Pitääkö näytellä uskovaista, että saa paremman kohtelun?

Anonyymi-ap

Tässä ei mene enää kovin montaa vuotta, kun olen vuodepotilas ja tarvitsen vaipanvaihtajaa ja vuodepesuja. Hellarit hoitavat minua lähihoitajina.

Pitääkö teeskennellä uskovaa, että saa paremman kohtelun?

Vai ovatko lähihoitajat ateisteja, niin että on viisaampaa paljastaa ateisminsa?

15

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On raskasta näytettä mitään mistä kirjoitat. Teattereita en tarkoita. Älä näyttele mitään.

    • Rauhan tervehdys.

      Jos itse opettelisit käyttäytymään ystävällisesti hoitajia kohtaan. Tiedän erään sisaren, joka kertoo hoitotyössä kuinka raskasta on kiroilevien, halveksivien, kiittämättömien ja tylyjen ihmisten kanssa toimia ja hoitaa heitä. Joskus metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan. Kiitos Jumalalle, kristitty kestää paljon ateistia enemmän pahaa ja pystyy palvelemaan lähimmäistä vaikka saakin osakseen kiittämättömyytä, sillä rakkaus on suuri voima.

      Siunauksin, MM.

      • Anonyymi

        >>>kristitty kestää paljon ateistia enemmän pahaa <<<

        Itse uskovana hoitotyössä työskennelleenä ja ateisteja työtovereina,
        voin todistaa, että tuo väittämäsi ei pidä täysin paikkaansa, ei
        ainakaan minun työtovereideni kohdalla.

        Mutta huonosti käyttäytyvää potilasta on tietysti vaikeampi
        hoitaa ja ehkä siksi hoidon laatu kärsii jonkun verran. Mutta ei
        hoitajan tähden. Professionelli kokenut hoitaja ei anna sellaisten
        asioiden vaikuttaa häneen vaan hän tekee aina parhaansa.

        Jos potilas tahtoo parhaan mahdollisen hoidon, sinun
        neuvosi on siis hyvä.


      • Anonyymi

        Just så.


    • Anonyymi

      1Piet.1:16 Sillä kirjoitettu on: teidän pitää pyhät oleman, sillä minä olen pyhä. Biblia (1776) 3Moos.11:44. 19:1-2. 20:7-8

    • Anonyymi

      Yleisesti ottaen ihmiset arvostavat rehellisyyttä.
      Saat parhaan hoidon, kun et näyttele mitään vaan
      olet rehellisesti sitä mitä olet. Jos huomataan sinun
      teeskentelevät jotakin muuta, kuin mitä olet, se saa
      hoitohenkilön hämmennykseen, mutta ei vaikuta hoitoon.

      Miksi ihmeessä sinä ajattelet saavasi paremman
      hoidon jos näyttelet samaa suhtautumista uskon
      asioihin kun sinun hoitajat. Nämä asiat eivät vaikuta
      hoitoon tai sen laatuun ollenkaan. Saat saman hoidon
      niin ateisteilta kuin helluntailaisiltakin vaikka sanot
      rehellisesti, mitä mieltä olet näistä uskon asioista.

      Mvh J - K

      • Anonyymi

        Mistä sinäkin voit tietää mitä kaikki hoitajat ajattelevat?


    • Anonyymi

      Ennen kuolemaa kannattaa selvittää asiat Jumalan kanssa jos mielii taivaaseen mennä.

    • Anonyymi

      Ole aina rehellinen, oma itsesi. Älä näyttele mitään.

      • Anonyymi

        Niin mutta kun uskovaiset kohtelevat huonommin ateistisia asiakkaita kuin uskovia! Tämä on taivahan tosi. Saadakseen parempaa kohtelua tulisi siis teeskennellä uskovaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta kun uskovaiset kohtelevat huonommin ateistisia asiakkaita kuin uskovia! Tämä on taivahan tosi. Saadakseen parempaa kohtelua tulisi siis teeskennellä uskovaa.

        Raamattu käskee tekemään hyvää kaikille, mutta varsinkin kanssauskoville. Nokkimisjärjestys on siis selvä.

        Mutta molemmille ryhmille siis kumminkin käsketään hyvää tekemään, niin uskoville kuin ei-uskovillekin.


    • Anonyymi

      Etkö parempaa keksinyt, alkaako pilkkakirves tylsyä?

    • Anonyymi

      Ap.t.9:3-5 Mutta kuin hän matkusti, tapahtui, että hän Damaskua lähestyi, ja äkisti leimahti valkeus taivaasta ympäri häntä. Ja hän lankesi maahan ja kuuli äänen sanovan: Saul, Saul, miksi vainoot minua? Mutta hän sanoi: kuka sinä olet Herra? Ja Herra sanoi: minä olen Jesus, jota sinä vainoot: työläs on sinun potkia tutkaita vastaan. Biblia (1776)

    • Anonyymi

      Luuk10:27 mukaan voi säätää kellonsa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe