaa loppuun asti ja sisään otin myös ja mua on imetty nyt haluan löytää toinen miehen jota saan imeä ja ehkä paatkin ikä Max 70 itse 55v Satakunnassa ota yhteyttä minuun miten t.mikko
Tehdään yhdessä
12
785
Vastaukset
- Anonyymi
Kinostaa, jos sun vaimo mukana ja saan naida sitä. Saat nuolla samaan aikaan molempia ja voin laskea satsit sun suuhun. Voin myös auttaa suakin, mutta katsotaan
- Anonyymi
Olen 60vok kok.ja näk.mies myös satakunnasta.kokematoin olen mutta kokeilunhaluinen
- Anonyymi
Miss päin maailmaa 60v
- Anonyymi
Vastaa 60
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miss päin maailmaa 60v
Pohjois osassa satakuntaa oleilen.Autoileen kyllä pääsen.
- Anonyymi
Porissa olisi
- Anonyymi
Miten saada yhteyttä sinuun 60v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaa 60
60v on pohj.osassa satakuntaa.Te ilmeisesti porista.Porissa ajelen kyllä tämän tuosta tarvittaessa. Ensikertaa tällaista ajattelen.Oiskos vaimosi mukana,
- Anonyymi
Täällä 40v kiinnostui. Kik Kristjl80 . Tai joku muu tapa ottaa yhteyttä
- Anonyymi
Tule ja näytä mitä osaat tehdä minulle.Mitenkähän yhteyden saisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule ja näytä mitä osaat tehdä minulle.Mitenkähän yhteyden saisin
Sähköposti kr6969xx(at)gmail.com tai kik Kristjl80
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköposti kr6969xx(at)gmail.com tai kik Kristjl80
Koitan saada yhteyttä sinuun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on1189724- 959437
- 217891
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä337261Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776274Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585428Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?84798Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.294486En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234385- 384333