Mistä tietää että freteillä on kiima??tuleeko nille "ns" juoksuaika???
Vastaukset 3
- Linda
Kun fretti tulee kiimaan, sen haju voimistuu, varsinkin uroksilla. Urosten kivekset laskeutuvat ja ne alkavat merkkailemaan, muutenkin urosten käytös voi olla agressiivisempaa kuin yleensä.
Naaraiden vulva turpoaa, jolloin naaras kannattaa viedä mahdollisimman pian kiimankatkaisupiikille ja leikattavaksi, ettei se ehdi saada anemiaa, johon se voi kuolla. Yleensä fretit tulevat kiimaan noin puolen vuoden iässä.- Muoviankka
Eli jos naaraalla kiima alkaa ennen kuin sen vie leikattavaksi (leikkaushan kannattaa suorittaa 6kk iässä) niin kiima katkaistaan ennen leikkausta. Hormoonipiikin voi antaa n. 14 päivää kiiman alkamisesta.
Meillähän alkoi Tiuhtilla kiima n 5kk ikäisenä. Joten hän sai hormoonipiikin 2 viikkoa kiiman alkamisesta, kiima laski ja sitten neiti leikattiin.
Joskushan ensimmäinen hormoonipiikki ei auta, vaan pitää antaa toinen.
Tuon kanssa kannattaa olla tarkkana, kiiman siis. JOs se etenee anemiaan asti niin edes leikkaus ei välttämättä enää pelasta tyttöä. - Anonyymi
Muoviankka kirjoitti:
Eli jos naaraalla kiima alkaa ennen kuin sen vie leikattavaksi (leikkaushan kannattaa suorittaa 6kk iässä) niin kiima katkaistaan ennen leikkausta. Hormoonipiikin voi antaa n. 14 päivää kiiman alkamisesta.
Meillähän alkoi Tiuhtilla kiima n 5kk ikäisenä. Joten hän sai hormoonipiikin 2 viikkoa kiiman alkamisesta, kiima laski ja sitten neiti leikattiin.
Joskushan ensimmäinen hormoonipiikki ei auta, vaan pitää antaa toinen.
Tuon kanssa kannattaa olla tarkkana, kiiman siis. JOs se etenee anemiaan asti niin edes leikkaus ei välttämättä enää pelasta tyttöä.Miten huomaa milloin naaralla alkaa kiima ja onko se on hyvin selkeä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1751942Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1571378Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2231010- 71897
- 58868
- 47793
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus68784- 93757
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200687Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151646