Ei ollut yllätys ! Rikkaitten rikastuttaminen ei pelastanutkaan Suomea !
Työttömyys kasvaa edelleen kohti loppuvuotta ja velka kasvaa. Oppositio teki välikysymyksen velkaantumisesta, jonka hallitus lupasi loppuvan.
Lamahallitus on heittänyt roskakoriin tavoitteensa. Valtion talous menee hallitsemattomasti kohti syvää päätyä.
Ei ollut yllätys ! Rikkaitten rikastuttaminen ei pelastanutkaan Suomea ! Työttömyys kasvaa edellee
6
94
Vastaukset
- Anonyymi
Koko ajan on tulossa kohta se nousu kun hyväveli kerho rupeaa pelastamaan suomea. Vastahan sitä on odoteltu yli 35 vuotta, mutta ihan kohta.
Välikysymyksissä Orpo oli yllättynyt, että Venäjä on hyökännyt Ukrainaan, ja se on kuulemma syy miksi kansa ei kuluta nyt.
On jo alkanut valkopyykkiä näkymään, kuinka seuraava hallitus tulee menestymään, koska Orpo. Nyt siis menestystä ei voi näkyä, mutta seuraavan hallituksen aikana kyllä.
Ja jotkut uskovat tämän?
Tämä hallitus on jo luonut hirveitä pommeja jo nyt seuraavalle, ja jos se siitä selviää niin se on ihme. Mutta jopa Orpo tietää punaisen puolen selviytyvän kaikesta kurasta mitä hän edes kehtaa heittää ja yrittää jo maalata ne omaksi saavutukseksi. - Anonyymi
340 000 on työtä vailla
- Anonyymi
Petterin KASVUTOIMET PUREVAT
- Anonyymi
Outo lähestymistapa sinulla. Suomi on täynnä työpaikkoja ja tekemättömiä töitä. Itse teen töitä ja rikastun. Kokeilisit itsekin työntekoa.
- Anonyymi
PETTERI YLLÄTTYI.
- Anonyymi
Tuosta rikkaiden tukemisesta en tiedä, mutta Eduskunta on tehnyt lakeja joilla vaikeutetaan ihmisten elämää. Ja ehkä juuri pienituloisten. Alemman sosiaaliturvan ehdot ja leikkaaminen luo turvattomuutta ja vie toimintakykyä, mikä ei tee taloudelle hyvää. Vähän kuin teollisuusyritystä johtaisi talouspäällikkö, joka ei tunne tehdasta eikä mitään muuta kuin kirjanpidon. Meille jopa opetettiin aikoinaan vastaavaa yritysjohtamisen mallia. Kokoomus, Keskusta ja PS ovat linjan toteuttaneet. Jankuutaminen työllisyyden pelastussanomasta ei ole toiminut, eikä se ole työttömien syy.
Muuten, 300 000 työtömän määrästä pitää vähentää se osa joka työllistyy (1-2kk) koko ajan. Sehän ei ole työttömyyttä vaan rekrytointia. Ihan päinvastainen asia. Tämä olisi syytä tilastoita lukiessa muistaa. Oleellista on piteempään työttöminä olleiden määrä, ikäjakauma sekä myös pitkään avoinna olevien työpaikkailmoitusten määrä. Kuten myös työpaikkojen ja tehtyjen työtuntien määrä. Nämä kertovat mihin suuntaan talous kulkee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713869- 1013485
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773320Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362628- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181066Ihmettelen moderointia
Palstalta häviää ihan asiallisia keskusteluketjuja mutta tuon yleensä yhden kirjoittamat homoketju saavat olla ihan rauh2431007