S:tanan talipää - näit mukamas auton (Toyota Auris... harmaa) ja olit ottanut rekisterin ylös sekä tehnyt HÄKEEN ilmoituksen kertoen HÄKEEN autosta jotain paikkansa pitämätöntä.
TIEDÄT KYLLÄ KERTOMASI - KIRJOITTAMATTAKIN SITÄ TÄSSÄ!!!
V...ksi meni sulla kuitenkin mutta sehän olikin varmaan päämiehesi tai sinun bulvaanina tarkoitus. Saada poliisille turhaa tekemistä ja yhteiskunnalle kuluja.
Mutta poliisit olisivat lähteneet pois ovea avaamattakin, kun totesivat, että linjurikuskin ilmoituksessa ei kaikki täsmännyt. Avasin kuitenkin ihan ilosta oven poliisille, kun sain koiran kytkettyä.
Kyllä oli hymy herkässä poliiseilla!!!
Eli HV ja pitäsikö olla Sinusta huolissaan tai päämiehestäsi!!! Käynti optikolla ja vain otettu lääke auttaa - toivottavasti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sokea linjakuski Hämeenkyrössä???
Anonyymi-ap
9
425
Vastaukset 9
- Anonyymi
Tuskin oli linjurikuski vaan jonkun kaverin kaveri. Onko Pinsiö sielläpäin?
- Anonyymi
Tuollaiset joutaisi sairaalaan MT1:llä.
- Anonyymi
Saunan taakse!
- Anonyymi
Linjurikuskin seuraava linssivahvuus on OPASKOIRA, jos olikaan linjurikuski edes.
Kyllä ilmoittaja on merkitty mies! - Anonyymi
Jaaha, ookko nää vaihtanut itte kolvisi toiseen? 🤔
- Anonyymi
Opettele v...u verosäännöt ja pvm:t ennen kuin soittelet HÄKEEN!!!🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Lewyn kappale tautiko vaivaa HÄKEEN soittelijaa???
- Anonyymi
Oliko viikatemiehen tuloon ka. 8v???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459