En ole niin julma hirviö, että jättäisin rakkaan ja tärkeän naisen yksin pahaan maailmaan, mutta kuten varmaan jo aistitkin, sulle saattaa tulla kilpailijoita, sivupolkuja, sivurakkaustarinoiksi niitä noissa novelleissa sanotaan.
Tähän asti olet kilpaillut vain naisten kanssa, jotka eivät ole lähelläkään tasoasi, mutta jos annat mun odotuttaa liian pitkään, tulee vielä sellainen nainen vastaan, josta on vastusta sulle..
Ei ehk sun sydämelle tai luonteelle, mut kiinnostus saattaa siirtyä, kun et toimi minun suhteen millään tasolla. ❤️🩹
Eli jos et halua menettää minua, kannattaa toimia, ennen kuin oikeesti kiinnostun jostain muusta ja unohdan sut💔, kumpikaan ei halua sitä,,eihän?
Muista nainen, että jos et toimi joku muu voi nappaa mut mukaansa
69
767
Vastaukset
- Anonyymi
Limaista manipulointia 🤮
- Anonyymi
Ap toi uhkailu… oot vastenmielinen!
- Anonyymi
Ei multa tällaiset kiristykset.
- Anonyymi
No tiiäkkö, ihan samat sanat sulle. Ei tässä odotella kun jouluun asti, niin sen jälkeen saattaa tapahtua!
- Anonyymi
En ole laskenut mutta joulukuun alkuun on
11,29 viikkoa
1 896,00 tuntia
113760 minuuttia
6825600 sekuntia
❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole laskenut mutta joulukuun alkuun on
11,29 viikkoa
1 896,00 tuntia
113760 minuuttia
6825600 sekuntia
❤️Minä odotan vuoden vaihteeseen, eli joulukuun loppuun. Tavoitteena, että viimeistään vuoden vaihteessa me ollaan tavattu...
❤️
- Anonyymi
Annahan mennä sitten tulipa tuo käytökseesi selväksi kukaan ehtoja laita
- Anonyymi
Tuskin hän yksin jää, eiköhän hänellekin ottaja löydy.
- Anonyymi
Voi vaan lohduttautua et jos joku luulee et tällanen kura ois multa niin eipä paljoa mua sit tunne muutenkaan et olisi väliksi asti.
- Anonyymi
Selvästi nainen esiintyy miehenä.
- Anonyymi
En usko. Tunnistan tuon kirjoitustyylin täältä palstalta.
- Anonyymi
Joo se on se A nainen joka tätä kirjottelee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopetappa maalailu.
-sivu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - samaa just mietin, että A taas käärmeilee kun hänen varastamansa tikkari vietiin hänen kädestään. Voi voi miten suloisia ovatkaan narsistin kyyneleet. Eläytykäämme kaikki yhdessä tähän hänen teatraaliseen teatteriin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - samaa just mietin, että A taas käärmeilee kun hänen varastamansa tikkari vietiin hänen kädestään. Voi voi miten suloisia ovatkaan narsistin kyyneleet. Eläytykäämme kaikki yhdessä tähän hänen teatraaliseen teatteriin.
Kyllä olette naurettavia ilmankos täällä ei kukaan fiksu enää viihdy kun on noin harhaluuloista porukkaa.
Taidatte olla kaikki alle 25 tai sitten mt-ongelmat on pahimmillaan 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopetappa maalailu.
-sivuEi ollu A naiselta tämä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sullekkin tiedoksi että AP ei ole A nainen
- Anonyymi
Nainen varmasti! " mut "paljasti sinut! Trolli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen varmasti! " mut "paljasti sinut! Trolli.
Kirjoitat mutta ja toisessa " mut " mustamaalaaja Trolli.
- Anonyymi
Se on estänyt sinut joka paikassa ja mahdollisesti hakenut jo lähestymiskieltoakin? MITEN ET TAJUA, ETTÄ SITÄ EI KIINNOSTA PÄTKÄÄKÄÄN MITÄ SINÄ TEET?
- Anonyymi
Halventajat on hakenut lähestymiskieltoa hänen puolestaan ja halventajat on luonut sitä "kuvaa" . Minä en oo tehnyt mitään. ✌️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halventajat on hakenut lähestymiskieltoa hänen puolestaan ja halventajat on luonut sitä "kuvaa" . Minä en oo tehnyt mitään. ✌️
Sinä vainoat häntä eikä lähestymiskieltoa voine hakea kuin vainon yms. shitin kohde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko toisten puolesta hakea lähestymiskieltoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä vainoat häntä eikä lähestymiskieltoa voine hakea kuin vainon yms. shitin kohde.
Te olette pahimpia te halventajat, aina siirtämässö vastuuta muille. Enkä ole edes vainonnut häntä😬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te olette pahimpia te halventajat, aina siirtämässö vastuuta muille. Enkä ole edes vainonnut häntä😬
Ai Veera on hakenut lähestymiskieltoa ihan syyttä suotta? Sinä et ole tehnyt mitään sen ansaitaksesi?
- Anonyymi
Sä olet nytkin varattu. Tilanne olisi sama, vaikka seurustelukumppanisi vaihtuisi. Jos olet nyt onneton suhteessasi, niin parempi vain, että löydät itsellesi sopivamman kumppanin. Minusta ei tule sulle koskaan sellaista.
Kuin hänelle - Anonyymi
Voihan se olla pitää vielä varmistaa. Täätrölli
- Anonyymi
p a s t a a
- Anonyymi
Suu kiinni ja syö, äläkä itke.
- Anonyymi
Tää kirjoitetaan naiselle jota muka viestissä
tai ajatuksen tasolla rakastetaan
Mutta on pantu jo viikkotolkulla muita.
Älä selitä .
Sä olisit höpötyksesi kohteen kanssa
Olisit järjestänyt kaiken mahdolliseksi
Jos hänet haluasit todella
Tykkäät vain kirjoitella kivoja.
Muttet oikeasti halua teitä tulevaksi.
Ja sitte vielä luulet ettei höpötyksesi kohde tajua
Et juna meni jo ajat sitten.
Eikä suussa ollu miestä olemaan hänen omansa.
Joten hän etsii sen muualta .
Sinä jäit mieleen vain opetuksena mitä
Rakkaus ja kumppanuus ei todellakaan ole.
Naisen tarvitse kilpailla
Peli on menetetty siinä vaiheessa jo .
Ja on aika siirtyä muualle.
Kun näet hänet
Voi että sua vituttaa oma akaansasmattoluutesi
Se ettei sussa olut mitään miestä tekemään teistä teitä.
Kiitos ja näkemiin
Naiselta - Anonyymi
Et taida olla hän…mun muru kyllä lähestyy aktiivisesti ja hän haluaa vain minut🙂
- Anonyymi
Sama täällä 🩷🔥
- Anonyymi
Ymmärrät kai että samalla lailla minä tapaan kiinnostavia miehiä viikottain. Kun sua ei näy eikä kuulu, muut alkaa näkyä ja kuulua.
- Anonyymi
Noin se on täälläkin.
- Anonyymi
Täälläkin ollut jo pitkään sama tilanne.
- Anonyymi
Juu. Ei tässä kauaa enää pyöritä
- Anonyymi
Sinä olet naimisissa. En minä voi tehdä mitään. Voin vain odottaa, että tekisit ison siirron.
Sivusta miehelle naiselta- Anonyymi
Mistä tiedät kuka on tämäkin kirjoittaja?
- Anonyymi
🖕🙄🖕
- Anonyymi
Jos kiinnostaa muut, olet vapaa tekemään mitä parhaaksi näet. Ei se että sä mut saat, tai et saa, muuta tuota.
- Anonyymi
Voi käydä usein näinkin, että se toinenkin löytää jotain puuttuvaa ja se on ihan oikein. Asioissa on kuitenkin aina se toinen puoli, vaikka löytäisi, mitään onnellisuutta takaa koskaan, siksi valitsevat vapaamman elämän.
- Anonyymi
Jos ja kun löydät jonkun muun, niin annathan tilanteesta vinkin mahdollisimman pian. En muuta odotakaan kuin saada jonkun riittävän syyn lopettaa tämä haikailu ja kaipailu.
- Anonyymi
Njääh, jos mies pelailee muidenkin kanssa niin sitten ei ole samalla tavalla minusta kiinnostunut kuin minä hänestä. Eli jos pitää kilpailijaa niin luovutan suosiolla🤷♀️
- Anonyymi
Ihan normaali riski useimmilla. Minullakin on monia pieniä ihastuksia ja heilläkin on varmasti sellaisia. En odota että minua odotettaisiin, vaikka itse olen tyhmänä turhaan odotellut. - sivumies
- Anonyymi
Meillä on numerot on kummallakin.
Ei siis onneksi tarvitse täällä elää mitään suhdetta läpi, eikä varmaan kumpikaan ole niin lapsellinen että täällä viitsisi näitten hörhöjen kanssa väitellä ja heille asioitaan kuulutella 😄- Anonyymi
Sama ❤️
- Anonyymi
Yhdyn tähän ja sinuun ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdyn tähän ja sinuun ❤️
Toivottavasti yhdytään pian mutta molempien aktiivisuutta tarvitaan ❤️ niin ja en oo ap enkä kukaan muu näistä vaan ihan sivusta
- Anonyymi
Kuulepas mies. Jos joku nainen sinut hurmaa, hän hurmaa. Minä en yhdenkään miehen perässä juokse. Se on mies joka saa minua lähestyä ja tehdä selväksi kiinnostuksensa teoilla, ei sanoilla. Suosittelen unohtamaan minut.
- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
🖕🖕🖕🤥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🖕🖕🖕🤥
Ottiko noin koville kun nainen ei suostu sua jahtaamaan? 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottiko noin koville kun nainen ei suostu sua jahtaamaan? 😆
Hyvin todennäköisesti.
- Anonyymi
Siinä tapauksessa sanoisin että antaa napata olisit kenen tahansa vietävissä muutenkin mitä luultavammin
- Anonyymi
Et edes halua mua.
- Anonyymi
Yritänkin opetella rakastamaan itseäni. Olet koko ajan muitten perään.
- Anonyymi
Onks tämä nyt jotain spagettiwesterniä ?
- Anonyymi
jos tämä olisi minulle, toivon että löydät ja unohdat minut. Varmasti ainakin lähes jokainen vastaa tadosni ja menee helposti yli. Mutta kiitettävästi olet myös kehunut. Tarvitset muun keinon jolla edetä vaikka välillä samaan suuntaan kuljet. Sinulla on omat juttusi, minulla omat. Mutta arvostan toki ystäviäsi, olkoot myös minun ystäviä. Kiitos, on myös muita, jotka haluaa enemmän. En siis jää ihan yksin. Ja hän eräs, kovasti on minun tietäni suojannut, taitava on mutta ei anna nojata häneen. Olet vähän vastakohta. kumpikin tavallaan ja tyylillään rakastanut. minulla on paljon töitä ja moni tarvitsee pian apuakin, eikä se vippailu sota pitkään ketään. on siis keksittävä muuta. eikä niitä. voi luokse ottaa asumaan. Tämä ei ehkä ollut sinulle mutta kirjoituksesi tuo mieleen erään henkilön ja tuo sopisi myös meidän tilanteeseen.
- Anonyymi
No.
Sulla nyt riittää kiirettä itsesi kanssa.
Ja en ole muuten " tuosta noin vaan tulossa" .
Mutta jos olenkin, niin näet kyllä ihan toisenlaisen tyttösen, joka nyt ei ole vielä mihinkään valmis😆 - Anonyymi
Ihan sama minulle vaikka joku sinut nappaisikin EVVK! Minä koen eläväni nyt juuri oman näköistäni elämää, eikä minua ole eroni jälkeen kiinnostanut kukaan niin paljon, että olisin halunnut tutustua häneen! Tunnen itseni todella hyvin ja tiesin jo vuosia sitten, etten enää koskaan halua muuta kuin olla aina yksin! Kolmekymmentä vuotta parisuhdetta ja se riittää minulle, enkä ole kokenut eroni jälkeen koskaan sellaista tunnetta, että minun pitäisi löytää uusia ystäviäkään! Elämäni jakautuu kahteen vaiheeseen. oli kymmeniä vuosia kestänyt parisuhde ja sen jälkeen yksin olemista! Ihan samoin kuin äitinikin eli! Ja oli tyytyväinen yksin olemiseen kuten minäkin!
- Anonyymi
Tuntuisi todella naurettavalta, jos joku tulisi kasvotusten minulta tuollaista kysymään! Itsekeskeinen ja toisia ymmärtämätön ihminen voisi noin toimia! Ja kukaan ei sellaisen ihmisen kanssa halua olla missään tekemisissä!
- Anonyymi
Älkää omiko tällaisia aloituksia tänne ja sotkeko niillä omaa parisuhdettanne. Nämä asiat kuuluu kahden ihmisen välille, ei palstalle.
- Anonyymi
Antaa pentujen tapella. Saatte karkii!
- Anonyymi
Voi ei! Älä hylkää, byäääää.... !! Ja sit sä heräsit.
- Anonyymi
SitnPpJt vie senmiköonirtiniihå
- Anonyymi
Siis irralssn jolkottelevan on helppo Nakki
- Anonyymi
Ei tietenkään, mutta muista kertoa naiselle, että jos vaimos ilmestyy näköpiiriin niin HÄN EI VÄLTTÄMÄTTÄ HUOMAA, mutta SINÄ KYLLÄ HUOMAAT HÄNET ❤️
- Anonyymi
😱😱😱😱.....
....... 👎😏
🙄
🤣🤣 - Anonyymi
Joshän on niin helposti napattavissa, mä en halua häntä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4483079Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1372265- 1332106
Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel291504Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71425Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2081344Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1521280- 81096
- 571066
- 37805