Käytätkö palstaa tunteiden purkamiseen?

Anonyymi-ap

Vai tapahtuuko kirjoittelusi täysin tosissaan ja toteutat ajatuksiasi toiminnaksi myös?

30

966

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse kirjoittelen tunteista kyllä tosissaan, mutta ajatuksilla ei ole mitään tekemistä toiminnan tai todellisuuden kanssa.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Itse koen, että tunteet ja ajatukset on pakko päästä purkamaan jonnekin. Kun kukaan ei kuuntele, palsta on vaihtoehto.. tosin ei aina kovin hyvä sellainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä. Itse koen, että tunteet ja ajatukset on pakko päästä purkamaan jonnekin. Kun kukaan ei kuuntele, palsta on vaihtoehto.. tosin ei aina kovin hyvä sellainen.

Keskeneräisiä ajatuksia ja tunteita on helppo tänne purkaa. Rajaan tämän täysin omaksi maailmakseen. Mikään täällä ei ole minulle ”totta” ja samalla tunteeni on kyllä aidosti totta. Sen hetken.
        Tämä on vähän kuin vuorovaikutteinen tunnepeli, tässä täytyy huomioida muita, mutta silti kaikki on pitkälle vain omaa prosessointia.

• Anonyymi
        UUSI

Tunteiden purkamista, mielipiteiden vaihtoa ja erimielisyyden julki tuomisia perusteluineen. Huomannut sen, että ajattelemme monet niin eri tavalla asioista? Siksi hyvät perustelut ovat monesti paikallaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sulla ole sellaisia ystäviä joille voisi puhua?

• Anonyymi

Kirjoitan sen minkä haluisin hänelle kirjoittaa.

• Anonyymi

Sama täällä ❤️

• Anonyymi

Tosissaan tunteiden purkamiseen. Palsta itsessään on hyvä, enkä välitä siitä, miksikä palsta on muovautunut.

• Anonyymi

"Toiminnan toteuttaminen" ei aikanaan tuottanut tulosta, joten kirjoittelen nyt täällä ja kärvistelen.

• Anonyymi

Yritin toimintaa vuosi sitten ja se jälkeen muutaman kerran, kunnes todellisuus löi päin pläsiä, niinku sanotaan. Nyt puran ajatuksia ja etenkin tunteita tänne lähinnä siksi, ettei ole ketään kelle kertoa. En koskaan ole avautunut tästä tilanteesta kellekään.
      Naiselta

• Anonyymi
        UUSI

Siis jos toiminta löi päin pläsiä, eli epäonnistui, niin silloinhan ei enää tänne tarvitse siitä kirjoitella. Sehän on sillä selvä ja voit jatkaa elämääsi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siis jos toiminta löi päin pläsiä, eli epäonnistui, niin silloinhan ei enää tänne tarvitse siitä kirjoitella. Sehän on sillä selvä ja voit jatkaa elämääsi.

Eikai se noin yksinkertaista aina ole, sivusta

• Anonyymi

Tunteiden purkua niin hyvässä, kun pahassa. Tänään mennään taas pahalla mielellä.

• Anonyymi

Kuhan kirjoittelen, kun en osaa puhua hänelle tunteistani irl. Nykyään puran silloin tällöin kurjuuttani tänne. Kirjoitan siitä, mikä sattuu. Itsehän minä satutan itseäni, kun edelleen kaipaan saavuttamatonta. Kannan tuskan viittaa hartioilla.

Viime talvena kirjoitukseni olivat vielä toiveikkaita ja kepeitä. Jaksoin lapsenmielisesti uskoa, että hyvä tästä vielä tulee.

• Anonyymi

Käyn lähinnä lukemassa. Jos tulee vähänkään järkevä aihe, saatan kommentoida jos sattuu natsaamaan omiin ajatuksiin. Ikävöin monia ihmisiä elämäni varrelta ja siksi alun alkaen eksyin palstalle. Ei ole nyt toteutettavissa monikaan ajatus jotka putkahtaneet palstalla tekstiksi.

• Anonyymi

En. Miksi purkaisin tunteitani tänne kiusaajien retosteltavaksi. Ehkä joskus tein sen virheen. Ei ikinä enää.

• Anonyymi
        UUSI

Ymmärrän, provosoitumiselle altistuu helpommin silloin, kun tuntuu siltä, että peli ei tunnu reilulta sinulle? Tai tuntuu siltä, ettei saa tukea tai ymmärrystä asioille, joita itse tuntee sillä hetkellä. Vääryyden tunteet ovat tuttuja itsellekin. Peli ei ole aina reilua ja katkeroitunut ei kannata, provosoitumiselle altistaa itsensä, jos toimii vääränlaisessa ympäristössä.

• Anonyymi

Läpäti läppää vaan.

• Anonyymi

No, mikä on?

• Anonyymi

Kirjoittelen mitä mieleen juolahtaa, enkä ole aina ihan johdonmukainen. Joskus on hyvä päivä, joskus synkkä.

Jotain sääntöjä on: en moiti enkä vihoittelee hänelle ketä ajattelen, en luule käyväni täällä kirjeenvaihtoa hänen kanssaan, enkä siltikään vongu tai vanno asioita, joita en voi pitää irl. Jos mahdollista, yritän löytää asioista huumoria, vaikka en yhtään tiedä hänen huumorintajustaan.

• Anonyymi

käytän koska rakastan

• Anonyymi
      UUSI

Käyn täällä kaikenlaisia tuntemuksia purkamassa välillä. Ja sitten välillä hetken kuvittelen, että hän vastaa. Ja pakahdun rakkauden tunteesta ja siihen on hyvä nukahtaa. En tiedä, kuinka sekaisin olen ☺️ Mutta sydän rakastaa vielä 😌 Ihan aidosti, en ole paatunut 😚

• Anonyymi
        UUSI

❤️

• Anonyymi
        UUSI

Hyvä, ettet ole paatunut. En ole minäkään. 👍

• Anonyymi
      UUSI

Olen sarkastinen ja lakoninen, sanat ja huumori on aseeni. Hui kauheeta

• Anonyymi
      UUSI

Käytän - n

• Anonyymi
      UUSI

Ajatuksiani puran. Joskus puhun kuin hänellle, kun harhailen.

• Anonyymi
      UUSI

Aiotteko purkaa tunteitanne täällä seuraavat kymmenen vuotta eteenpäin vai miten?

• Anonyymi
        UUSI

Joo. Ja sä oot täällä 10 vuoden päästä kirjoittamassa typeriä.

• Anonyymi
      UUSI

Käytän palstaa pelkästään tunteiden purkuun! En kirjoita mistään sellaisesta mitä haluaisin toteuttaa kenenkään kanssa, koska minulla ei ole mitään tarvetta siihen. Yksin oleminen on juuri minun näköistä elämään ja tulee aina olemaan! Ainoa tosiasia mistä olen kirjoittanut liittyy työntekemiseen ja siihen toiveeseen, ettei kautta rantain esitys enää jatkuisi missään muodossa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      27
      3336
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      91
      3095
    3. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      76
      2994
    4. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      68
      2907
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      52
      2852
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2622
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2440
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      51
      2286
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      41
      2137
    10. Vielä ei ainakaan

Kukaan muu tunnu miltään sun jälkeen. Olit niin ainutlaatuista
      Ikävä
      32
      1923
    Aihe