Ekan kerran ikinä.
Yritän opetella rakastamaan itseäni.
15
291
Vastaukset
- Anonyymi
Se on elämän tärkein oppi. Minäkin yritän sitä opetella. Tiedän ettei paha pääse mitään kautta enää kimppuun, jos opin aidosti itseäni rakastamaan. Kyllä me ollaan rakkauden arvoisia ap. Ollaan synnytty tänne rakastettuina, iloisina ja rakastavina. Jotain vain tapahtui siinä välissä ❤️
- Anonyymi
Hyvä, niin pitääkin.
- Anonyymi
No ottaen huomioon, että ilmeisesti naiset ovat päätteneet kerta toisensa jälkeen näyttää toteen ala-asteen kuolukiusattuna olemisen kokemusta, niin totean suurimman rakkauden teon itseäni kohtaan olevan, kaikista niaista ja ystävyyssuhteista heidän kanssaan erossa pysytteleminen.
- Anonyymi
Niin minäkin ❤️ tsemppiä sinnekin 💛💪
- Anonyymi
..🫶
- Anonyymi
Samalla tiellä. Mutta on se vaikeeta, kun haluais rakastaa vaan sitä toista ❤️
- Anonyymi
Mun käsittääkseni on rakastettava itseään ensin, ennen kuin voi aidosti rakastaa muita. - en ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun käsittääkseni on rakastettava itseään ensin, ennen kuin voi aidosti rakastaa muita. - en ap
Pah. Tuskin tarvitsee. Suurin rakkaus itseä kohtaan on rakastaa heitä, jotka rakastavat sinua ja hakeutua heidän seuraansa joiden kanssa on hyvä olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pah. Tuskin tarvitsee. Suurin rakkaus itseä kohtaan on rakastaa heitä, jotka rakastavat sinua ja hakeutua heidän seuraansa joiden kanssa on hyvä olla.
Luuserit oikoo ja vaihtaa seuraavaan, kun ei sujukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuserit oikoo ja vaihtaa seuraavaan, kun ei sujukaan.
Jää toki, jos haluat vaikka väkivaltaiseen suhteeseen tms. ja kerro sitten onko oikomista ja luuserointia.
Vaikkei olisikaan kyse ääritilanteesta niin ei kaikkia suhteita ole tarkoitettu loppuelämän suhteiksi vaikka tietenkin rakastuessaan niin toivookin.
- Anonyymi
😻🫵🏼❣️
- Anonyymi
Sama täällä🩵🤍kovasti yritän
- Anonyymi
Minä en voi rakastaa itseäni. Olen niin hankala ja ahdistunut ja omasta mielestäni en tärkeä. Välillä olen haaveillut että yksi nainen rakastaisi, mutta ei minua voi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283396- 973176
- 763014
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim702948"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m532881Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862658- 352470
- 572341
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432195- 321953