Olet vissiin nainen

Anonyymi-ap

Tottunut siihen että kaiken saa helposti?
Ei se ihan niin mene.

67

638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen tottunut siihen etten mitään saa edes pitkäkestoisella periksiantamattomuudella!

• Anonyymi

Kaikki kun ei ole aina itsestä kiinni.

• Anonyymi

Kyllä.

• Anonyymi

Mullakin on vähän sama juttu, ettei se periksiantamattomuutenikaan aina auta.
        Mutta yksi "oljenkorsi" on vielä käyttämättä, ja sen aion lähiaikoina käyttää...
        En halua jäädä epätietoisuuden tilaan, kun paljon aikaa ja itsestäni toiselle annoin.

• Anonyymi

TÄMÄ.
        Hoetaan myös että mikään ei ikinä tapahdu yhdessä yössä ja myönnetään jopa itsessä samaa malttamattomuutta, mutta sitten kun 2 vai jopa jo kolmatta vuotta teet täysiä töitä ittes kanssa ja takia ja itsellesi hyvin toimivilla tai parhaimmilta tuntuvilla tavoilla sekin on taas väärin.

Vaikka ihan koko elämä ennen heräämistä on ollut todella paljon pahempaa helvettiä ihan kaikille ympärillä olleille.
        Jos mikään ei riitä millä saamme tämän jatkumaan??
        Jos mikään ei riitä sanat tyhjää jäävät kaikumaan.

Joillain on myös suuria unelmia ja haaveita jotka vaatii todellakin pitkäkestoista harjoittelua ja valmistautumista monellakin osa alueella ja jotkut sitten vain tyytyy siihen kapakassa ramppaamiseen, paskanjauhantaan ja muiden alistamiseen.

• Anonyymi

Joskus tosin voi päättää toisin. Joku unelma ja haave voi muuttua matkalla. Vanhan voi hylätä. Esim. Koskien työtä. 👍🏻 Itsellä useita mielenkiinnonkohteita ja en laita mitään yhden varaan. Opiskelen yhden asian nyt pakosta loppuun että voin alkaa keskittymään uuteen. Työn suhteen, voin tehdä vanhaa työtä kyllä, mutta vain rahan vuoksi.
        Kiitän elämää silti, et kohtasin erään ihmisen töissä. Sellaisen joka puukotti sieluun. Opettavainen ihminen.
        S naiselta

• Anonyymi

Jos se ei kolmessa vuodessa lähde toimimaan niin miksi vielä kiduttaa itseään sillä?
        Eikö olisi luonnollista kasvattaa itseään irtaantumaan ja katsoa eteenpäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus tosin voi päättää toisin. Joku unelma ja haave voi muuttua matkalla. Vanhan voi hylätä. Esim. Koskien työtä. 👍🏻 Itsellä useita mielenkiinnonkohteita ja en laita mitään yhden varaan. Opiskelen yhden asian nyt pakosta loppuun että voin alkaa keskittymään uuteen. Työn suhteen, voin tehdä vanhaa työtä kyllä, mutta vain rahan vuoksi.
        Kiitän elämää silti, et kohtasin erään ihmisen töissä. Sellaisen joka puukotti sieluun. Opettavainen ihminen.
        S naiselta

En voi tehdä vanhaa työtä, koska a) huono palkka ja liian vähän työtunteja, b) työ vaatii luottarit, joita ei ole ja c) paljon kateellisia ihmisiä puhumassa pahaa

• Anonyymi

Ei mulle, ohi!

• Anonyymi

Oletan toisen kohtelevan, niin kuin hän toivoisi itseään kohdeltavan. Se ei nyt ole toteutunut.

• Anonyymi

Eikä aloitus kyllä mitenkään sovi minuun.

• Anonyymi

Ei todellakaan oo toteutunut. Siksi mä en voi sietää miestä. Mitä hän olettaa että teen asioiden eteen jos harjoittaa tuota mykkäkouluaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei todellakaan oo toteutunut. Siksi mä en voi sietää miestä. Mitä hän olettaa että teen asioiden eteen jos harjoittaa tuota mykkäkouluaan.

Kysy häneltä suoraan. Älä hae vastauksia täältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysy häneltä suoraan. Älä hae vastauksia täältä.

Joko olet itse löytänyt näitä mainitsemiasi vastauksia syynäämällä naista esittävän trollin kommentteja? Tuskin, sicko.

• Anonyymi

Miten voit tietää toisen elämästä? Yleensä oletetaan, eikä oikeasti tiedetä sitten yhtään mitään.

• Anonyymi

Se on just näin. Aloitus vaikuttaa kiusaamiselta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on just näin. Aloitus vaikuttaa kiusaamiselta.

Sitä se on. Täällä on lähinnä niitä ihmisiä, jotka on yrittänyt saada sen pienen palan onnesta itselleen ja joku on tullut tuhoamaan sitten koko elämän. Ei täällä kermaperseet kirjoittele. Helppo saada osumaa monelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä se on. Täällä on lähinnä niitä ihmisiä, jotka on yrittänyt saada sen pienen palan onnesta itselleen ja joku on tullut tuhoamaan sitten koko elämän. Ei täällä kermaperseet kirjoittele. Helppo saada osumaa monelle.

Jokainen täällä on jollain tavalla kärsivä ja kovan koulun kasvatti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiusaamista on elättää toiveita palstalla.
        Jos ei pysty kohtamaan tosiasioita todellisessa elämässä ja haluaa pitää kiinni unelmistaan palstalla on jokaisen oma valinta.
        Ei pidä syyttää siitä toisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei pysty kohtamaan tosiasioita todellisessa elämässä ja haluaa pitää kiinni unelmistaan palstalla on jokaisen oma valinta.

Paljon kateellisia ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet tainnut horista omista luuloista taas palstaäijän monologeissa tätä samaa raskassoutuista jankutusta pitäen. Jotenkin mystisesti omasta mielestäsi yhytät tietyn henkilön kommentit ja harjoitat tätä markan psyykkausta ja saat aiheen kuin aiheen nivottua jostain syystä tähän tun palsta_kaipaamiseen oli puheenaihe mikä tahansa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet tainnut horista omista luuloista taas palstaäijän monologeissa tätä samaa raskassoutuista jankutusta pitäen. Jotenkin mystisesti omasta mielestäsi yhytät tietyn henkilön kommentit ja harjoitat tätä markan psyykkausta ja saat aiheen kuin aiheen nivottua jostain syystä tähän tun palsta_kaipaamiseen oli puheenaihe mikä tahansa

Tämä tyyppi vaikuttaa maaniselta erotomaanilta jonka mielestä joku nainen asuu täällä palstalla kitisemässä ja avautumassa ja on tiivistänyt ko henkilön koko olemuksen tänne hänen pään aukomista ja suostuttelua/manipulointia varten olevaksi hologrammiksi. Ok-set-ta-vaa. Onko väärin sanoa asuit kuten ne on? No voi juku sitten, soittakaa paranoid tai

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä tyyppi vaikuttaa maaniselta erotomaanilta jonka mielestä joku nainen asuu täällä palstalla kitisemässä ja avautumassa ja on tiivistänyt ko henkilön koko olemuksen tänne hänen pään aukomista ja suostuttelua/manipulointia varten olevaksi hologrammiksi. Ok-set-ta-vaa. Onko väärin sanoa asuit kuten ne on? No voi juku sitten, soittakaa paranoid tai

Sitten jotkut yhtä matalaotsaisen vielä pitää tuon ajatuksia jotenkin loogisena ja hyvänä. Täällä palstall loistaa naisviha kuin jonkun heimopäällikön pälväri

• Anonyymi

Esim. minusta on oletettu asioita, jotka ei sitten ole ollenkaan todellisuuden kanssa ollut missään tekemisissä. Minun hyvä perheeni ja sukuni, ovat pelkkää kulissia. Minä olen se mustalammas, joka uhrattiin jo kauan sitten. Jos joku tulee vielä ikinä kertaakaan minulle sanomaan jotain tuon tapaista, käsken painumaan pysyvästi v*ttuun.

• Anonyymi

No niin kerrotko näille tarinanjanoisille palstaäijä lisää tästä rituaalissa tai pyhästä sakramentista miten asia koetaankaan. Tätä naissukupuoleen liittyvää törkeä nämä jotkut täältä etsii

• Anonyymi

En ole tottunut... Kovan elämän elänyt. Olet hyvin väärässä.

• Anonyymi

Mikään ei todellakaan oo tullu helposti. Pidä huoli omista asioistas.

• Anonyymi

Mies tuhosi kaiketi tahattomasti elämäni. Antoi turhaa toivoa. Siksi vaihdoin suuntaa. Kovalla työllä sekin tulee.

• Anonyymi

Aika moni tuhoaa omilla kuvitelmilla oman elämän.
        Olino edes mitään toivoa? Vai pelkkää ystävällisyyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika moni tuhoaa omilla kuvitelmilla oman elämän.
        Olino edes mitään toivoa? Vai pelkkää ystävällisyyttä.

Sinulla on herännyt aamuyöstä asti ajatuksia näistä palstaäijän performansseista. Ei kovin loogisia sellaisia, mutta ajatuksia kuitenkin👍

• Anonyymi

Anonyymeina on liian helppoa huudella oletuksia ja loukkauksia toisille.
      Täälläkin nimimerkilliset ketjut on asiallisempia. Minä taidan rekisteröityä.

• Anonyymi

Minulla on ollut elämäni aikana tasan yksi rekisteröity nimimerkki aivan toisella foorumilla ja se on v*ttunaamaantiprimadonna. Tarina on tosi ja seison nikin takana edelleen, mutta en kirjoittele pihiville enääN

• Anonyymi

Ei se kyl ihan niinkään mee, että sinä päätät miten kelläkin menee.

• Anonyymi

Ei tarvetta moiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvetta moiseen.

moi moi

• Anonyymi

Kyllä hän valitettavasti kuvittelee voivansa olla sellainen. 😠

• Anonyymi

Se mikä näyttää ulospäin helpolta ei välttämättä ole sitä. Eihän kaikki kiiltäväkään ole kultaa. Turha siis kadehtia muita. Ikinä et tiedä mitä siellä taustalla voi olla.

• Anonyymi

Tuskinpa tässä kukaan kadehtii ketään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskinpa tässä kukaan kadehtii ketään.

No hyvä. Sitten voisi tarvita jo jopa esimerkiksi krusifiksin. Sivusta T naiselta

• Anonyymi

Olen tottunut siihen että en saaa mitään jo helposti. Lapsena jo olin äidilleni sanonut miksi muiden elämä tuntuu olevan niin helppoa ja minun niin vaikeaa. Kun molempina raskaus aikoina meinasin menettää lapseni. Mummoni totesi itku silmässä toisen lapsen kohdalla että miksi sinun elämä on niin epäreilua etkö ikinä voisi mistään helpommalla. Eli niin se menee.

• Anonyymi

I feel one or two got blushed

• Anonyymi

AP ei se nyt ihan noin mene mitä väität. Ei kukaan täysjärkinen halua helposti tärkeitä asioita.
      Taitaa olla sittenkin sun oma metodi kyseessä laiskamato.

• Anonyymi

Olen kyllä saanut ja tottunut.

• Anonyymi

Meeppä nukkuu, teeppä sitä, teeppä tätä... kiva jos sun elämä on yksinkertaista, yksinkertainen.

• Anonyymi

en ole. tekemiseni ei riittänyt koskaan kellekään.

• Anonyymi

Ja mitä enemmän suoritit niin vaatimukset vain nousi? I so feel you 🫶🏻

• Anonyymi

Enhän ole häntä, miestä saanut. Joten en saa kaikkea, mitä haluan.

• Anonyymi

Joskus tuntuu,että sulla ei ole järki kunnossa!Jos kovin röyhkeäksi menee tää sun homma.....ku et ole edes sukuakaan...

• Anonyymi

Osittain hyvinkin totta. Nautin kyllä toisaalta pienestä ponnistelusta

• Anonyymi

En ole tottunut kuin siihen, ettei mikään ole helppoa. Jos joskus menisi jokin asia sujuvasti, niin olisi eka kerta.

• Anonyymi

Hällä oli kuulemma vaikea vkl edessä, ja mitä vttu vielä 🤣

• Anonyymi

Välillä on vaikeeta viikonloputkin👩‍🦳

• Anonyymi

Hv sullekki🤣 oli sillo🥺ei ollu helppoo sit sulla oli monta etkä sä ikinä musta välittänny. Kiusata vaan halusit sinäkin. En mä enää jaksa. Mene muualle kun en sillonkaan kelvannu

• Anonyymi

Jos olisi mulle, niin en todellakaan ole. Minä vaan en ole kilpailuhenkinen, kun huomaan kilpailua luovutan.

• Anonyymi

Hienosta talosta puhui ja että vois jättää duuninki ku on niin halpa ja olla vaan. Mitä vttua!?! Raippaa persiille tuollaisille nahjuksille! Kuka jaksaa kattoa?!?

• Anonyymi

Joo,haaveilemalla ja palstailemalla,juopottelemalla ei saa juuri minkäänlaista taloa,jokaisen täytyy hankkia se palkkarahalla,säästämällä! Gubbe maksaavielä kovat lunnaat noista pahoista teoistaan!

• Anonyymi

Mun mielest 20v on ihan liian pitkä aika😂😂😂

• Anonyymi

Jaksoin katsoa, nyt on silmälasit niin sori, mp muuttui, en vtussa jaksakaan 😑

• Anonyymi

En ole mitään saanut helposti, vaikka niin ihmiset tuntuu luulevan. Aika moni on tullut myöhemmin pyytämään anteeksi, kun on kuulemma haukkunut selän takana kermape*seeksi. Ja onkin selvinnyt, mitä kaikkia vastoinkäymisiä ollut oikeasti.
      Vanhempi nainen

• Anonyymi

Sinun ymmärryksesi naisia esittävä äijä on varsin lapsekas. Ikäänkuin tämäntyyppisiä ihmisiä tulisi jotenkin lohduttaa, että ei tässä ole yhtä juhlaa ollut kuule. There there onko parempi olo? T naiselta huutonaurut sulle ja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun ymmärryksesi naisia esittävä äijä on varsin lapsekas. Ikäänkuin tämäntyyppisiä ihmisiä tulisi jotenkin lohduttaa, että ei tässä ole yhtä juhlaa ollut kuule. There there onko parempi olo? T naiselta huutonaurut sulle ja

Pisteet sulle siitä että havaitsit sisäisen äijyyteni👍Muu meni taas pieleen.

• Anonyymi

Voi voi, kerran minua haukuttiin kermaprseeksi kun kävelin kaupungilla ja minulla oli valkoiset, pitkät kesähousut. Olin kuulema saanut elämäni liian helpolla. Ja tämä päätelmä ihan vain housujen värin perusteella.

• Anonyymi

No eu ole pieniä hetkiä eikä ilmaisia lounaita mikään ei ole helposti tulluttap8

• Anonyymi

Luulen isiin vaan kaikkea?

• Anonyymi

Huulta vai hetulaa heittämällä helpotti? -sivusta

• Anonyymi

Sinähän vitsikkäällä päällä rakkaani!
      🫩☕️ heti aamusta.

• Anonyymi

Sinulla on sitten täysin väärä kuva minusta. Elämäni on ollut aina yhtä taistelua.
      Mn

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      31
      3646
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      96
      3303
    3. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      91
      3177
    4. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      77
      3098
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      68
      3013
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2745
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2540
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      69
      2453
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      44
      2318
    10. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      88
      2080
    Aihe