Ennustajalle

Anonyymi-ap

On niin paha mieli kun mulle ei ollut tarkoitettu ketään. Kaikki hyvät/kivat/kiinnostavat /sopivat ovat viety ja jäljellä on vain juoppoja ja mielenterveysongelmaisia. Minä olisin "ansainnut" sen oikean siinä kuin joku muukin ja minulla olisi ollut paljon annettavaa. Tämän takia elämä tuntuu turhalta kun mun suurin haave ei toteutunut. Kysyn vain että miksi juuri minulle kävi näin?

6

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä kysymys on varmasti yleisin jota kysytään.

Noin 96% kysyjistä hakee epätoivoisesti kumppania, tai jos ovat jo löytäneet, niin kysytään koska muutamme yhteen ja saadaan lapsia vai saadaanko.

Koska mennään naimisiin. Sitä voidaan kysyä jo ensimmäisten treffien jälkeen.

Kaikelle on aikansa ja paikkansa. Mitä jos lakkaisit etsimästä niin epätoivoisesti.
      Useimmat kohtaa tulevan kumppaninsa silloin kun sitä vähiten odottaa.

Tässä tälläinen kirjoitus sinulle. en muista mistä tämän löysin, mutta olen säästänyt
      sen, sillä siinä on paljon asiaa.

Uskon että jokaisella ihmisellä on jokin tietty tarkoitus elämässämme. Ei ole sattumaa miksi kohtaamme, vaan jokainen kohtaamasi ihminen tekee sinusta juuri sen mikä tänä päivänä olet.
      Nyt kun katsoo vuosia taaksepäin ei aina näe tai ymmärrä mikä oli kenenkin tarkoitus. On ihastuttu, rakastuttu, rikottu, satutettu, huudettu, riidelty, valehdeltu, huijattu, naurettu, hölmöilty, seikkailtu, nöyryytetty ja annettu anteeksi.
      Välillä niitä miettii vuosien ja vielä vuosienkin jälkeen, miksi tämä ihminen oli elämässäni ja miksi hän lähti pois..?
      Ehkä hän opetti minua rakastamaan, antamaan ja välittämään. Hän opetti minulle paljon ja sitten hän lähti…
      Ehkä hänen ei tarvinnut viipyä pidempään. Ehkä sain jo kaiken mitä hänellä oli annettavaa? Ehkä hän oli jo vapaa jatkamaan omaa matkaansa. Mutta se minkälaisen hän minusta teki, se pysyy ikuisesti…
      Ehkä joidenkin ihmisten tarkoituskaan ei ole jäädä meidän elämäämme pysyvästi.. Ehkä jotkut vaan käyvät antamassa tai ottamassa jotakin tärkeää. Jotkut käyvät ja joitain jäät odottamaan takasin.
      Jotkut ovat tähdenlentoja elämässä, joita muistellessa hymyilet ja joita nauraen et kadu Toiset loistavat tähtinä taivaalla, he hoitivat vain nopeammin tehtävänsä. Ja toiset ovat tähtiä, jotka valaisevat tiesi koko elämän.
      Kehenkään ei kannata jäädä roikkumaan. Jos hänen on lähdettävä nyt, on sille jokin syvempi merkitys mistä sinäkin opit. Jos niin on tarkoitettu hän palaa vielä elämääsi takaisin jossain vaiheessa ja on yksi niistä elämäsi tähdistä mitkä valaisevat polkusi. Tai sitten hän oli se tärkeä pala joka kävi vain tekemässä sinusta sellaisen mikä sinun tulee olla juuri tänään.

• Anonyymi

En minä edes etsi, en usko että ketään tulee.

• Anonyymi

Asenteesi on negatiivinen.olet lukossa ja ootat ulkopuolisen tekijän pelastavan ja tuovan ratkaisun tyhjään elämääsi.Annan ohjeet.alapa elää hetkessä.on tylsää arkea enintään osa elämässä.olipa yksin tai kaksin.tee ihan iteksesikin asioita joista pidät.mene ulos päivittäin kävelemään. Haista ja aisti luontoa.pidä puhelin äänettömänä ja vain oot.kuuntele musaa.soita tai mene kylään.lopeta märehtiminen.energia näkyy harmaana kun vaan ootan ihmettä.elä hetkissä..mene laulamaan karaokea .katsele ihmisiä avoimin silmin ja musiikkia jota lauletaan.älä ryyppää vaan elä siinä tutkaillen ihmisiä.puhu ihmisille.elä siis äläkä jumissa odota jotakin.

• Anonyymi

Käyn kyllä lenkillä ja teen kaikkea mitä voin/jaksan. Puhelin on aina äänettömällä. En odottele ihmeitä, jos elämässä ois jotain hyvää tai normaalia niin sekin olisijotain, mutta mitään hyvää ei ole. Mutta minusta karaoke pitäisi lailla kieltää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käyn kyllä lenkillä ja teen kaikkea mitä voin/jaksan. Puhelin on aina äänettömällä. En odottele ihmeitä, jos elämässä ois jotain hyvää tai normaalia niin sekin olisijotain, mutta mitään hyvää ei ole. Mutta minusta karaoke pitäisi lailla kieltää.

Et näe .olet pessimistinen.jos et avaudu elämälle niin et saakaan mitään.energeettisesti olet kielteinen etkä näe mitään mistä iloita.karaoke on ihanaa.odota rauhassa pelastavaa ihmettäsi. Olet ankea
        Odotat ihmettä ennustajien sepityksiltä
        Onni lähtee itsestä.

• Anonyymi

Suomessa tuo on nykypäivänä sääntö, eikä poikkeus. Media esittelee joitain harvoja, menestyviä poikkeuksia, mikä antaa aivan väärän kuvan todellisuudesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      158
      5085
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      194
      4051
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      140
      3705
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      52
      2986
    5. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      48
      2627
    6. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      146
      1987
    7. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      44
      1737
    8. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      36
      1489
    9. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      63
      1424
    10. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      26
      1319
    Aihe