Et ole oikeasti pikku, mutta voi sinua. ♥️
Söpö pikku mies
15
375
Vastaukset
- Anonyymi
Minussa ei ole mitään pientä, paitsi ego.
- Anonyymi
Ahaa, kiva tietää. Hmmm... 🫢🫢🫢
- Anonyymi
Tuli kuuma jostain syystä. 🥵
- Anonyymi
🙂👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli kuuma jostain syystä. 🥵
Aistimukset, varsinkin jollei ne tunnu itselle oikeilta ja ahdistaa, synnyttää kuumotusta? Tuskaisen olon kokenut tahtomattani. Jäi pysyvästi mieleen, koska koin sen myötä vääryyttä, johon en voinut itse vaikuttaa (mustamaalattu). Silloin tunsin itseni niin pieneksi ja arvottomaksi. Enkä osannut puolustaa itseäni, kun vastaanotto oli tuomitseva 🫣
- Anonyymi
Noin voisin sanoa lapsesta, en aikuisesta miehestä.
- Anonyymi
Höpö höpö. Mulla sama tunne eräästä miehestä. Silloin, kun aikuinen mies on hukassa tunteidensa kanssa, niin hän on juurikin pieni suuri mies. Monet miehet on todella herkkiä sen kaiken miehisyytensä takana.
- Anonyymi
Kaikki on kieroa sano minun sanoneeni
- Anonyymi
Halailisitpa minua ja vähä söpistelisit minulle että voi minun pikkumiestä se olis kivaa... :)
- Anonyymi
Joopa joo
- Anonyymi
no ei sitte. Heippa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no ei sitte. Heippa.
No joo joo. Heippa (tule syliin).
- Anonyymi
Tarvitset mitalin tuosta, eiku ise olet pieninainen, mutta söpö sellainen 😍🙃🤗
- Anonyymi
Palstasedän hhomofantasiointia jälleen
- Anonyymi
No tuu moikkaan, täällä olen, missä ennenkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?363874- 1003472
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim1103407- 773158
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m853139Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862825- 352600
- 692493
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472469- 902186