TUIRAN KIRKKOHERRAN VAALI

Anonyymi-ap

Suosittelen Mikko Salmea Tuiran uudeksi rovastiksi. Hän on ollut pitkään Oulun kaupungin mainoshenkilö, ja osaisi mainostaa äänekkäällä tyylillään myös Suomen kirkkoa. Saarnoista tulisi varmasti ikimuistoisia, kun ylemmät eivät olisi hiljentämässä puheita.

23

461

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin mainostaisi, ja saarnoja kuuntelevat akat itkisivät.

• Anonyymi

Lesdatiolaisia koskevat kirjoitukset tällä palstalla loppuivat. Kirjoittiko ne Miko Salmi ?

• Anonyymi

Me emme suosittele.

• Anonyymi

Tähähän saakka Salmi on ollut Oulun kaupungin kukkarolla. Nyt se haluaa provastina työntää kätensä Tuiran seurakunnan kukkaroon .... Miten on tulevat MATKAKORVAUKSET ????

• Anonyymi

Sillä on vilkas mielikuvitus, Luotan, että kyllä hän keksii muitakin ansiotuloja ..

• Anonyymi

Lisätuloja Tuiran kirkon kassasta ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisätuloja Tuiran kirkon kassasta ?

SAMOIN KUIN MATKAKULUJA KAUPUNGILTA ?

• Anonyymi

Oritkarin rovasti ja pikisaaren piispa, paavolan pakana ja luohuan luppakorva. Onko kemoele kirosana tana. Ei siitä oo jumalaksi, jonka perse haisee. Vanha ähtäriläinen sanonta.

• Anonyymi

Et kai sinä sillä tulevaa Tuiran provastia tarkoita?. Se on kunnianloukkaus. Erottaminen entisestä virasta riittää.

• Anonyymi

Ei täällä ole ketään yksilöity, senkin urpo. Sanaleikkejä.

• Anonyymi

Mutta ei riitä provastin virkaan ...

• Anonyymi

Papilla on aina tärkeää sanottavaa.

• Anonyymi

Varsinkin perittävien matkalaskujen suhteen .....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varsinkin perittävien matkalaskujen suhteen .....

KIRKKOHERRA SAA ITSE TARKASTAA MATKALASKUT. SIKSI HAKEE VIRKAA !!!!!!

• Anonyymi

Kyllä Salmi sopii rovastiksi. Onhan Suomessa synnyttäneitä piispojakin, ja Roomassa on ollut synnyttänyt PAAVIKIN.

• Anonyymi

Kirkkoherra on nimiväärennös ruotsin sanasta kyrkoherde, joka sananmukaisesti tarkoittaa kirkonpaimenta ja merkityksellisesti seurakunnan paimenta eli seurakunnan johtajaa.

• Anonyymi

SIKSI SE SIIS HALUAA KIINNI TUIAN SEURAKUNNAN RAHOIHIN !!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SIKSI SE SIIS HALUAA KIINNI TUIAN SEURAKUNNAN RAHOIHIN !!!!!

Siis matkarahoihin.

• Anonyymi

Kunhan opettelee 7. käskyn ja myös noudattaa itsekin.

• Anonyymi

ONKO MIKKO SALMI TOIMINUN PROVASTIN ARVOLLE SOPIVASTI OULUN KAUPUNGIN VIRASSA ???

• Anonyymi

KUTTI, KUTTI, EI PÄÄSSYT VAALISIJALLE , !!!!

• Anonyymi

Ei päässyt, kun on huono työhistoria .

• Anonyymi

Mutta tuo on papin virka, yleensä vaativimmille aloille ei pääsekään, jos on historiaa...ei sillä, etteikö pappinakin jtn tienaisi, mutta jos puhutaan kirurgiasta jne..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6052
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      334
      5309
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2686
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1697
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1571
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1533
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1454
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1413
    Aihe