Olin niin paljon nähnyt miehiä, että oli pakko mennä Kirkko siivoamaan niin saan SYNNIT ANTEEKSI.
KUNNIATON VAIMOSI SENTÄÄN OSAA NÖYRTYÄ KOKO SEURAKUNNAN EDESSÄ!
TYÖTTÖMÄLLÄ ON SENTÄÄN VARA KÄYDÄ KIRKKO SIIVOAMASSA VAIKKA KIRKOLLISVEROAKIN KYLLÄ MAKSAN!
EI EDES JUMALA ILMOITTANUT, ETTÄ : SYNTINEN SAATANA KEHTASITKIN KUNNIATON TULLA TÄNNE NÖYRTYMÄÄN KOKO SEURAKUNNAN EDESSÄ!
KIRKOSSA OLI IHANAN LÄMMIN JA RAKASTAVA ENERGIA ELI ENKELIÄ OLI ODOTETTU KÄYMÄÄN.
JUMALA TIETÄÄ, ETTÄ MINÄ EN MENE KIRKKOON, KUN SIELLÄ ON TILAISUUKSIA VAIKKA HALUAISINKIN.
SYY ON SE, ETTÄ SIELLÄ VOI OLLA IHMISIÄ JOIDEN KANSSA EN HALUA OLLA MISSÄÄN TEKEMISSÄ.
VALEHTELIJOIDEN KANSSA, KUN MENEE YHTÄ AIKAA KIRKKOON NIIN SE EI OLE PUHDISTAVAA VAAN SAATANAN PALVONTAA!
Nyt minä kävin mies pitkästä aikaa Kirkollisissa tehtävissä.
9
152
Vastaukset
- Anonyymi
Unohdin laittaa, että kyseessä on Kirkko jonka SAKASTISSA minut on KASTETTU.
Ei heistä ole ketään kastettu tuossa KIRKOSSA, koska he eivät ole asuneet Ivalossa tuolloin.
Olen minä käynyt siivoamassa myös sitä toista kirkkoa samalla tavalla.
Olikohan hän Pappi vai Pastori jonka minä kerran tapasin ja hän lähti toiseen seurakuntaan, mutta hän sanoi minulle, että : Minä muistan sinua rukouksessa.
Sanoin hänelle, että : En minä ole täällä töissä vaan nämä on äitini töitä joita minä teen.
Ei ole RIKOLLISTA AUTTAA OMAA ÄITIÄÄN.
SUOMEN PERUSTUSLAISTA EI LÖYDY PYKÄLÄÄ JOKA KIELTÄÄ AUTTAMASTA OMIA VANHEMPIA.
Ainakin yksi Inarin kunnan kunnallisvaltuustossa istuva sanoi, että he tukevat sitä, että VANHEMPIA AUTETAAN NIIN HE VOIVAT ASUA KOTONA TUTUSSA YMPÄRISTÖSSÄ NIIN HEITÄ EI TARVI LAITOKSIIN LAITTAA LUKKOJEN TAAKSE.
Vankilassa saa parempaa hoitoa ja he pääsee joka päivä TUNNIKSI ULOS.
Hoivakodissa et pääse, koska hoitajia on liian vähän.
Vartioijata oli 1 ja meitä vankeja oli 6 ja minä olin ainut joka EN OLLUT PÄIHTEITÄ KÄYTTÄNYT JA SYYLLISTYNYT VÄKIVALTAAN.
Noillahan oli niitä VIEROTUSOIREITA, mutta EI SE MIKÄÄN SYY OLLUT JÄTTÄÄ ULKOILUA VÄLIIN.
Ei ajattele, että OLET YKSIN ULKONA 5 TAPPAJAN/MURHAAJAN KANSSA JA ASUT SAMASSA SOLU ASUNNOSSA 3 TAPPAJAN/MURHAAJAN KANSSA!
YÖKSI JÄTÄT AVAIMEN OVEEN JA PÄIVÄLLÄ MUISTAT TIETENKIN VITTUILLA HEILLE SEKÄ SANOA, ETTÄ : MIE OON SENTÄÄN TÖISSÄ TÄÄLLÄ JA MILLÄS TE MEINASITTE HOITAA NÄMÄ ASUMISET TÄÄLLÄ!
MINÄ SENTÄÄN TEIN HEILLE KEVÄT SIIVOUKSENKIN!
VARTIJAT TIETENKIN TYKKÄS, KOSKA MINÄ TEIN TÖITÄ 24/7 JA SAIVAT PITÄÄ NIITÄ YLITYÖ VAPAITAAN POIS!- Anonyymi
Unohdin vielä sen, että MINÄ LUPASIN 2 VANGILLE, ETTÄ : Minä jätän tuonne NARIKKAAN TEILLE KALLIIT SHAMPANJAT PULLOT NIIN VOITTE POKSAUTTAA PULLOT AUKI VAPAUDEN KUNNIAKSI JA MINÄ JÄTÄN MARLBORO ASKIT NIIN VOITTE BLOSSAILLA NIITÄ, KUN KÄVELETTE PORTISTA ULOS. MINÄ OLEN LIMUSIININ JA KULJETTAJAN KANSSA ODOTTAMASSA SIELLÄ NIIN VOIDAAN OTTAA VÄHÄN LISÄÄ RINKUSJA NIIN LÄHETÄÄN SITTEN MESTOILLE BILETTÄÄN!
AJATTELE RAKAS MIEHENI, ETTÄ MINÄ SENTÄÄN MUISTIN SINUTKIN VANKILASSA.
SEHÄN ON SENTÄÄN KUNNIA TEHTÄVÄ OLLA LIMUSIININ KULJETTA, KUN VAIMO PYÖRII SHAMPANJA PÄISSÄÄN KYYDISSÄ. - Anonyymi
En kai minä siellä vankilassa muuten olis VALEHDELLUT VANGEILLE, mutta sinähän sanoit minulle, että minulla on niin HYVIÄ JUTTUJA.
Tietenkin pistelin parastani siellä ja EI HE ITSE KUNNIOITTANEET SENKÄÄN VERTAA.
Yks soitti vankilasta jollekki ja sano: Hae minun nimellä minulle 20 tuhatta euroa pika-vippiä ja laita tänne vankilan tilille minulle! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kai minä siellä vankilassa muuten olis VALEHDELLUT VANGEILLE, mutta sinähän sanoit minulle, että minulla on niin HYVIÄ JUTTUJA.
Tietenkin pistelin parastani siellä ja EI HE ITSE KUNNIOITTANEET SENKÄÄN VERTAA.
Yks soitti vankilasta jollekki ja sano: Hae minun nimellä minulle 20 tuhatta euroa pika-vippiä ja laita tänne vankilan tilille minulle!Vankilan vartija joka oli ovella vastassa oli niin tutun olonen eli niin, kun minä olisin tuntenut hänet.
Joka kerta kun minä näin hän vaikutti sellaiselta, että hän tunsi minut jostain ja hän alko pelaan kimppaan.
Naiset oli heitä jotka alko haukkumaan häntä idiootiksi.
Minä kyllä yritin sanoa, että : Minä en teinä kyllä kehtais alkaa haukkumaan vartijoita.
Minun oma nais vartija tuli käymään osastolla niin minä kerroin heille, että : Jos on Sörkässä vartijana niin minä en kyllä täällä viittis alkaa vankina paskomaan kaikkien vankien asioita.
Kerron heille, että minä olen Sörkässä vierailulla joten en kyllä sielläkään paskos vankien tapaamisia.
He käyttää pappia hyväksi vankilassa niin saavat tavata miehiä/naisia joiden kanssa he ovat muka menossa naimisiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vankilan vartija joka oli ovella vastassa oli niin tutun olonen eli niin, kun minä olisin tuntenut hänet.
Joka kerta kun minä näin hän vaikutti sellaiselta, että hän tunsi minut jostain ja hän alko pelaan kimppaan.
Naiset oli heitä jotka alko haukkumaan häntä idiootiksi.
Minä kyllä yritin sanoa, että : Minä en teinä kyllä kehtais alkaa haukkumaan vartijoita.
Minun oma nais vartija tuli käymään osastolla niin minä kerroin heille, että : Jos on Sörkässä vartijana niin minä en kyllä täällä viittis alkaa vankina paskomaan kaikkien vankien asioita.
Kerron heille, että minä olen Sörkässä vierailulla joten en kyllä sielläkään paskos vankien tapaamisia.
He käyttää pappia hyväksi vankilassa niin saavat tavata miehiä/naisia joiden kanssa he ovat muka menossa naimisiin.Oisko kuule ollut kouluvalokuvaamon omistaja ja valokuvaaja tämä nainen 90-luvulla. Olin yläasteen yhdeksännellä luokalla ja hän tuli valokuvaamaan meidän luokkaa. Hän katsoi minua todella vihaisesti, en ymmärrä miksi. En ollut tehnyt tai sanonut mitään pahaa, en hänellekään. En edes tuntenut häntä. Koko ajan hän tuijotti minua äärimmäisen vihamielisesti. Olin värjännyt hiukset tummiksi ja minulla oli kaulassa koru. Ajattelin, että ehkä tuijotus johtuu siitä.
Ystäväni halusivat minun viereeni kuvaan, mutta hän tuli hyvin vihamielisesti kiskomaan meidät erilleen, kauas toisistamme. Koko kuvauksesta jäi todella outo tunne. Muutamien viikkojen sisällä Estonia upposi.
Vuosia myöhemmin tämä sama nainen tuli minun työpaikalle. Tunnistin kasvot, muistin henkilön. Hän tuijotti minua taas äärimmäisen vihamielisesti. Muutamien viikkojen päästä minulta vedettiin kaikki työvuorot pois, täysin ilman syytä, käytännössä siis potkut.
Outo yhteensattuma, eikö?
- Anonyymi
Tuliko olkapää kipeäksi ,jos pääset taivaaseen niinkuin Fordin omistajat tuppaavat pääsemään,hallelujah
- Anonyymi
En kuulu kirkkoon eikä kiinnosta papit, ei pappismiehet eikä pappisnaiset. Sen sijaan eräässä tunkkaisessa ex-työpaikassani oli nainen, joka oli kiinnostunut eräästä pappismiehestä, joka oli siirtynyt opettajan tehtäviin. Tosi ihastunut tähän mieheen, joka oli ollut opettajanani. Itsehän en sietänyt koko ukkoa, en sitten ollenkaan. Minun mielestä todella sovinisti ja hyvin vanhanaikainen. Äärimmäisen epäsuosittu myös opettajana. Oppilaat lähinnä nukkuivat hänen tunnillaan. Ainakin yli puolet oppilaista nukkui. Olisi todellakin paremmin sopinut papiksi kuin opettajaksi.
- Anonyymi
Lisään tähän vielä, että tämä mies on siis aivan kantasuomalainen eikä rasismi liity tähän millään tavalla.
Halusin vaan kertoa, että koska JOKU MUU on kiinnostunut tästä miespapista niin minut leimataan sen takia uskovaiseksi, papiksi ja ties miksi kirkkoon kuuluvaksi. Tosiasiassa minulla ei ole mitään tekemistä hänen kanssaan, en kuulu edes kirkkoon, en halua olla pappi, en edes tykkää koko ihmisestä laisinkaan.
- Anonyymi
Jaa no onnea sun ex työpaikallesi,tilanne ei ole muuttunut miksikään mut mansikkakakun haluan kuun loppuun mennessä,mut minä en sitä maksa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2582001Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys151458Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2101287Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851135- 69998
Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60933TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18914- 51856
Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126830Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61823