Kun muut yritti työntää meitä kauemmas toisistaan. Otettiinkin harppaus lähemmäs toisiamme..🫣😍
Kävikö tässä nyt niin
18
407
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mun mielestä.
- Anonyymi
Näiden juttujen perusteella ja muidenkin asioiden niin vastaus on ei.
- Anonyymi
Ketkä?
- Anonyymi
En huomaa lähentymistä. Eikä mun tutuista kukaan oo työntänyt meitä erilleen kun kukaan ei tiedä mun tunteista.
Kuin hänelle- Anonyymi
Mä pidän susta paljon.
-sivusta
- Anonyymi
Kyllä,tämän lähemmäs ei pääse. Voitko väistyä,en aina jaksaisi kiivetä sun yli täältä sängyn toiselta puolen.
- Anonyymi
Rakastan sua.
- Anonyymi
Ketä rakastat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä rakastat?
Rakkaus on kahvimuki, molemmin käsin.....
https://m.youtube.com/watch?v=uYjM-BuE3Cs
- Anonyymi
Oikea tietää,se riittää.
- Anonyymi
Niin riittää ❤️
- Anonyymi
Määki rakastan miestä, ihan selvä homma ❤️
- Anonyymi
Joo, kaks jästipäätä kun on niin piti sitte väen vängälläkin panna hanttiin 🤣 Ja mehän alistuimme kohtaloon, joka meille luotiin ylijumalien käskystä🤞🏻Allah ja ananasakäämä
- Anonyymi
Niinkö se menikin?
- Anonyymi
Hope so 🥰
- Anonyymi
Juuri näin se meni ja nyt olen kiitollinen sun avusta ❤️
- Anonyymi
Miten yritti työntää kauemmas?
- Anonyymi
Mietin kyllä että kirjoittasko sulle jotain positiivista sinne 😍❤️🤗
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?363914- 993493
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim1103417- 783175
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m873160Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862835- 352610
- 692503
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472489- 902206