Hän on tosi älykäs, poikkeuksellisen älykäs siis. Kirjoitteli joinain vuosina. Aina kirjoituksensa oli äärimmäisen sensitiivinen, syvällinen ja huomaavainen. Esitti eräänlaisia arvoituksia. Ei ole enää kirjoitellut. Ikävä häntä.
Naiselta
Ikävä lempeää kirjoittajamiestä
44
515
Vastaukset
- Anonyymi
Naisella EI SAA olla karvoja
- Anonyymi
hahaha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hahaha.
EI YHTÄKÄÄN KARVAA
- Anonyymi
Se olin minä, nykyään olen halventaja😞
- Anonyymi
ala taas älyköksi please 😚
- Anonyymi
J?
- Anonyymi
Sillä ei oo enää syytä kirjoitella niitä arvoituksiaan
Tälle sivustolle
Minä rikoin hänet ja yhteiset haaveet .
Naiselta sivusta- Anonyymi
Aika sentimentaalista, aloittajasetä, hih
- Anonyymi
Joopa joo. Ikävä häntä, koska kuvittelit että kirjoittaa sinulle.
- Anonyymi
En ole ikinä kirjoitellut täällä kenellekään erityisesti. Kirjoitan sellaiset kirjoitukset aina suoraan kohteelle henkilökohtaisesti. Tänne kirjoitetut satunnaiset kirjoitukset on kaikille täällä.
- Anonyymi
En kuvitellut. Hän kirjoitteli joskus minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kuvitellut. Hän kirjoitteli joskus minulle.
Ei kirjoitellut vaan kirjoitteli minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kirjoitellut vaan kirjoitteli minulle.
On voinut kirjoitella sinullekin :)
- Anonyymi
En ole kuvitellut hänen kirjoittavan minulle, koska hän tuskin on koskaan kirjoittanut täällä.
- Anonyymi
Siitäkö sinun ajatusten hermeneuttinen kehä koostuu- sen vatvomisesta, että saako vai onko joku saamatta huomiota joltain häiskältä? Todella kehittymätön ja lapsellinen maailmankuva. Ainakin naisena esiintyvä itseään läpinäkyvästi kehuva äijä onnistuu saamaan jotain aikaan näillä tuherruksillaan. Aikuinen ihminen, kasva jo
- Anonyymi
Ei jaksa valitettavasti loputtomiin.
- Anonyymi
Mitä asioita ne viestit käsitteli?
Enkä puhu itsestäni koska en vaan tajua miten kukaan tunnistaa edes kirjoitustyyleistä ketään yhdeksi ja samaksi kirjoittajaksi.- Anonyymi
Hänen tyylinsä oli tunnistettava ja ei piilotellut omaa älykkyyttään. Ei kyllä retostellut myöskään sillä, mutta oli siis niin älykäs, että tyylinsä tunnisti kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen tyylinsä oli tunnistettava ja ei piilotellut omaa älykkyyttään. Ei kyllä retostellut myöskään sillä, mutta oli siis niin älykäs, että tyylinsä tunnisti kyllä.
Täällä on naisiakin, jotka esittävät miestä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on naisiakin, jotka esittävät miestä!
Kyllä hän mies on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hän mies on.
Hah ... hah. Mistäs sen tiedät? Näetkö hänet näppäimistön kautta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut sen tyyppinen, että olisi valehdellut tuollaisia asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, erittäin älykäs tinkaus aloittajaäijän kanssa tämäkin. Vähän WT tyyliä, mutta jos se sinun turhautumien purkamiseen toimii👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut sen tyyppinen, että olisi valehdellut tuollaisia asioita.
Suomi on rakkaushuijareiden unelmamaa, kun ihmiset ovat näin yksinkertaisia. Kirjoitusten perusteella et voi tietää millainen ihminen siellä kirjoitusten takana on. Etkö ole lukenut yhtään mitään kirjoja? Kuvitteletko, ettö kirjailijat ovat sellaisia mistä kirjoittavat? Herää jo todellisuuteen hyvä ihminen.
- Anonyymi
Hyvä juttu hänelle kuitenkin. On varmaan onnellinen, kun ei tarvitse kirjoitella.
- Anonyymi
Oli kyllä ihana kirjoittaja. Ainutlaatuinen.
- Anonyymi
Ja älyttömän komeakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja älyttömän komeakin.
En tiedä siitä mitään. Ihastuin kirjoituksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä siitä mitään. Ihastuin kirjoituksiin.
Ei ole varmaan sama mies. Minä ihastuin hänen musiikkiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja älyttömän komeakin.
Aika huvittavia nämä itseäsi kehuvat monologit, aloittajaäijä
- Anonyymi
Ehkä hän tajusi ettei lempeydellä älyyn yhdistettynä naista saa. Äly pitäisi vaihtaa tylyyn kovakouraisuuteen tai renttuuteen.
Ja ymmärsi että niin nuoria miehiä narutettiin uskomaan, että on pehmo-miästen aika tulossa. Ei ollut tai oli ja meni. Se kesti yhden sketsin ajan, kun nainen paijasi itkevää miestä. Jotkut osti sen mutta osa heistä jaksoi elää pehmo-miehen kanssa vain sen seitsemän vuotta. Jotkut ei viikkoakaan.
Mutta pehmoilusta oli vaikea luopua. Miehet eivät vaihtele tyylejään vaikka väärältä tuntuis.
Vasta kun on pakko.
Kaipaamallesi kirjoittajalle on varmaan tullut pakkorako.- Anonyymi
Ikävää olisi jos noin olisi käynyt.
ap - Anonyymi
Ei fiksu mies noin ajattele. Fiksu mies ottaa elämäänsä fiksun naisen.
- Anonyymi
Milloin hän on kirjoitellut täällä
- Anonyymi
Menneinä vuosina. En tarkalleen muista. Olen kirjoitellut vuodesta 2013.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menneinä vuosina. En tarkalleen muista. Olen kirjoitellut vuodesta 2013.
apTarkotatko palstaäijä kenties 2003 tai jopa ysärin loppua?
- Anonyymi
Lopetti vuoden alussa. T-mies oli. Kävi kerran lopettamisensa jälkeen ja sen jälkeen ei ole näkynyt 😔
- Anonyymi
Et ole ap.
Aloituksen tekijältä. - Anonyymi
Ei ollut mikään T-mies
- Anonyymi
Oon ollut parisuhteessa kohta 3vuotta. Onnellisessa.
- Anonyymi
Onnea sinulle.
ap
- Anonyymi
Tässä on vähän sellainen kissa ja häntä -tunnelma
- Anonyymi
Mistähän se johtuu. Kirjoitan ihan omasta kokemuksestani. Palsta on kokenut vuosien varrella muutoksia. Silloin )(joskus) nimimerkin sai valita joka kommenttiin erikseen. Se oli hyvää aikaa. Palstan ulkoasu oli erilainen. Paljon parempi. Kaikki muutokset ovat heikentäneet palstaa. Koskaan ei ole mennyt parempaan suuntaan. Ennen oli oikeasti kaikki paremmin.
ap - Anonyymi
No voihan se olla, myönnetään🙃
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4443009Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1372245- 1322063
Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71315Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2081314Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1511243Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel281218- 81046
- 561021
- 37775