Olen joutunut sivusta näkemään sen tyyneyden, jolla jotkut varastavat sitä tuottavaksi tarkoitettua työaikaa, jonka työnantaja on sopimuksen mukaisesti ostanut.
Ja sitten, sitten joku näistä varkaista kehtaa tulla tänne palstoille moittimaan työnantajaansa siitä, että tämä vaatii sopimuksen noudattamista ja käyttää työnantajalle kuuluvaa direktio-oiketta määrätessään työn tekemisen paikan.
Muutama laiska hölmö tekee etätyöstä peitenimen varastamiselle
6
144
Vastaukset
- Anonyymi
Olen sivusta joutunut näkemään 😂🤣😂🤣
Itse en tee että töitä, mutta en ole noin katkera heille siitä, kuten sinä.- Anonyymi
Siis etänä.
- Anonyymi
Työnteon tärkein suorite pitäisi olla tehty työ, eikä suinkaan työnteossa käytetty aika.
Mutta jos nyt katsotaan työaikaa: Monella työpaikalla käytetään runsaasti aikaa kahvinkeittimen vierellä notkumalla, lomasuunnitelmia ja -kokemuksia jakamalla sekä yhteisistä tutuista juoruamalla. Miksi sitä samaa tai jotain vastaavaa ei saisi tehdä myös etätöissä? - Anonyymi
Eipä kannata sitten työnantajankaan ihmetellä sitä, kun työntekijä käyttää oikeuttaan vaihtaa työpaikkaa. :)
- Anonyymi
Ja se ei monesti ole isokaan haitta. Se korvaamaton 100% etätyöläinen ei muutaman vuoden päästä tiedä firman asioista kuin sähköpostinsa käyttäjätunnuksen. Toki ymmärrettävää jos on muuttanut 100km päähän työpaikasta ja tottunut viemään lapset kouluun ja käymään kaupassa työajalla niin joku pakollinen toimistopäivä harmittaa. Meilläkin töissä yksi piti ennen perjantaisin etäpäivän kun ajoi mökilleen ja nyt on harmissaan kun perjantai on lähipäivä ja joutuu käyttämään lomapäiviä matkustamiseen.
- Anonyymi
Laiskat työaikaa varastavat hölmöt voivat vapaasti lähteä. Mieluimmin nopeasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713879- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783328Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1221580
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181076Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016