- Olen valmis pakotteisiin, han sanoo sen sijaan, etta han asettaisi.pakotteet Venajalle.
Han pelkastaan uhkailee ja vaatii tekoja muilta, mutta ei itse tee mitaan.
Onko han Putinin ja Venajan korruptoima?
Ainakin han karkyy bisneksia Venajalta.
Amerikan huu haa presidentti
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Trump on pelkuri. Pelkkä Magaliikkeen sätkynukke ! Ajaa Yhdysvallat sisällissotaan.
- Anonyymi
Trump käynyt aikoinaan varmaan pervoilemassa ryssälässä ja nämähän on sen vilmannut,millä on nyt hyvä kiristää. Normaalia ryssän toimintaa. Tämä on sitten oletus,en ole varma yhtään, onko tässä mitään perää.
- Anonyymi
Kirkin leski uhoaa kostoa ja vihaa. Huom! Seisoo puhujanpöntössä jossa on Jeesus aiheinen teksti. Siinä nähdään uskovaisen lähimmäisen rakkautta.
- Anonyymi
Äärioikeistolaiset marssivat kuin Natsit konsanaan ennen toista maailman sotaa .
- Anonyymi
Trump on jo kolme kuukautta lykännyt uusia Venäjä pakotteita Venäjälle .
Taitaapi kamut Putin ja Trump tehneet jo superdiilin .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283355- 953140
- 763004
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim692923"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m522862Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862642- 352460
- 572311
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se412157- 321933