Ampuja ei olekaan vihervassarihomotransukrainalaisjuutalainen, vaikka persusome tätä öyhötti niin meillä kuin muualla.
Kirkin ampujan henkilöllisyys tuotti pettymyksen persuille!!
29
213
Vastaukset
- Anonyymi
mitäs viestejä tästä löytyy 🤔 luuletko vajakki että vasemmiston imbesillit ovat niin idiootteja että valitsevat tekijäksi jonkin tunnetun anargistin 🤔
- Anonyymi
Eivät tietenkään, aina löytyy joku asehullu republikaani tekemään likaisen työn.
- Anonyymi
Tuo Italien kieli paljastaa tuon Caribaldien vasureiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo Italien kieli paljastaa tuon Caribaldien vasureiksi.
Mussoliini oli vasuri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät tietenkään, aina löytyy joku asehullu republikaani tekemään likaisen työn.
jos pitäisi vastustajien riveistä poistaa joku niin se valittaisiin tarkkaan
kyllä vasemmiton riveissäkin on äärioikeistolaisia , he vain odottavat 🤣 - Anonyymi
Oho, kirjoittiko Krikin ampuja sekä suomeksi että italiaksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos pitäisi vastustajien riveistä poistaa joku niin se valittaisiin tarkkaan
kyllä vasemmiton riveissäkin on äärioikeistolaisia , he vain odottavat 🤣republikaaneista taitaa löytyä noita RUPLILLA toimivia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mussoliini oli vasuri
Siihen asti kunnes käänsi takkiansa alkaen persufasistivihakiksi.
- Anonyymi
pidätkö vajakki vasemmistolainen minua pellenä ? minä olen sinua aina askeleen edellä
- Anonyymi
... avantoon mentäessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
... avantoon mentäessä
ei menen aina yksiporras kerrallaan 🤣
- Anonyymi
"pidätkö vajakki vasemmistolainen minua pellenä ? minä olen sinua aina askeleen edellä" pellekulkueessa. Isoimmat pellet pistetään aina eturiviin.
- Anonyymi
Umpihangessa
- Anonyymi
vasurit päästävät aina naiset ensin.
- Anonyymi
Olet siis kommari kun olet vasemmistolaista edellä. Persut ovat sitten vajakeista vajakkimaisimpia.
- Anonyymi
Kylläpä persuja raivostuttaa tämä
- Anonyymi
Äärioikeistolainen ampui äärioikeistolaisen. Äärioikistolainen perhetuttu vasikoi poliiseille ampujan henkilöllisyyden. Niin se äärioikeistolainen piiri pieni pyörii.
- Anonyymi
Osaatko reppana muuta ajatellakaan kuin Persuja?? Sanotaan ,että rakkaudesta se hevonenkin potkii.Olet kiinnostunut selvästi Persuista,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaatko reppana muuta ajatellakaan kuin Persuja?? Sanotaan ,että rakkaudesta se hevonenkin potkii.Olet kiinnostunut selvästi Persuista,
Mistäs muusta kuin persuista persupalstalla pitäisi puhua. Kenties muurahaisista ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs muusta kuin persuista persupalstalla pitäisi puhua. Kenties muurahaisista ?
Naminami muurahaisia. Vihersuvakkivasemmistolaiset syövät metsän sieniä vaan me persut syömme metsän muurahaisia. Eivätkös nuo muurahaiset ole lähes liharuokaa ?
- Anonyymi
Merkki siitä että usa:n äärioikeustossa muhii kahtiajako josta voi kytkeytyä varsinainen välien selvittely vielä ajanoloon.
- Anonyymi
siis väität oikeasti että tekijä olisi trumpin riveistä ?
- Anonyymi
Tapaus USA:n "Pekka Kataja"
- Anonyymi
Oletettu ampuja on pakosalla ja häntä luonnehditaan tällä hetkellä breivikkijussilaisputinillismaisenlaiseksi perusmagahillotolppasuharivähäjättömogulin apinankaltaiseksi ihmisoletetunkaltaiseenjuuppaanoloiseksi haittamatuksi.
- Anonyymi
Tynkkynen tuli surulliseksi kun Kirk kuoli
- Anonyymi
Sebu luuli Kirkin olevan avaruuslaiva Enterpisen päällikkökapteeni Kirk. Sellaista sattuu parempienkin ihmisten parissa eikä vain ...
- Anonyymi
Vaikka Kirkki niin haukkui homoseksuaaleja, voi Sebu ressukka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka Kirkki niin haukkui homoseksuaaleja, voi Sebu ressukka
Housuunpaskantaja harrastaa pölhöpopulismiaan BB-hengessä 🤪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Housuunpaskantaja harrastaa pölhöpopulismiaan BB-hengessä 🤪
Kirk oli mm. sitä mieltä, että Suomen ottaminen Naton jäseneksi oli virhe. Tästä persuputinistit tykkäävät.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....1219112Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3156937Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1005980- 1523890
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.303271Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.783260- 1792562
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171846- 321498
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191286