Ja kaikki esim. irl kehuu fiksuksi ja älykkääksi , kohteliaaksi,kivaksi ja ihanaksi. Sille on syynsä miksi vain pieni marginaalinen ryhmä halventaa ja kiusaa minua, egoistiset luuserit, jotka kuvittelee, että en oo heitä sosiaalisesti, henkisesti ja muilla tasoilla lahjakkaampi, heitä vituttaa, kun olen ollut vittupää heille ja ,että pääsen siitä kuin pälkähästä, he ovat narsistisia kusipäitä, jotka kantavat kaunaa siitä, että sanoin halvennettavan vastenmielisen incel rassukan roolissa ikäviä asioita, he ei vaan voi unohtaa, ei vaikka pyytelisi anteeksi, heille on väliä vain oman todellisuutensa vakaudella, jossa olen heidän halvennettava pikku lapanen.
Ja tavallaan nautin siitä äärettömän paljon, että olen onnistunut luomaan tollaisen psykoosin/valheen näillä sosiopaatin "peleillä", vaikka pelit loppu jo useita vuosia sitten, kun ei jaksa pilata omia tsänsseejään tollasen paskan takia.
Ootko nainen miettinyt ikinä miksi vain alikehittyneet incelit/palstasepot halventaa minua?
4
124
Vastaukset
- Anonyymi
IRL eivät näe sitä puolta sinusta, joka me täällä nähdään. Näytät ruman puolesi palstalla joka päivä.
- Anonyymi
Elät omassa kuplassa, jossa osaat esittää samanmielistä ja samoja ajatuksia kannattavaa kuin ympäristössäsi olevat ihmiset. Kun joku sanoo jotain, mistä et ole samaa mieltä, hymyilet vain vaiteliaana. Sen jälkeen tulet oksentamaan oikeat ajatuksesi palstalle. Olisko tää?
- Anonyymi
Pieleen meni.
- Anonyymi
Sä oot pelle koko Java
Rooileissaei mitään siistiä
Ja aito sä et uskalla olla
Koska valahdat samaan paskasakkiin
Joita eniten halvennat .
Naiselta joka ei enää nää sua ruusuisten linssien läpi
Vaan sen todellisen mädän omenan mikä olet
Kyllä sä tajuat joskus keltä tämä viesti oli
Ja kuinka huonosti asiat hoidit
Olitkin vain pelle
Vaikka oli rakkauskin tarjolla
Oo sit mut yksin .
Mua odottaa jossain varmasti jotain paljon parempaa
Eli ihminen jolla on sydänki 💔😭
Naiselta
Mä lähen nyt viimeisen kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 405725
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2334881Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?744796Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️474620Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k264422Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1613841- 1183309
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.233085Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!273082Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe42261