Missä on tämänpäiväinen Kansanradio?
Pokkisen taskussa ja tilalla on URHEILUA. Pyhäinhäväistys ja mottaus naamaan koko kansalle.
Kansanradio
23
426
Vastaukset
- Anonyymi
En ymmärrä miksi urheilua joka tuutista, eihän siellä montaa Suomalaista edes kilpaile. Kansanradio omalle paikalle heti.
- Anonyymi
Sunnuntain odotetuin ohjelma. Ja sitten jotain typerää läähätys-urheilua sen paikalle. Kun valittiin tuo epäpätevä ja tyhmänsorttinen Pokkinen, tässä sitten tulos. Ei riittänyt nepotismi Ylen sisällä ukolle, vaan nyt tunkee mielihaluineen jo minunkin olohuoneeseen.
Milloin Yle antaa lähtöpassit?
- Anonyymi
Kansanradion valituksia ehditään kuunnella jollain toisellakin viikolla. Ei ne ajattomat narinat mihinkään happane.
- Anonyymi
Netistähän sen voi kuulostella.
'Se on yksi labyrintti, kun lähtee etsimään vehkeen mentävää aukkoa housujen etumuksesta...' - Anonyymi
Näyttäisi tulevan perjantaiöisin klo 02:15
- Anonyymi
Samaan aikaan iltapäivällä tuli TV1:stä yleisurheilua ja TV2:lta tennistä.
- Anonyymi
Hyvä vaan ettei tule. Vanhukset jauhaa täyttä potaskaa, jopa hengenvaarallista väärää väittämää, eikä juontaja korjaa mitenkään. Ei ole sovelias ohjelma.
- Anonyymi
Ylen paras ohjelma ja äänikanava ikääntyneille, joilla ei ole nettiä eikä digitaitoja.
Juuri tulleen tutkimuksen mukaan maassa on 600 000 kansalaista, joille internet ei ole tavoitettavissa joko sairauden tai osaamattomuuden takia, tai laitteiden puuttumisen vuoksi. Ja siihen on syynä hyvin usein köyhyys.
Miettikää tätä nuoret.- Anonyymi
Mietin vaan sitä, että Yleisradion tehtävä ei ole jakaa kansan verorahoilla hengenvaarallista väärää tietoa esimerkiksi tulisijan käytöstä. Kun seniili vanhus jauhaa väärää väittämää juontajan tehtävä on korjata se. Kansanradio ei tätä tee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin vaan sitä, että Yleisradion tehtävä ei ole jakaa kansan verorahoilla hengenvaarallista väärää tietoa esimerkiksi tulisijan käytöstä. Kun seniili vanhus jauhaa väärää väittämää juontajan tehtävä on korjata se. Kansanradio ei tätä tee.
Nykyiset ko. ohjelman toimittajat ovat huonoja jo muutenkin. Röhönaurajia ja typeriä kommentteja heittäviä hölmöjä. Ja sitten kaiken väliin se musiikin kilkutus.
Kun Kansanradio tuli aalloille, se oli kuin Karpon tapainen tavallisiin ongelmiin keskittyvä eikä pilkkaava, kuten on nykyisin. On siellä toki se hauskempikin puoli veitiikkamaisine vitseineen, mutta pääasia oli antaa ääni kuulijoille.
Koivisto erityisen huono jota ei jaksa kuunnella missään. - Anonyymi
Kansanradiosta on tullut viihdeohjelma. Ohjelmassa esitetään enimmäkseen jotenkin toisarvoisia puheenvuoroja ja oman vakioaikkansa on saanut ääni Jyväskylän seudulta. Vai eikö ohjelmaan tosiaan tule tärkeämpiä aiheita? Ehkä on tullut aika panna ohjelma kehitystauolle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kansanradiosta on tullut viihdeohjelma. Ohjelmassa esitetään enimmäkseen jotenkin toisarvoisia puheenvuoroja ja oman vakioaikkansa on saanut ääni Jyväskylän seudulta. Vai eikö ohjelmaan tosiaan tule tärkeämpiä aiheita? Ehkä on tullut aika panna ohjelma kehitystauolle.
Se ääni Jyväskylän seudulta on ollut Kansanradiossa jo vuosikausia (ehkäpä ihan alusta asti).
Ei ole tämä Mauno mikään uusi ääni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiheet ovat juuri sellaisia kuin soittajat tahtovat. Jos ei anti miellytä, soita itse ja puhu paremmasta aiheeseta.
Melko turhanaikaista narinaa se on aina ollut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiheet ovat juuri sellaisia kuin soittajat tahtovat. Jos ei anti miellytä, soita itse ja puhu paremmasta aiheeseta.
Melko turhanaikaista narinaa se on aina ollut.Minun mielestäni aiheet eivät ole turhaa narinaa.
Muistan muutaman vuoden takaa, kun vanhus soitti ja valitti jääkylmästä asunnostaan, koska taloyhtiö ei katso asiakseen tehdä korjausta patteriin. Vanhuksen ainoa keino saattaa asia julki, koska oli huonokuntoinen ja asuntonsa vanki.
Toinen on jäänyt mieleen, jossa yli 80-vuotias leskimummo soitti, ettei selviä kuluistaan syystä että on joutunut sairaalamaksujen takia ulosottoon. Laki sanoo, että sote-maksuja voidaan kohtuullistaa vähätuloiselle, mutta tätä keinoa ei käytetä.
Eli, on niitä aiheita muitakin kuin vain peruskälätys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melko turhanaikaista narinaa se on aina ollut.Kansanradio ei ole suora lähetys. Toimittajat valitsevat julkaistavat tarinat. Minkähänlainen tuo valintaseula on? Tuntuu siltä, että valitaan harmittomimmasta ja viihteellisestä päästä. Maunollakin oli joskus asiaa mutta ei enää. Kansanradio on ohjelmaideana lähes pakollinen mutta toteutus haparoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kansanradio ei ole suora lähetys. Toimittajat valitsevat julkaistavat tarinat. Minkähänlainen tuo valintaseula on? Tuntuu siltä, että valitaan harmittomimmasta ja viihteellisestä päästä. Maunollakin oli joskus asiaa mutta ei enää. Kansanradio on ohjelmaideana lähes pakollinen mutta toteutus haparoi.
Mauno V on hauska ja fiksu mies, jolla on todella ollut aina asiaa Kansanradioon. Osaa tökkiä yhteiskunnan kipupisteitä harmittomalla ja kuitenkin tosissaan. On kokemusta sieltä Te-keskuksen liepeiltä. Hyvä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nykyiset ko. ohjelman toimittajat ovat huonoja jo muutenkin. Röhönaurajia ja typeriä kommentteja heittäviä hölmöjä. Ja sitten kaiken väliin se musiikin kilkutus.
Kun Kansanradio tuli aalloille, se oli kuin Karpon tapainen tavallisiin ongelmiin keskittyvä eikä pilkkaava, kuten on nykyisin. On siellä toki se hauskempikin puoli veitiikkamaisine vitseineen, mutta pääasia oli antaa ääni kuulijoille.
Koivisto erityisen huono jota ei jaksa kuunnella missään.Kahdesta toimittajasta Lasse Olkinuora on mielestäni parempi. Hän on myös Yöradion parhaimmistoa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kahdesta toimittajasta Lasse Olkinuora on mielestäni parempi. Hän on myös Yöradion parhaimmistoa
Samaa mieltä. Rauhallinen ja kuuntelijat huomioonottava toimittaja. Ei nauraa räkätä toisten ongelmille eikä ole omahyväinen.
- Anonyymi
Kansanradion uusinnat pitäisi tulla ihan muuna aikana kuin aamuyöllä. Aiemmin tuli sunnuntaina illalla
- Anonyymi
Juuri niin. Kun kuuntelen yleensä Ylen ykköstä, siellä on uusintoja jatkuvasti ja kaikki tulee päivällä tai illalla 22 jälkeen. Kun olen aktiivinen kuuntelija, ällöttää saman jauhaminen vaikka kuinka mielenkiintoista asiaa onkin.
Mutta ei todellakaan aamuyöllä. Vanhuksia ilkeästi syrjitään tuon ajan valinnalla.
- Anonyymi
Yle ei halua lopettaa Kansanradiota, koska siellä haukutaan persuja. Siksi se kostona leikkauksista sai jatkua.
- Anonyymi
Televisiossa Teemalla tulee suomalaisia vanhoja elokuvia illalla klo 22.00, mikä ihmeen aika tämä on.
Kuitenkin ehkä vanhemmat ikäluokat näitä katsoisi mielellään esim. Suomisen perhe. Päivä ja alkuilta on täytetty ruotsinkielisellä ohjelmalla.
Miksi näin?- Anonyymi
Teema on varjo entisestään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2561842Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys151378Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2101259Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851115- 65923
Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60923TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18894- 51836
Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61803Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126800