Vai tapahtuuko kirjoittelusi täysin tosissaan ja toteutat ajatuksiasi toiminnaksi myös?
Käytätkö palstaa tunteiden purkamiseen?
30
966
Vastaukset
- Anonyymi
Itse kirjoittelen tunteista kyllä tosissaan, mutta ajatuksilla ei ole mitään tekemistä toiminnan tai todellisuuden kanssa.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Itse koen, että tunteet ja ajatukset on pakko päästä purkamaan jonnekin. Kun kukaan ei kuuntele, palsta on vaihtoehto.. tosin ei aina kovin hyvä sellainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. Itse koen, että tunteet ja ajatukset on pakko päästä purkamaan jonnekin. Kun kukaan ei kuuntele, palsta on vaihtoehto.. tosin ei aina kovin hyvä sellainen.
Keskeneräisiä ajatuksia ja tunteita on helppo tänne purkaa. Rajaan tämän täysin omaksi maailmakseen. Mikään täällä ei ole minulle ”totta” ja samalla tunteeni on kyllä aidosti totta. Sen hetken.
Tämä on vähän kuin vuorovaikutteinen tunnepeli, tässä täytyy huomioida muita, mutta silti kaikki on pitkälle vain omaa prosessointia. - AnonyymiUUSI
Tunteiden purkamista, mielipiteiden vaihtoa ja erimielisyyden julki tuomisia perusteluineen. Huomannut sen, että ajattelemme monet niin eri tavalla asioista? Siksi hyvät perustelut ovat monesti paikallaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sulla ole sellaisia ystäviä joille voisi puhua?
- Anonyymi
Kirjoitan sen minkä haluisin hänelle kirjoittaa.
- Anonyymi
Sama täällä ❤️
- Anonyymi
Tosissaan tunteiden purkamiseen. Palsta itsessään on hyvä, enkä välitä siitä, miksikä palsta on muovautunut.
- Anonyymi
"Toiminnan toteuttaminen" ei aikanaan tuottanut tulosta, joten kirjoittelen nyt täällä ja kärvistelen.
- Anonyymi
Yritin toimintaa vuosi sitten ja se jälkeen muutaman kerran, kunnes todellisuus löi päin pläsiä, niinku sanotaan. Nyt puran ajatuksia ja etenkin tunteita tänne lähinnä siksi, ettei ole ketään kelle kertoa. En koskaan ole avautunut tästä tilanteesta kellekään.
Naiselta- AnonyymiUUSI
Siis jos toiminta löi päin pläsiä, eli epäonnistui, niin silloinhan ei enää tänne tarvitse siitä kirjoitella. Sehän on sillä selvä ja voit jatkaa elämääsi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis jos toiminta löi päin pläsiä, eli epäonnistui, niin silloinhan ei enää tänne tarvitse siitä kirjoitella. Sehän on sillä selvä ja voit jatkaa elämääsi.
Eikai se noin yksinkertaista aina ole, sivusta
- Anonyymi
Tunteiden purkua niin hyvässä, kun pahassa. Tänään mennään taas pahalla mielellä.
- Anonyymi
Kuhan kirjoittelen, kun en osaa puhua hänelle tunteistani irl. Nykyään puran silloin tällöin kurjuuttani tänne. Kirjoitan siitä, mikä sattuu. Itsehän minä satutan itseäni, kun edelleen kaipaan saavuttamatonta. Kannan tuskan viittaa hartioilla.
Viime talvena kirjoitukseni olivat vielä toiveikkaita ja kepeitä. Jaksoin lapsenmielisesti uskoa, että hyvä tästä vielä tulee. - Anonyymi
Käyn lähinnä lukemassa. Jos tulee vähänkään järkevä aihe, saatan kommentoida jos sattuu natsaamaan omiin ajatuksiin. Ikävöin monia ihmisiä elämäni varrelta ja siksi alun alkaen eksyin palstalle. Ei ole nyt toteutettavissa monikaan ajatus jotka putkahtaneet palstalla tekstiksi.
- Anonyymi
En. Miksi purkaisin tunteitani tänne kiusaajien retosteltavaksi. Ehkä joskus tein sen virheen. Ei ikinä enää.
- AnonyymiUUSI
Ymmärrän, provosoitumiselle altistuu helpommin silloin, kun tuntuu siltä, että peli ei tunnu reilulta sinulle? Tai tuntuu siltä, ettei saa tukea tai ymmärrystä asioille, joita itse tuntee sillä hetkellä. Vääryyden tunteet ovat tuttuja itsellekin. Peli ei ole aina reilua ja katkeroitunut ei kannata, provosoitumiselle altistaa itsensä, jos toimii vääränlaisessa ympäristössä.
- Anonyymi
Läpäti läppää vaan.
- Anonyymi
No, mikä on?
- Anonyymi
Kirjoittelen mitä mieleen juolahtaa, enkä ole aina ihan johdonmukainen. Joskus on hyvä päivä, joskus synkkä.
Jotain sääntöjä on: en moiti enkä vihoittelee hänelle ketä ajattelen, en luule käyväni täällä kirjeenvaihtoa hänen kanssaan, enkä siltikään vongu tai vanno asioita, joita en voi pitää irl. Jos mahdollista, yritän löytää asioista huumoria, vaikka en yhtään tiedä hänen huumorintajustaan. - Anonyymi
käytän koska rakastan
- AnonyymiUUSI
Käyn täällä kaikenlaisia tuntemuksia purkamassa välillä. Ja sitten välillä hetken kuvittelen, että hän vastaa. Ja pakahdun rakkauden tunteesta ja siihen on hyvä nukahtaa. En tiedä, kuinka sekaisin olen ☺️ Mutta sydän rakastaa vielä 😌 Ihan aidosti, en ole paatunut 😚
- AnonyymiUUSI
❤️
- AnonyymiUUSI
Hyvä, ettet ole paatunut. En ole minäkään. 👍
- AnonyymiUUSI
Olen sarkastinen ja lakoninen, sanat ja huumori on aseeni. Hui kauheeta
- AnonyymiUUSI
Käytän - n
- AnonyymiUUSI
Ajatuksiani puran. Joskus puhun kuin hänellle, kun harhailen.
- AnonyymiUUSI
Aiotteko purkaa tunteitanne täällä seuraavat kymmenen vuotta eteenpäin vai miten?
- AnonyymiUUSI
Joo. Ja sä oot täällä 10 vuoden päästä kirjoittamassa typeriä.
- AnonyymiUUSI
Käytän palstaa pelkästään tunteiden purkuun! En kirjoita mistään sellaisesta mitä haluaisin toteuttaa kenenkään kanssa, koska minulla ei ole mitään tarvetta siihen. Yksin oleminen on juuri minun näköistä elämään ja tulee aina olemaan! Ainoa tosiasia mistä olen kirjoittanut liittyy työntekemiseen ja siihen toiveeseen, ettei kautta rantain esitys enää jatkuisi missään muodossa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273336- 913095
- 762994
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim682907"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m522852Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862622- 352440
- 512286
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se412137- 321923