Löytyisikö Tampereella seksin tarpeessa olevaa Naista eiällä ei ole väliä. Voisimme silloin tällöin harrastaa monipuolista seksiä.
Vastaukset 8
- Anonyymi
No jaa oot taas puutteessa vai?
Nyt ei jaksa oot niin kaukanakin, ja akkasi hajut lemuaa sussa yhä!?- Anonyymi
No jaa mitähän sä yität selittää. Uusavuton reppana opettele lukemisen ymmärtäminen. Eikös tuossa haeta naista. Tuskimpa sillä akka on.
- Anonyymi
Onko Jarppi jo yli 68-vuotias - kun 59 ei voi olla ikuisesti?
Miten onko sulla akka vielä messissä?- Anonyymi
Jarppeja on varmaan monen ikäsiä tollo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jarppeja on varmaan monen ikäsiä tollo.
Ei ole vuosien mittaan kirjautuneita nimim. Jarppi59 - samalla eivm treffrille voi kirjautua! Tollo! PÖLLÖ!
- Anonyymi00008
Jarppi59 kirjoitti:
Et osaa laskea
Osaa se paskat housuihin laskea.
- Anonyymi
Täällä esim. 2024 jne.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16263347/mista-maksullinen-mies
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502