Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta.
Olen elänyt maan päällä valtavan määrän erilaisia elämiä sekä miehen että naisen kehossa.
Kerro huolesi tai kysy kysymyksesi.
🕉️
Auttaja paikalla. Kerro huolesi.
136
904
Vastaukset
- Anonyymi
Onko huomenna pouta? Enkä kysy nyt pekan puolesta.
- Anonyymi
😁
- Anonyymi
Tuntuu siltä, kun en saisi oikein arjen asioista kiinni. Kämppä näyttää niin pahalta että sinne ei voisi tuoda ketään muuta kuin huumeporukkaa. Itse en siis käytä huumeita. Mitä tehdä?
- Anonyymi
Olet väsynyt ja yrität selvitä kaikesta yksin. Etsi puhelimestasi kolme ihmistä, jotka ovat sinulle läheisiä ja jotka asuvat sinua lähellä. Soita heille kaikille tänään ja kerro tuo sama huolesi heille jokaiselle. Joku heistä tarjoutuu tulemaan avuksesi siistimään asuntoasi. Kun saatte sen parempaan kuntoon, sinun on helpompi pitää siisteyttä yllä itseksesi, vaikka olisit vielä väsynyt.
Et taida uskoa että tuollaisia ihmisiä on olemassa, mutta minäkin olisin sellainen. Jos joku läheinen soittaisi ja kertoisi samanlaisesta ongelmasta, kysyisin heti, voisinko tulla auttamaan asunnon kanssa. 😊
Kerro tänä iltana meille, kuinka kävi.
🕉️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet väsynyt ja yrität selvitä kaikesta yksin. Etsi puhelimestasi kolme ihmistä, jotka ovat sinulle läheisiä ja jotka asuvat sinua lähellä. Soita heille kaikille tänään ja kerro tuo sama huolesi heille jokaiselle. Joku heistä tarjoutuu tulemaan avuksesi siistimään asuntoasi. Kun saatte sen parempaan kuntoon, sinun on helpompi pitää siisteyttä yllä itseksesi, vaikka olisit vielä väsynyt.
Et taida uskoa että tuollaisia ihmisiä on olemassa, mutta minäkin olisin sellainen. Jos joku läheinen soittaisi ja kertoisi samanlaisesta ongelmasta, kysyisin heti, voisinko tulla auttamaan asunnon kanssa. 😊
Kerro tänä iltana meille, kuinka kävi.
🕉️Kiitos, otan yhteyttä kunhan kehtaan.😊 Mikä merkki se on?:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, otan yhteyttä kunhan kehtaan.😊 Mikä merkki se on?:)
Ei tarvitse miettiä kehtaamista. Jokainen meistä on jossain vaiheessa elämäänsä väsynyt ja hukassa.
Ota jo tänään yhteyttä. Monet ovat kotona lauantaisin ja rentoutuneempia kuin arkipäivisin.
Mikä merkki?
🕉️ - Anonyymi
Paiskaat mies matot ulos ja laitat imurin laulamaan, sillä siitä särystä pääsee. T naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paiskaat mies matot ulos ja laitat imurin laulamaan, sillä siitä särystä pääsee. T naiselta
Älä kuuntele häntä. Hän ei osaa rakastaa edes itseään.
🕉️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🕉️Sä kuvittelet olevas joku maailman parantaja vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä kuvittelet olevas joku maailman parantaja vai?
En kuvittele. 😊 Minä olen.
Sinua kehottaisin lopettamaan maailman ankeuttamisen.
🕉️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kuvittele. 😊 Minä olen.
Sinua kehottaisin lopettamaan maailman ankeuttamisen.
🕉️Mikä päivä ja mikä kk olet syntynyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä päivä ja mikä kk olet syntynyt
Se tieto ei valitettavasti auta sinua.
🕉️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä kuvittelet olevas joku maailman parantaja vai?
Haluatko kertoa lapsekas ihminen, että mikä sinua niinku ahdistaa tässä palstaäijän palaverissa itsensä kanssa? T
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Imuri ei laula vaan imuri pitää meteliä joten sinulla on kyllä naiseksi omituinen musiikki maku jos sinulla imuri laulaa aamusta iltaan.
T. Toinen nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🕉️Tuossa olet kyllä auttajana niin oikeassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🕉️Tarkennatko palstasetä että kuka, tämä ns edellinen kommentoija jota näille mänteille esitit vai minä joka kommentointi Lol
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Imuri ei laula vaan imuri pitää meteliä joten sinulla on kyllä naiseksi omituinen musiikki maku jos sinulla imuri laulaa aamusta iltaan.
T. Toinen nainenMinulla on toisinaan pieni siivoukseen liittyvä ocd ja se sopii minulle, mitä siitä ”toinen nainen”🤦♀️ eli aloittajaäijä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkennatko palstasetä että kuka, tämä ns edellinen kommentoija jota näille mänteille esitit vai minä joka kommentointi Lol
Parin peesaajan staattisesta ja jotenkin apaattisesta kommentoinnista päätellen minun totuuksista ei tykätä. Sotii ilmeisesti epärealistista ja illusionalistista ihmiskuvaa vastaan, jonka säilyttämisen varassa on n puoli elämää. Pthyi
- Anonyymi
Mitä mieheni näki minussa viimeksi?
- Anonyymi
Okei rakas ❤️✌️😎 Uskon itseeni! Jospa se tästä kun saa asioita hoidettua vähitellen. 😊
- Anonyymi
Mihin tuo 'viimeksi' viittaa?
🕉️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei rakas ❤️✌️😎 Uskon itseeni! Jospa se tästä kun saa asioita hoidettua vähitellen. 😊
Kiva homma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🕉️En osaa sanoa.. hmph
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🕉️Kun näimme viimeksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun näimme viimeksi
Onko hän siis miehesi? Voit kysyä häneltä itse. 😊
🕉️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hän siis miehesi? Voit kysyä häneltä itse. 😊
🕉️Oletko sinä se palstan mustasukkainen? Kenelläkään ei saa olla miestä paitsi sinulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä se palstan mustasukkainen? Kenelläkään ei saa olla miestä paitsi sinulla
En ole mustasukkainen. 😄 Olin kyllä muutamissa aikaisemmissa elämissäni kauan, kauan sitten.
Sittemmin opin, että sellainen energia vahingoittaa sekä itseäni että sitä henkilöä, josta olin mustasukkainen.
Nyt toivon kaikille rakkautta. 🙏
🕉️ - Anonyymi
Otsan koska suurella sitä
- Anonyymi
Miksi mies oli vihainen ennen lähtöään?
Vihainen siitä kun varattuna katselin häntä?
Tein kyllä selväksi että olen huonossa suhteessa.- Anonyymi
On mahdollista, että häntä harmitti se, että olit suhteessa. On myös mahdollista, että jokin täysin sinuun liittymätön asia suututti häntä.
Voisitko kysyä asiasta häneltä itseltään?
🕉️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On mahdollista, että häntä harmitti se, että olit suhteessa. On myös mahdollista, että jokin täysin sinuun liittymätön asia suututti häntä.
Voisitko kysyä asiasta häneltä itseltään?
🕉️Nyt sun olisi pitänyt nähdä kysyjän esittävän
toista henkilöä. Itse arvasin jo ennenkuin " näkijä"
tuli paikalle, että pian tulee varatusta jotain puuta heinää. - Anonyymi
Aiot siis naisena esiintyvä äijä tuottaa tätä samantyyppistä proosaa hieman eri muodoissa luultavasti koko päivän tai ensi viikon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt sun olisi pitänyt nähdä kysyjän esittävän
tuli paikalle, että pian tulee varatusta jotain puuta heinää.Kaikki meni ihan hyvin. Älä huolehdi. 😊
Jos et halua auttaa, mene pois.
🕉️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiot siis naisena esiintyvä äijä tuottaa tätä samantyyppistä proosaa hieman eri muodoissa luultavasti koko päivän tai ensi viikon
Sinä sairastut kohta vakavasti, jos et pian muuta elämäsi suuntaa. 😕 Näen että syöpä on syntymässä, ellet muuta ajatuksiasi.
🕉️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt sun olisi pitänyt nähdä kysyjän esittävän
tuli paikalle, että pian tulee varatusta jotain puuta heinää.Tuo tarra ihminen ei ole"näkijä" on ihan eri ihminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki meni ihan hyvin. Älä huolehdi. 😊
Jos et halua auttaa, mene pois.
🕉️Oikea "näkijä" ei toivo pahaa toiselle eikä kerro ennustuksessa huonoja asioita jos toinen ei niitä halua kuulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä sairastut kohta vakavasti, jos et pian muuta elämäsi suuntaa. 😕 Näen että syöpä on syntymässä, ellet muuta ajatuksiasi.
🕉️Olet ilkeä. Miksi sanot noin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🕉️Toivo toiselle saat itse 10 x takaisin.
Karman laki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ilkeä. Miksi sanot noin
Sanon niin, koska se on totta. Ilkeämpää olisi olla kertomatta tuota. Tuon ihmisen täytyy muuttua, jos hän haluaa pysyä terveenä. Jos ei halua pysyä terveenä, hän voi jatkaa itsensä myrkyttämistä omalla energiallaan.
🕉️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivo toiselle saat itse 10 x takaisin.
Karman lakiTämä on totta.
Mutta huomioi, että minä en toivo pahaa kenellekään. Sen sijaan toivon että jokainen itselleen ja muille pahaa tekevä näkisi mitä on tekemässä itselleen ja miten se tulee vaikuttamaan itseen.
🕉️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo tarra ihminen ei ole"näkijä" on ihan eri ihminen
Näkijät ei tuo itseään esille. Uutta höpötystä.
Eikä varsinkaan puhele ja uhkailee millään sairauksille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä varsinkaan puhele ja uhkailee millään sairauksille.En uhkaile. Kerron mitä näen ja sanon sen rehellisesti. Sanon myös, että aina on vaihtoehtoja. On ihmisen itsensä päätettävissä, jatkaako sitä tietä, joka sairastuttaa, vai sitä tietä, joka pitää terveenä. 😊
Sen kertominen on auttamista. Sen pimittäminen olisi ilkeää.
Toin esille, että autan tässä ketjussa. Jokainen joka osallistuu tähän keskusteluun tekee sen omasta tahdostaan. 😊 Ei siis voi sanoa, että erityisesti toisin itseäni esille.
🕉️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🕉️No mutta tämäpä suvereenia, palstaäijä haluatko kertoa myös minkä sortin syäpä on tilauksessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä varsinkaan puhele ja uhkailee millään sairauksille.No niin, tämäpä nainen erittäin älykäs huomio mitä tulee palstaäijän larppauksen näkijästä ja mentorista. T naiselta peukku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivo toiselle saat itse 10 x takaisin.
Karman lakiNo etten sanois mm muille perusteetonta pakkohoitoa sun muuta toivomisen kohdalla. Tähän aloittajaäijän pihviin eli näihin ns hengellisiin asioihin mennäkseni, joillekin spellworkia ja mustaa magiaa harjoittaneelle (mm lokakampanja ym voidaan laskea sellaiseksi) tuntuu tulevan yllätyksenä että paha tahto todella palaa takaisin ja sitten kehitellään utopistisia teorioita esim sairastumisista sun muista mitä alkaa tapahtua. Get real
- Anonyymi
Miten voi olla rehellinen itselleen ja muille jos on tottunut selviytymään peittämällä todelliset tunteensa.
- Anonyymi
Yritän uskaltaa kokeilla tikulla jäätä taas. Olet rakas ❤️
- Anonyymi
Se vaatii suurta elämänmuutosta, joka vie kauan mutta tuntuu sitä paremmalta, mitä pidemmälle etenee. Mikään elämässä ei ole niin arvokasta ja tunnu niin hyvältä kuin se, että tietää olevansa itselleen rehellinen. 😊 Sen tunteen avulla selviää kaikesta, aivan kaikesta.
Aloita siitä, että mietit niitä todellisia tunteitasi. Minkä elämässäsi pitäisi muuttua, jotta voisit antaa todellisten tunteidesi näkyä? Voisitko tehdä jonkin pienen muutoksen jo tänään, ja toisen pienen muutoksen ehkä jo huomenna? Älä yritä muuttaa kaikkea kerralla. 😊
Olet aikuinen. Kukaan ei tee sinulle pahaa, vaikka näytät todelliset tunteesi. Lapsuudessa niin voi käydä, mutta aikuisilla on täysi oikeus elää omien tunteidensa ja arvojensa mukaisesti.
🕉️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritän uskaltaa kokeilla tikulla jäätä taas. Olet rakas ❤️
Kiitos ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vaatii suurta elämänmuutosta, joka vie kauan mutta tuntuu sitä paremmalta, mitä pidemmälle etenee. Mikään elämässä ei ole niin arvokasta ja tunnu niin hyvältä kuin se, että tietää olevansa itselleen rehellinen. 😊 Sen tunteen avulla selviää kaikesta, aivan kaikesta.
Aloita siitä, että mietit niitä todellisia tunteitasi. Minkä elämässäsi pitäisi muuttua, jotta voisit antaa todellisten tunteidesi näkyä? Voisitko tehdä jonkin pienen muutoksen jo tänään, ja toisen pienen muutoksen ehkä jo huomenna? Älä yritä muuttaa kaikkea kerralla. 😊
Olet aikuinen. Kukaan ei tee sinulle pahaa, vaikka näytät todelliset tunteesi. Lapsuudessa niin voi käydä, mutta aikuisilla on täysi oikeus elää omien tunteidensa ja arvojensa mukaisesti.
🕉️Hyvä vastaus 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🕉️Ehkä ne kaverivanssit vois laittaa 😊
- Anonyymi
Miksi hän ei soittanut eilen?
- Anonyymi
Ai kumpi!!
- Anonyymi
Voit soittaa hänelle tänään, tai lähettää viestin, ja kertoa, että odotit hänen puheluaan eilen. Se on aivan hyvä syy sinulle olla yhteydessä häneen tänään. 😁
🕉️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai kumpi!!
Mies naiselle
- Anonyymi
Voiko ikävään kuolla?
- Anonyymi
En usko, jos ei vtutukseenkaan
- Anonyymi
Ei heti, mutta sairaaksi se tekee, jos ei sitä käsittele jotenkin. 😊
🕉️
- Anonyymi
Miesystäväni, jonka kanssa en asu enää yhdessä, haluaisi olla enemmän yhdessä ja minä en halua. Hänellä on alkon kanssa ongelmaa. Ikävöin toista, jota en ole nähnyt vuosiin. Haluaisin olla täysin vapaa.
- Anonyymi
Sinun ei tarvitse olla yhdessä ihmisen kanssa, joka tuntuu pahalta. Voit silti kysyä häneltä, voisitko auttaa häntä alkoholiongelman kanssa.
Olet jo vapaa. 🤗 Ja sille toiselle voit kertoa, että ikävöit häntä. 😊
🕉️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun ei tarvitse olla yhdessä ihmisen kanssa, joka tuntuu pahalta. Voit silti kysyä häneltä, voisitko auttaa häntä alkoholiongelman kanssa.
Olet jo vapaa. 🤗 Ja sille toiselle voit kertoa, että ikävöit häntä. 😊
🕉️Välitän hänestä muuten, mutta en siedä alkoholinkäyttöä. Toisaalta koen olevani "magneetti", joka vetää alkoholinkäyttäjiä puoleensa. Jos ei hän, niin joku toinen. 🫤 Voin kysyä, kuinka voin auttaa.
En tiedä toisesta, onko hän vapaa. Aikaa on kulunut.
Kiitos 🙏 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välitän hänestä muuten, mutta en siedä alkoholinkäyttöä. Toisaalta koen olevani "magneetti", joka vetää alkoholinkäyttäjiä puoleensa. Jos ei hän, niin joku toinen. 🫤 Voin kysyä, kuinka voin auttaa.
En tiedä toisesta, onko hän vapaa. Aikaa on kulunut.
Kiitos 🙏Ole hyvä.
Sinun ei (enää) tarvitse vetää puoleesi alkoholiongelmaisia, ellet enää pidä sellaisten kanssa olemisesta.
Pyri erottamaan toisistaan tottumuksesi ja aito toiveesi. 😊
🕉️
- Anonyymi
Voiko ihastuneella olla mitään järkevää syytä olla ottamatta yhteyttä, jos yhteystiedot löytyy
- Anonyymi
Ainoa järkevä syy olla ottamatta yhteyttä on tarve kontrolloida ihastuksen kohdetta. Jos sellaista tarvetta ei ole, voi hyvin olla yhteydessä. 😊
🕉️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa järkevä syy olla ottamatta yhteyttä on tarve kontrolloida ihastuksen kohdetta. Jos sellaista tarvetta ei ole, voi hyvin olla yhteydessä. 😊
🕉️Uskottavuus meni - ööö mitä kun on kielletty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskottavuus meni - ööö mitä kun on kielletty
Se kielto tuli siitä, että yritit kontrolloida häntä. 😊
🕉️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kielto tuli siitä, että yritit kontrolloida häntä. 😊
🕉️Lähe menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähe menee.
Sinä itse tulit tänne. 😃
🕉️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä itse tulit tänne. 😃
🕉️Mutta en väitä olevani sekundaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta en väitä olevani sekundaa
Kukaan ei ole väittänyt niin sinusta. 😊
🕉️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähe menee.
Pitäisikö tämän Sinun kangastuksesi lähteä menemään palstalta, internetistä vai koko maapallolta? Sivusta hahaha
- Anonyymi
Mistä tietää, tykkääkö toinen vain kaverina/ihmisenä vai enemmän? 🤔
- Anonyymi
Sinun täytyisi uskaltaa kertoa hänelle omat tunteesi, jos sellaisia on. Jos hänellä on samanlaisia tunteita sinua kohtaan, hän kertoo niistä sinulle, koska haluaa sinun tietävän ja tuntevan hänen sydämessään olevan lämmön. 😊
🕉️
- Anonyymi
Elämässäni on iso ratkaisematon kysymys. Olen yrittänyt ratkaista sitä, mutta en ole onnistunut. Nyt taas kokeilen päästä ratkaisuun ja kysyisin tuleeko se onnistumaan näillä keinoin, mitä nyt on käytössäni? Kiitos jos ehdit vastata.
- Anonyymi
Se ei tule onnistumaan niillä keinoin, jotka nyt ovat käytössäsi. Tarvitset laajempaa ajattelusi muutosta: sellaista, joka auttaa sinua näkemään sekä itsesi että tilanteesi aivan eri tavalla kuin nyt.
Voisinko jotenkin auttaa sinua siinä? 😊 Yksin ei tarvitse selviytyä mistään. Saat niin paljon apua, muiltakin kuin minulta, kuin vain olet valmis ottamaan vastaan.
🕉️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei tule onnistumaan niillä keinoin, jotka nyt ovat käytössäsi. Tarvitset laajempaa ajattelusi muutosta: sellaista, joka auttaa sinua näkemään sekä itsesi että tilanteesi aivan eri tavalla kuin nyt.
Voisinko jotenkin auttaa sinua siinä? 😊 Yksin ei tarvitse selviytyä mistään. Saat niin paljon apua, muiltakin kuin minulta, kuin vain olet valmis ottamaan vastaan.
🕉️Kiitos, kiinnostava vastaus. Olen viime aikoina pyrkinyt laajentamaan ajatteluani tämän ongelman suhteen, mutta varmasti voisin edelleen laajentaa. On mentävä laatikon ulkopuolelle kokonaan, kun vain keksin kuinka se tapahtuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, kiinnostava vastaus. Olen viime aikoina pyrkinyt laajentamaan ajatteluani tämän ongelman suhteen, mutta varmasti voisin edelleen laajentaa. On mentävä laatikon ulkopuolelle kokonaan, kun vain keksin kuinka se tapahtuu.
Kirjoita tai visualisoi nykyinen ajattelutapasi asiasta. Määrittele erityisesti sen rajat: mikä on mahdotonta, kiellettyä, kivuliasta tai vain outoa?
Sen jälkeen käy keskustelua itsesi kanssa:
- Miksi olet vakuuttunut, että jotkut asiat ovat mahdottomia?
- Miksi jokin on kiellettyä? Oletko itse kieltänyt sen muilta vai ovatko muut kieltäneet sen sinulta? Jos se on rikollista, älä tee sitä. Muussa tapauksessa: mieti tarkasti, kenen intresseissä on kieltää sinulta jotain.
- Miksi jokin asia sattuu sinuun? Muistuttaako se jostain? Onko siinä todellinen vaara? Oletko vain oppinut muilta, että sen kuuluu sattua ja olla vaikeaa?
- Miksi jokin asia on outo? Tekevätkö muut jotain, mikä on mielestäsi outoa? Teetkö itse jotain, mikä on muiden mielestä outoa mutta sinulle täysin normaalia? Pitäisikö sinun tehdä enemmän jotain sellaista?
Kun olet linjassa oman sisimpäsi kanssa, pystyt tekemään suuria muutoksia ajattelutapasi ilman, että se aiheuttaa kärsimystä muille. 😊
🕉️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoita tai visualisoi nykyinen ajattelutapasi asiasta. Määrittele erityisesti sen rajat: mikä on mahdotonta, kiellettyä, kivuliasta tai vain outoa?
Sen jälkeen käy keskustelua itsesi kanssa:
- Miksi olet vakuuttunut, että jotkut asiat ovat mahdottomia?
- Miksi jokin on kiellettyä? Oletko itse kieltänyt sen muilta vai ovatko muut kieltäneet sen sinulta? Jos se on rikollista, älä tee sitä. Muussa tapauksessa: mieti tarkasti, kenen intresseissä on kieltää sinulta jotain.
- Miksi jokin asia sattuu sinuun? Muistuttaako se jostain? Onko siinä todellinen vaara? Oletko vain oppinut muilta, että sen kuuluu sattua ja olla vaikeaa?
- Miksi jokin asia on outo? Tekevätkö muut jotain, mikä on mielestäsi outoa? Teetkö itse jotain, mikä on muiden mielestä outoa mutta sinulle täysin normaalia? Pitäisikö sinun tehdä enemmän jotain sellaista?
Kun olet linjassa oman sisimpäsi kanssa, pystyt tekemään suuria muutoksia ajattelutapasi ilman, että se aiheuttaa kärsimystä muille. 😊
🕉️Kiitos hyvistä kysymyksistä. Erityisesti koskettaa tämä: "Miksi olet vakuuttunut, että jotkut asiat ovat mahdottomia?" Alan työstämään sitä. Tiedostan että on mentävä laatikon ulkopuolelle.
Mitään kiellettyä tai sattumista tähän ei liity. Se onko jokin muiden mielestä outoa, on samantekevää, koska en piittaa muiden mielipiteistä juurikaan. Jokainen elää haluamallaan tavalla, eikä se kuulu muille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos hyvistä kysymyksistä. Erityisesti koskettaa tämä: "Miksi olet vakuuttunut, että jotkut asiat ovat mahdottomia?" Alan työstämään sitä. Tiedostan että on mentävä laatikon ulkopuolelle.
Mitään kiellettyä tai sattumista tähän ei liity. Se onko jokin muiden mielestä outoa, on samantekevää, koska en piittaa muiden mielipiteistä juurikaan. Jokainen elää haluamallaan tavalla, eikä se kuulu muille.On sekä lohdullista että syvästi järkyttävää jossain vaiheessa huomata, miten suuri osa käsityksistämme liittyen mahdollisuuksiin ja niiden puutteisiin ovat vain omaa ajatteluamme, jota joku on joskus pyrkinyt muovaamaan tietynlaiseksi.
Vaikka sanot, ettet piittaa muiden mielipiteistä, olet todennäköisesti oppinut juurikin muilta ihmisiltä rajat sille, mikä on mahdollista ja mikä ei.
Ainoa muistettava seikka ovat "portaat". Kaikki ei ole mahdollista heti, mutta aina on mahdollista rakentaa portaat sellaisia asioita kohti, jotka tänään tuntuvat mahdottomilta. 😊
🕉️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sekä lohdullista että syvästi järkyttävää jossain vaiheessa huomata, miten suuri osa käsityksistämme liittyen mahdollisuuksiin ja niiden puutteisiin ovat vain omaa ajatteluamme, jota joku on joskus pyrkinyt muovaamaan tietynlaiseksi.
Vaikka sanot, ettet piittaa muiden mielipiteistä, olet todennäköisesti oppinut juurikin muilta ihmisiltä rajat sille, mikä on mahdollista ja mikä ei.
Ainoa muistettava seikka ovat "portaat". Kaikki ei ole mahdollista heti, mutta aina on mahdollista rakentaa portaat sellaisia asioita kohti, jotka tänään tuntuvat mahdottomilta. 😊
🕉️Toki muut ihmiset ovat vaikuttaneet ja vaikuttavat. Tarkoitin etten välitä siitä, onko jokin elämäni asia muiden mielestä outo. Ympäristö vaikuttaa kuitenkin siihen mitä näkee. On avauduttava näkemään laajemmin.
Kiitos sinulle ja hyvää viikonloppua ❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki muut ihmiset ovat vaikuttaneet ja vaikuttavat. Tarkoitin etten välitä siitä, onko jokin elämäni asia muiden mielestä outo. Ympäristö vaikuttaa kuitenkin siihen mitä näkee. On avauduttava näkemään laajemmin.
Kiitos sinulle ja hyvää viikonloppua ❤️Kyllä, muut ihmiset rajoittavat mutta toiset sitten vastaavasti avartavat ajattelua. Ja itse voi aina päättää, ketä kuuntelee ja mihin suuntaan etenee.
Ole hyvä ja kiitos samoin. 💕
🕉️
- Anonyymi
Olen 53-vuotias bylleröfeministi. Miehet eivät halua lähestyä minua ja miehet, joita minä lähestyn juoksevat karkuun. Kummasta minun on tärkeämpää päästä eroon, bylleröydestäni vai feminismistäni?
- Anonyymi
Sinun tulisi päästä eroon tarpeestasi kohdella huonosti itseäsi ja muita. 😊
🕉️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun tulisi päästä eroon tarpeestasi kohdella huonosti itseäsi ja muita. 😊
🕉️Teenkö itselleni enemmän hallaa bylleröydellä vai feminismillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teenkö itselleni enemmän hallaa bylleröydellä vai feminismillä?
Teet hallaa itsellesi muiden kiusaamisella. 😊
🕉️ - Anonyymi
Voisit välillä aloittajaäijä edes yrittää kätkeä tätä naisvihaasi mm muodostamalla hieman uskottavampia lauserakenteita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teet hallaa itsellesi muiden kiusaamisella. 😊
🕉️Eli molemmat yhtä viheliäisiä. Yritän siis luopua bylleröydestäni ja feminismistäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli molemmat yhtä viheliäisiä. Yritän siis luopua bylleröydestäni ja feminismistäni.
Aika surkuhupaisa on tämä monologisi kyllä aloittaja varsinkin kun linja vaihtelee tämän esoteerisen asiantuntijaroolin ja kaikille naisille kollektiivisesti katkeran sgagailun välillä. Ja aina joku hölmö alentuu ”pätemään” siitä huolimatta että performanssi pysyy aina vakiona. T naiselta
- Anonyymi
Jos sinä olet AUTTAJA jolla on noin paljon kokemusta niin miksi sinä olet jättänyt auttamatta meitä kaikkia!?
Jumalahan ei ole luonut meitä ihmisiä ONNETTOMIKSI EIKÄ KÖYHIKSI vaan ONNELISIKSI JA RIKKAIKSI.- Anonyymi
Minä olen tässä nyt. 😊 En ole ainoa. Te kaikki muutkin voitte auttaa muita ihmisiä.
Kyllä, elämä on parempaa jos on onnellinen ja kokee runsautta. Sellainen Jumala joka nauttisi ihmisen onnettomuudesta ja köyhyydestä olisi sadisti.
🕉️
- Anonyymi
Mitä minulle tapahtuu tänään?🫠
- Anonyymi
Mitä sinä haluaisit tältä päivältä? 😊
🕉️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä haluaisit tältä päivältä? 😊
🕉️Kohtaamista ♡✨️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohtaamista ♡✨️
Mene itse puolitiehen. 😊 Toinen tulee vastaan, jos haluaa.
🕉️
- Anonyymi
No et tasan tarkkaan ole eläny kun nää vieläkin elät tätä/sitä yhtä ja ainoaa elämää mikä millekkään elävälle suodaan ja siltikin ihmiset pitävät elämäänsä itsestäänselvyytenä kertoo paljon suhtautumisesta ihan kaikkeen
- Anonyymi
Olen nainen, joka on uudelleen laitettu kiertoon melko nopeasti ns. for the reason. Tämä kerrottu.
Minulla on iso klaani ympärillä ,josta olen pääsääntöisesti iloinen ja onnellinen. Niistäkin,jotka eivät halua olla kanssani tekemisissä.
Nyt kun fyysinen voimani alkanut heikentyä olen epätietoinen vieläkö olen hyödyllinen. Olen halunnut auttaa ihmisiä mm. kätteni töillä ja teoilla. Myös puhumalla. Tuntuu välillä ,että onko ns. hommat pulkassa vai vieläkö olen hyödyllinen. Usein tätä mietiskelen. Uskon,että kun päivät on täysi niin minut otetaan pois. Niinkuin toisetkin.- Anonyymi
Kyllä sinä olet vielä hyödyllinen. 😊 Eikä aina tarvitse edes olla hyödyllinen, joskus voi vähän rentoutua.
🕉️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinä olet vielä hyödyllinen. 😊 Eikä aina tarvitse edes olla hyödyllinen, joskus voi vähän rentoutua.
🕉️Kiitos🙂
Onnekseni osaan kyllä relata ihan huolella välillä ilman omantunnontuskia. Olen opetellut sen taidon ja annan itselleni jopa luvan. - Anonyymi
Voisitko aloittajaäijä edes yrittää vaikuttaa vähemmän luettelomaiselta kun tuotat naisiin vieraantuneesti suhtautuville tätä proosaa. Vaikutat enemmän siltä mitä sketsin lääkäri sanelee sanelukoneeseen- korvat irti. Jotain on tehtävä
- Anonyymi
Mitä pitäisi tehdä, kun joku tuntematon ihminen selvästi hakeutuu usein vieraan seuraan yleisellä paikalla, jota ei tunne?
Naiselta- Anonyymi
Tarkentaisitko hieman? En ole nyt ihan varma, mitä tarkoitat.
🕉️ - Anonyymi
Enpä palstasetä eli aloittaja tiedä- nolaat vaikka sen ja huudat katsokaa sepalus on auki
- Anonyymi
Minulla on talousvaikeuksia ja paljon painetta tulevaisuuden suhteen. Ehdota korkeakoulututkintoja, jotka työllistävät tulevaisuudessa? Rajoituksena ei myyntityötä, fyysisesti rankkaa työtä eikä todella sosiaalista, ei johtamista, itsenäinen työnkuva ja työtavat, palkka väh. 3000e, asiantuntijatyö, joka ei ole It-ala tai pidä pyöritellä paljon numeroita.
Mitä neuvoja sinulla olisi? Kiitos.- Anonyymi
Ja työ jossa dysleksiasta ei ole haittaa*
- Anonyymi
En voi antaa vastausta pyytämälläsi tarkkuustasolla eli tutkintojen tai työtehtävien tasolla.
Voit helpommin työllistyä aloille, jotka pysyvät tulevaisuudessa tärkeinä riippumatta lyhytaikaisista yhteiskunnallisista muutoksista:
- vihreä siirtymä
- hyvinvointi
- politiikka
- digitalisaatio
- talous
Löydät varmasti noista jonkun itsellesi sopivan työtehtävän, joka vastaa kriteereitäsi. 😊
🕉
- Anonyymi
Ihastukseni kaveri on iljettävä bylleröfeministi, joka yrittää saada ihastustani pysymään minusta erossa. Miten siirrän hänet kuvioista syrjään?
- Anonyymi
Sinä olet yksinäinen sen vuoksi, että kohtelet muita ihmisiä huonosti.
🕉
- Anonyymi
Kysyn että mitä pitäisi tehdä..yksi päivä tein sen puolilla valoilla, tänään näin tuskin eteeni🫠
- Anonyymi
Sinä tiedät mitä pitäisi tehdä, et vain oikein uskalla tehdä sitä. 😊
🕉
- Anonyymi
Mihin avaruus päättyy ja mistä kaikki sai alkunsa?
- Anonyymi
Kysyit vaikeita kysymyksiä. 😄 Jouduin kysymään henkimaailmasta apua vastauksiin:
Avaruus laajenee. Sen rajan takana on muita avaruuksia, ja vieläpä valtava määrä.
Kaikki sai alkunsa, kun Yksi Tietoisuus halusi nähdä ja tietää enemmän kuin mitä hän silloin tiesi. Tunne oli vähän sama kuin meillä silloin, kun haluamme lomamatkalle
Hän toteutti asian jakamalla osan itsestään sieluiksi, jotka lähtivät pois hänestä mutta säilyttivät ja säilyttävät aina yhteyden häneen. Osa näistä tietoisuuden osasista halusi alkaa muotoilla fyysisiä avaruuksia. Sinä ja minäkin kannamme mukanamme pientä palaa tuosta tietoisuudesta. 😊
🕉️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyit vaikeita kysymyksiä. 😄 Jouduin kysymään henkimaailmasta apua vastauksiin:
Avaruus laajenee. Sen rajan takana on muita avaruuksia, ja vieläpä valtava määrä.
Kaikki sai alkunsa, kun Yksi Tietoisuus halusi nähdä ja tietää enemmän kuin mitä hän silloin tiesi. Tunne oli vähän sama kuin meillä silloin, kun haluamme lomamatkalle
Hän toteutti asian jakamalla osan itsestään sieluiksi, jotka lähtivät pois hänestä mutta säilyttivät ja säilyttävät aina yhteyden häneen. Osa näistä tietoisuuden osasista halusi alkaa muotoilla fyysisiä avaruuksia. Sinä ja minäkin kannamme mukanamme pientä palaa tuosta tietoisuudesta. 😊
🕉️👍
- Anonyymi
Puoskarin ketju palasi. Klikki on rahaa 👍
- Anonyymi
Onpa sinulla erikoisia käsityksiä tämän juttu-uulan, eli aloittajaäijän pitkäpiimäisestä monologista itsensä kanssa. Mikä taho tästä maksaisi niinku pennin jeniä, kuten markka-aikaan sanottiin. Et ehkä muista yleistä aikaa. T naiselta
- Anonyymi
Luulen että NbT röyhkeyttä
- Anonyymi
Miten kestää ilkeitä ihmisiä ja pahoja tapahtumia? Miten näin pahassa maailmassa voi elää ahdistumatta? Tuntuu, että elämä on jatkuvaa taistelua ilman toivoa hyvästä tulevaisuudesta.
- Anonyymi
Minulle on kotona opetettu, että jos ympäristö on paha ole pahempi vielä enemmän HC. Thanks daddy and r.i.p. I will bathe on them tears of sorrow
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle on kotona opetettu, että jos ympäristö on paha ole pahempi vielä enemmän HC. Thanks daddy and r.i.p. I will bathe on them tears of sorrow
Ei toimi noin.
- Anonyymi
Maailmassa on sekä hyvää että pahaa. Selviät sillä että keskityt enemmän hyvään kuin pahaan. Kurota enemmän hyviä ihmisiä kohti kuin ilkeitä ihmisiä kohti. Päätä nähdä enemmän ratkaisuja kuin ongelmia. Päätä tuntea enemmän rakkautta kuin sen puutetta. Päätä rakentaa hyvää tulevaisuutta enemmän kuin pelkäät huonoa.
Mikään näistä ei poista pahaa, mutta kaikki tämä mahdollistaa sen, että voit tehdä itse jotain hyvää. Jos keskityt kurjuuteen, näet ja koet vain kurjuutta, ja silloin et voi auttaa ketään.
🕉️
- Anonyymi
Miten onnistuisin vihdoin unohtamaan miehen, jolla ei ole tunteita minua kohtaan?
- Anonyymi
Sinun ei tarvitse unohtaa häntä. 😊 Jos joku on saanut sydämesi loistamaan ja laulamaan, pidä hänet siellä ikuisesti! Voit pitää hänet siellä vaikka hän ei olisikaan luonasi.
Ajan mittaan huomaat, että elämääsi saapuu muitakin ihmisiä, joilla on juuri niitä ihania ominaisuuksia, joita tuollakin ihmisellä on.
Voit myös kertoa tuolle ihmiselle tunteistasi, jos et ole vielä niin tehnyt. Kauniiden tunteiden aikaan saaminen on aina kaunis ja arvokas asia riippumatta siitä, mitä niiden kohde ajattelee sinusta. 😊
🕉️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun ei tarvitse unohtaa häntä. 😊 Jos joku on saanut sydämesi loistamaan ja laulamaan, pidä hänet siellä ikuisesti! Voit pitää hänet siellä vaikka hän ei olisikaan luonasi.
Ajan mittaan huomaat, että elämääsi saapuu muitakin ihmisiä, joilla on juuri niitä ihania ominaisuuksia, joita tuollakin ihmisellä on.
Voit myös kertoa tuolle ihmiselle tunteistasi, jos et ole vielä niin tehnyt. Kauniiden tunteiden aikaan saaminen on aina kaunis ja arvokas asia riippumatta siitä, mitä niiden kohde ajattelee sinusta. 😊
🕉️Hän on tietoinen tunteistani, asiat menivät huonompaan suuntaan, kun ne hänelle osoitin. Mutta kiitos vastauksestasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on tietoinen tunteistani, asiat menivät huonompaan suuntaan, kun ne hänelle osoitin. Mutta kiitos vastauksestasi.
Älä keskity liikaa niihin "asioihin".
Keskity siihen kauniiseen tunteeseen, joka sinulla on sydämessäsi. 😊
🕉️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä keskity liikaa niihin "asioihin".
Keskity siihen kauniiseen tunteeseen, joka sinulla on sydämessäsi. 😊
🕉️Niin, keskityn enemmän tunteeseen unohtamatta niitä läheisiä, joilta saan myös vastarakkautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, keskityn enemmän tunteeseen unohtamatta niitä läheisiä, joilta saan myös vastarakkautta.
Sinähän olet onnellisessa tilanteessa, jos sinulla on läheisiä, joilta saat vastarakkautta.
Muista kuitenkin, ettei rakkauden vastaanottaminen vaadi sanoja, tekoja tai fyysistä yhteyttä. Rakkaus on energiaa, ja se ylittää kaikki tiedossa olevat esteet maailmankaikkeudessa.
🕉️
- Anonyymi
Kuuntelin torilla, kun bylleröfeministi yritti saada kaveriaan, joka vaikutti tavalliselta ihmiseltä, jättämään miehensä. Onko bylleröfeministisyys niin suuri kirous, että ainoa tapa tuntea jotain onnellisuuteen verrattavaa on saada muutkin taantumaan surullisiksi ja masentuneiksi?
- Anonyymi
Sinulle minulla ei valitettavasti ole nyt mitään uutta sanottavaa. 😃
Mutta kiitos että pidät aloittamaani ketjua esillä.
🕉️
- Anonyymi
Oletko tietoinen, että Jeesus Kristus on Luoja ja Jumala, ja vain usko Häneen on tie pelastukseen? Raamattu on totta.
- Anonyymi
Amen,siunausta sinulle pyhäpäivään ja myös muille olipa uskoa tai ei. Siunaus ei ole koskaan pahasta silti.🙏🙏
- Anonyymi
Miten saada mies ymmärtämään, että hän on ollut ääliö?
- Anonyymi
Ei sinun tarvitse sitä kertoa. 😄 Keskity itse vain ihmisiin, jotka eivät ole ääliöitä.
Hän huomaa kyllä jossain vaiheessa, jos on toiminut rakkaudettomasti. Joskus se tapahtuu kahden tunnin sisällä, joskus seuraavana päivänä, joskus monen kymmenen vuoden kuluttua ja joskus vasta seuraavan kolmen elämän jälkeen. Mutta kyllä hän sen itse huomaa joskus. 😊
🕉️ - Anonyymi
Kerro suoraan Sherlock!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro suoraan Sherlock!
Kyllä hän ehkä jo on tajunnut. Kunhan auon päätä 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hän ehkä jo on tajunnut. Kunhan auon päätä 🤭
pie retkö samalla 🤭
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....1779484Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3557208Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1066072Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen284253- 1714114
Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht973850Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu933744Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.353318- 1943110
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik172754