S:tanan talipää - näit mukamas auton (Toyota Auris... harmaa) ja olit ottanut rekisterin ylös sekä tehnyt HÄKEEN ilmoituksen kertoen HÄKEEN autosta jotain paikkansa pitämätöntä.
TIEDÄT KYLLÄ KERTOMASI - KIRJOITTAMATTAKIN SITÄ TÄSSÄ!!!
V...ksi meni sulla kuitenkin mutta sehän olikin varmaan päämiehesi tai sinun bulvaanina tarkoitus. Saada poliisille turhaa tekemistä ja yhteiskunnalle kuluja.
Mutta poliisit olisivat lähteneet pois ovea avaamattakin, kun totesivat, että linjurikuskin ilmoituksessa ei kaikki täsmännyt. Avasin kuitenkin ihan ilosta oven poliisille, kun sain koiran kytkettyä.
Kyllä oli hymy herkässä poliiseilla!!!
Eli HV ja pitäsikö olla Sinusta huolissaan tai päämiehestäsi!!! Käynti optikolla ja vain otettu lääke auttaa - toivottavasti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sokea linjakuski Hämeenkyrössä???
Anonyymi-ap
8
263
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin oli linjurikuski vaan jonkun kaverin kaveri. Onko Pinsiö sielläpäin?
- Anonyymi
Tuollaiset joutaisi sairaalaan MT1:llä.
- Anonyymi
Saunan taakse!
- Anonyymi
Linjurikuskin seuraava linssivahvuus on OPASKOIRA, jos olikaan linjurikuski edes.
Kyllä ilmoittaja on merkitty mies! - Anonyymi
Jaaha, ookko nää vaihtanut itte kolvisi toiseen? 🤔
- Anonyymi
Opettele v...u verosäännöt ja pvm:t ennen kuin soittelet HÄKEEN!!!🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Lewyn kappale tautiko vaivaa HÄKEEN soittelijaa???
- Anonyymi
Oliko viikatemiehen tuloon ka. 8v???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161