7 partanuorukaista asustelee kartanossa tampereella, heitä hoivaa 8 hoitajaa, puolimiljoonaa ainakin menee vuodessa tuohon hommaan.
Kyllä siis kelpaa, mitään ei puutu, suomalaiset saa seisoa leipäjonoissa.
Sitä kehitysmaalaisten kelpaa manselaisessa miljoonahuvilassa - suomalaiset leipäjonossa
43
280
Vastaukset
- Anonyymi
Eli vähintään 8 työpaikkaa siellä tarjolla, mutta tietenkin rasisti mieluummin makaa sohvalla kirjoittelemassa ulkomaalaisvihaansa palstoille.
Mitäs jos aloittajakin laitat sen Kelan tukihakemuksen sijasta työhakemuksen Migrille?- Anonyymi
Suojatyöpaikkoja hei punikki.
Ps. Sähän elät kelan rahoilla. - Anonyymi
Olis todella nautinto lahdata yksikin suvakki.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suojatyöpaikkoja hei punikki.
Ps. Sähän elät kelan rahoilla.Minä en saa Kelalta yhtään senttiä.
Kun en ole mikään rasisti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menepäs nyt pyytämään äidiltäsi tisulia ja sitten päiväunille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en saa Kelalta yhtään senttiä.
Kun en ole mikään rasisti.Missä nyt taas näet rasismia, vassu?
Meneekö viikonloppusi täällä itkiessä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä nyt taas näet rasismia, vassu?
Meneekö viikonloppusi täällä itkiessä?Olenko minä sanonut näkeväni rasismia? Totesin vain, että en ole rasisti.
Ei minua itketäkään. Rasistien tyhmyys yleensä naurattaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenko minä sanonut näkeväni rasismia? Totesin vain, että en ole rasisti.
Ei minua itketäkään. Rasistien tyhmyys yleensä naurattaa.Mikään ei ole niin tyhmä kuin henkilö joka esittää ettei ole yhtään rasisti.
Anonyymi kirjoitti:
Kerrankin joku äärioikeiston lahopää suunnittelee tekevänsä jotain itse eikä aina odota palvelua toisilta. 👍
Hommiin siitä! Elinkautisesi on voitto kaikille, eikä sitä puoliteta vaikka käyttäytyisit kuin Herran enkeli.- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Kerrankin joku äärioikeiston lahopää suunnittelee tekevänsä jotain itse eikä aina odota palvelua toisilta. 👍
Hommiin siitä! Elinkautisesi on voitto kaikille, eikä sitä puoliteta vaikka käyttäytyisit kuin Herran enkeli.Töppö-demari itkee....
Migri saa rahaa valtiolta, jolla se kustantaa asumisen ja palvelijat ulkomaalaisille. Yhtä hyvin ne rahat voitaisiin käyttää minun ja muiden suomalaisten asuttamiseen palatsiin ja palvelijoiden palkkaamiseen meille.
- Anonyymi
rytmimunat kirjoitti:
Migri saa rahaa valtiolta, jolla se kustantaa asumisen ja palvelijat ulkomaalaisille. Yhtä hyvin ne rahat voitaisiin käyttää minun ja muiden suomalaisten asuttamiseen palatsiin ja palvelijoiden palkkaamiseen meille.
Asiaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikään ei ole niin tyhmä kuin henkilö joka esittää ettei ole yhtään rasisti.
Edellinen hallitus mahdollisti sen että velkarahaa jaetaan kaikille kuka älyää pyytää,sehän on kommunistien ideologia,ja veronmaksajat raataa töissä ja maksaa viulut.
- Anonyymi
rytmimunat kirjoitti:
Jaa, mutta miksi juuri sinulle? Oletko pakolainen?
- Anonyymi
Todella törkeää.
- Anonyymi
Olisiko kilpailutuksessa pitänyt valita kalliimpi vaihtoehto palveluntarjoajista PervoPersujen mieliksi!!!
- Anonyymi
Sanoo syrjäytynyt perso ja rutiköyhä vassari...hohohohohoho.
Miltä tuntuu olla kun ei ole kavereita? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo syrjäytynyt perso ja rutiköyhä vassari...hohohohohoho.
Miltä tuntuu olla kun ei ole kavereita?Se vasta karmealla tuntuu, jos kavereina on vain rasisteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vasta karmealla tuntuu, jos kavereina on vain rasisteja.
Musset tosiaan on kovia rasseja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vasta karmealla tuntuu, jos kavereina on vain rasisteja.
Miksi olet köyhä ja yksinäinen vassu?
- Anonyymi
Vastaanottokeskuksia on urakalla lopetettu . Mikkeli irtisanoi rivitalon asukkaiden vuokrasopimukset kun ne asunnot tarvitaan pakolaisille .
- Anonyymi
Suvakit taas onnessaan...
- Anonyymi
Tämä oli järvenranta-/merenrantakiinteistöistä halvin.
- Anonyymi
Onkohan tämä Sofian mielestä riittävän laadukas matuille ?
- Anonyymi
Edelleenkin!!!
Olisiko tarjouskilpailussa pitänyt valita kallein palveluntarjoaja PervoPersujen mieliksi!!!- Anonyymi
Niin kyllä teidän vassujen mielestä mamut pitäisi asuttaa hotelli Kämppiin, vai mitä pervo?
- Anonyymi
Ei kai tätä kalliimpaa voi olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kyllä teidän vassujen mielestä mamut pitäisi asuttaa hotelli Kämppiin, vai mitä pervo?
Toki jos voittaa tarjouskilpailun halvimpana vaihtoehtona!!!
- Anonyymi
Nöösipojan uhoa.
- Anonyymi
Punavihreitä suvakkeja tuntuu kovasti harmittavan.....hehehehee.
Suvakit pitäisi laittaa maksaan mamujen elatus suoraan omasta pussissaan, niin mitähän sanoisivat. - Anonyymi
7 kuluerää joilla 8 palvelijaa talossa
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
VIEKÄÄ KALAJOELLE UIMAAN
- Anonyymi
Ei ihme että näitä tulee tänne jonoksi asti. Tämä tapaus on kyllä typeryyden huippu.
- Anonyymi
Onhan nyt varmasti jokaisella oma huone ,kylppäri ,jääkaappi ja tietysti iso telkkari etteivät vain muuten alkaisi syyttää meikäläisiä rasisteiksi.
- Anonyymi
Kateus vie kalatkin vedestä.
- Anonyymi
Millehän elämänuralle niitä siellä loistohuvilalla valmennetaan?
- Anonyymi
Miksi nuo yksintulevat nuoret ja lapset laitetaan yhteen nippuun asumaan? Eikö olisi parempi laittaa heitä asumaan yksityisiin suomalaisiin perheisiin? Varsinkin köyhiin perheisiin, näin köyhä perhe saisi tukia ja yksintullut lapsi kotoutuisi, oppisi kielen ja
kulttuurin alle vuodessa.- Anonyymi
Eiväthän suomalaiset ole oikeutettuja maahanmuuttajien tukiin.
- Anonyymi
Riikalla riittää töitä.
- Anonyymi
eusta tulee valmiit raamit jäsen valtioille, niin kansalisesti ei voida puuttua asiohin,
- Anonyymi
Suututtaa todella
- Anonyymi
"Rikastajille" pitää tarjota parasta.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki1414009Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma553434- 2132775
Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest382702Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem282542Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?
Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu482084Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!
Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja371626- 1171590
Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa
Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt1661562Jos elämäsi ihminen
on osoittanut kiinnostuksensa, niin kannattaa vastata edes jotain vaikka mikä olisi. Toista mahdollisuutta ei välttämätt741271