Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
85
2519
Vastaukset
- Anonyymi
Voisi olla itselleni. Voi yhtä hyvin olla jollekin muulle. Kiitos joka tapauksessa ❤️
- Anonyymi
En usko että hän lukee tätä, mutta varma en voi olla.
Aloittaja
- Anonyymi
Kiitos ❤️ Arvostan sinussa sitä, että huomaat hyvät asiat toisissa
- Anonyymi
Sopisi minuun, mutta en usko hänen lukevan tätä foorumia ollenkaan.
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AloittajaNo sitten ohi nimittäin hän tietää, että olen täällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten ohi nimittäin hän tietää, että olen täällä
Sitten menee varmasti ohi. Me emme ole puhuneet sellaista.
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten menee varmasti ohi. Me emme ole puhuneet sellaista.
AloittajaEmme ole puhuneet koskaan asiasta. M~S
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
AloittajaEt huomaa hyvää toisissa. Itsekäs paska.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et huomaa hyvää toisissa. Itsekäs paska.
Oisko tossa sulle hyvä closuri mitä operoida tämän aloittajasedän avauksen kautta? Vaikutat todella elämänmyönteiseltä tyypiltä
- Anonyymi
Ei mulle, mutta olisi ihana ajatella, että hän huomaisi tällaisen piirteen minussa.🩷 Kiitos kauniista sanoista jollekulle onnelliselle.
- Anonyymi
Toivottavasti kaivattusi huomaa jatkossa hyvät piirteesi.
Aloittaja
- Anonyymi
Sain jopa pyyhkiä verhoon...
- AnonyymiUUSI
Makusteletko jatkuvasti näitä palstasedän eli aloittajan mietelauseita ja yrität muodostaa niistä omia tarinallisuuksiasi? Menisit töihin tai työtoimintaan.
- Anonyymi
Taas kirjoittaa muka toisena itselleen tää on pelkkää vittuilua nää jutut
Ei vaan huvita lukea- Anonyymi
Kuka kirjoittaa toisena? Aloitus kuvaa ihastustani.
Aloittaja
- Anonyymi
Miehelle aloitus?
- Anonyymi
Mieheltä ~ Miehelle ❤️❤️❤️
S~M - Anonyymi
Ei, koskee naista.
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieheltä ~ Miehelle ❤️❤️❤️
S~MKiitos rakas ❤️❤️❤️
M~S - AnonyymiUUSI
Suhteutatko ikinä näitä palstaäijän stooreja siihen, että millaista kanssakäymistä sinulla on ollut sen henkilön kanssa jolta oletat näiden kertomusten olevan? Vrt kiitos viimeiseltä keskustelusta, niin oli antoisaa. Ym-mär-rät-kö mitä kirjoitin?
- Anonyymi
Mitä tuossa tilanteessa tapahtui? Miten huomioi?
- Anonyymi
Olin väsynyt eräästä syystä ja hän huomioi sen muuttamalla suunnitelmia, vaikka oli itse innostuneena menossa alkuperäinen suunnitelman mukaan. Hän ei myöskään millään tavalla ilmaissut harmia, vaikka asia oli hänelle tärkeä.
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin väsynyt eräästä syystä ja hän huomioi sen muuttamalla suunnitelmia, vaikka oli itse innostuneena menossa alkuperäinen suunnitelman mukaan. Hän ei myöskään millään tavalla ilmaissut harmia, vaikka asia oli hänelle tärkeä.
AloittajaMissä oli se yhteinen hyvä-osuus?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
AloittajaTällä tavalla narsisti etsii kumppania. Hirveä raskas ja vaikea ihminen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja<3
- Anonyymi
Jaa no si se en ainakaan ollu minä mä kun en välitä edes omasta edustani mulle on ainakin tärkeämpää huomioida toinen/toista
- Anonyymi
Hän nimenomaan huomioi minua, eikä omaa etuaan. En kuitenkaan usko, että hän lukee tätä keskustelua koskaan.
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän nimenomaan huomioi minua, eikä omaa etuaan. En kuitenkaan usko, että hän lukee tätä keskustelua koskaan.
AloittajaKyllä luen. Olemme molemmat miehiä ❤️❤️❤️
M~S - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
AloittajaSun huomontivei ole yhteinen hyvä
Et tehnyt kompromissin missä molempien toiveet olisi huomioitu vaan olit itsekäs
Ja oot siitä vielä iloinen .
Opettele ensin se mollemmat huomiova ratkaisu vaihtoehto joka asiasta ja puhu vasta sitte yhteisestä
Hyvöstö eli sovittelu ratkaisusta ja kompromissistä
Varsinkin jos asia on toiselle tärkeä niin silloin vasta onki. Itsekäs sika
Noita kannattaa varoa ettei niistä tuu syy jättää sut
Kun et oikesti osaa ajatella yhteistä hyvää .
Et vielä
Nyt opiskele sovittelua jakompromissejä niin
Voit kehittyä tavoitteeseen .
Eli siihen että teillä mietitään oikeasti yhteistä hyvää
Eikä vaan joman kumman tarpeita
Sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
AloittajaSua reppanaa pitää aina vaan huomioida. Sinä sinä ja sinä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sua reppanaa pitää aina vaan huomioida. Sinä sinä ja sinä.
Sinäkin taidat purkaa tähän aloittajaäijän jotain tukahdutettuja tunteita. Toimiiko se Sulle? Sivusta T naiselta
- Anonyymi
Kiitos. Minusta se oli hieman liioittelua kuitenkin.
- Anonyymi
Hän ei kirjoittaisi noin. Tunnemme jo aika hyvin toisemme. Tsemppiä sinulle oman ihastuksesi kanssa!
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei kirjoittaisi noin. Tunnemme jo aika hyvin toisemme. Tsemppiä sinulle oman ihastuksesi kanssa!
AloittajaTunnet hyvin ja täällä kirjoitat 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AloittajaKiitos. Tsemppiä sinne myös!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tunnet hyvin ja täällä kirjoitat 🤣
Joo ja vielä kokematonki
Ettei tiedä mitä tarkoittaa yhteinen hyvä ja sen tuonti
Käytäntöön .
Aloittajan pitää oppia sovittelu ja kompromissi jutut
Ja puhua vasta sitte yhteisestä hyvästä kun käyttäytyy myös itse sen mukaisesti😂 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
AloittajaUus horo kierroksessa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tunnet hyvin ja täällä kirjoitat 🤣
Onko tämä riahakkuus muka aitoa kun teet näitä alakoulutasoisia Huomioita näissä palstaäijän avauksissa? Enpä usko tyty
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uus horo kierroksessa
Taitaa olla aina se sama vanha.
- Anonyymi
Olet niin paljon tärkeä
- Anonyymi
Sinä olet myös tärkeä.
- Anonyymi
Aloittaja,
Tiedän ettet usko hänen olevan täällä. Haluan sinun kuitenkin tietävän, että olen pyytänyt tuolta "jostain" merkkiä siitä, että hän (minun kaivattuni) ajattelisi minua.
Tiedän tämän olevan toiveajattelua, mutta sinulla on hyvin samanlainen energia kuin kaivatullani. Haluaisin jollain tavalla sulkea pois, että et ole hän. Mitä ehdotat sellaisen tavoitteen saavuttamiseksi?
Kiitos. 😊- Anonyymi
Mikä ettei. Kysyn oletteko jo suudelleet?
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ettei. Kysyn oletteko jo suudelleet?
AloittajaKyllä. En koskaan unohda ensimmäistä suudelmaamme. 😔 Se on syvemmällä sydämessäni kuin oma etunimeni.
Olemme suudelleet useita kertoja.
Kysy jotain muuta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. En koskaan unohda ensimmäistä suudelmaamme. 😔 Se on syvemmällä sydämessäni kuin oma etunimeni.
Olemme suudelleet useita kertoja.
Kysy jotain muuta.Siinä tapauksessa meni ohi. Me olemme nimittäin suudelleet vasta kerran. Tsemppiä teille suhteessanne!
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä tapauksessa meni ohi. Me olemme nimittäin suudelleet vasta kerran. Tsemppiä teille suhteessanne!
AloittajaMeillä ei ole suhdetta, mutta kiitos.
Tsemppiä sinullekin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä ei ole suhdetta, mutta kiitos.
Tsemppiä sinullekin!Meilläpä ei ole suhdetta. Emmekä ole suudelleet kertaakaan. Emme ole edes halanneet emmekä edes kätelleet kertaakaan. Ja kyllä, käyn täällä lukemassa kirjoituksia. Tämä mieheltä miehelle.
M~S - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meilläpä ei ole suhdetta. Emmekä ole suudelleet kertaakaan. Emme ole edes halanneet emmekä edes kätelleet kertaakaan. Ja kyllä, käyn täällä lukemassa kirjoituksia. Tämä mieheltä miehelle.
M~STämä sitten Itä-ja Keski E(spanjaan). Emme ole Suomessa, vai mitä rakas?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä sitten Itä-ja Keski E(spanjaan). Emme ole Suomessa, vai mitä rakas?
Kyllä. Täällä Espanjassa on vielä niin lämpimät ja aurinkoiset säät :D ☀️☀️☀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Täällä Espanjassa on vielä niin lämpimät ja aurinkoiset säät :D ☀️☀️☀️
Huh huh hellettä 😎
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siinä tapauksessa meni ohi. Me olemme nimittäin suudelleet vasta kerran. Tsemppiä teille suhteessanne!
AloittajaLöysit helpon siis..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Löysit helpon siis..
Ei kovinkaan helppo ku joutuu täällä kirjottelemaan.
Sivusta.
- Anonyymi
Olet niin puhdas ...
- AnonyymiUUSI
Pakkomielle
- Anonyymi
Arvostan
- AnonyymiUUSI
Pakkomielle
- Anonyymi
Tämän tunnen
- AnonyymiUUSI
Pakkomielle
- Anonyymi
Eri luokkaa kuin muut
- AnonyymiUUSI
Pakkomielle
- AnonyymiUUSI
Joustavuus antaa tavallaan asioiden itsensä paljastua parhaiten. Pidättäytymiselle on aikansa ja odottamattomalle paikkansa. Jaetun täydellisen jälkeen on hetki varaa katsoa suvaitsevasti sen alempia muotoja. Ei ole mitään lukkoon lyötyä sekä liuta asioita, joita ei voi viedä läpi edes kaikkien asianosaisten hyvällä tahdolla. Olisi hyvä kysyä itseltään mitä tavoittelee, osallisuutta vai kontrollia Kahden välinen tarjoaa kaiken muttei ole tae mistään. Eikä muuta muistoa koskaan jää kuin itse luomansa. Tarkoitan että älä liikaa luota loputtomaan huomaavaisuuteeni. Rakkauden vastakohta ei ole pelko, se on kontrollin kyky.
- AnonyymiUUSI
Kuka ketä
- AnonyymiUUSI
pakettiautot tilattu jo, ei yhdistetä tänne mutta nappaavat teitä mukaansa ja vetää laillisesti turpaan. shhh. eivät ole poliiseja vie teidät pistäväksi ja estetään rahaa. naamat haettu jo 😂🤣😈ja paikat. pitävät surllä niitä ja, miehiä yhtä kauan, hakataan hyvää muille ja ei tipu mitä hakuutte 😈🤣😂🤯🧌
- AnonyymiUUSI
No niin palstasetä lasiovista tmv sisään jippikajei
- AnonyymiUUSI
ensin meediot sokeutetaan. tiedetään mut meediot. ja sitten naiset ja, miehet
ja nyljetään elämää rahaa ja häpäistään. joka juttu kostetaan.- AnonyymiUUSI
Oletko mies leatherheavenin osakas
- AnonyymiUUSI
jokaisesta porukasta minne hakanneet. vangitse yksi, yksi tai kaksi kuolevat. ja lopuille hakkaa pahaa muuten. kärsivät kunnolla teoistaan. ja tilattu ympäri maailmaa teille pahaa, estoa ja kaikkea ikävää.
- AnonyymiUUSI
Koita nyt iso mies päästä jostain vuonna nakki ja miekka tapahtuneesta köniin saamisesta yli jo. Siihen oletan tämän hurmoksellisen ”automaattikirjoituksen” perustuvan. Pääsiskö näillä oikolukutaidoilla töihin sisäluomelle?
- AnonyymiUUSI
yhtä monta vuotta kun ne hakannut ja käyttänyt sinua, ajojahdannit ja mesrsnnit. kaikesta kärsivät, hakataan rahaa ja elämää, estetään kaikkea ja hakataan käne kunnolla. syötetään ja tapetaan niitä. yhtä monta vuotta. tilattu jo. ottavat koko porukka kunnolla turpaan ja, kaikkea pahaa.
- AnonyymiUUSI
En enää edes muista koska viimeksi on nähty 😩 Kun tekee hyviä tekoja, tulee siitä moninkerroin hyvä mieli itselle ☝🏻🙂 Ihan pikku jututkin on tärkeitä 🙂
- AnonyymiUUSI
Ethän vain yritä hyötyä kaikista
- AnonyymiUUSI
ei tainnut äijä hehkukdi onnistua, mutta sun naama ja tietoisuus on hakattu ryssille tekevät teistä oman armeijansa hehkuja. ja niistä cittuömmisrp myös. olkaa reippaita tyttöjä ja poikia 😈🤣🤣😂🤯🧌
- AnonyymiUUSI
Joudut vielä olemaan tekemisissä kanssani. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Voi hitsi voi harmi 🙂
- AnonyymiUUSI
Mikä saa sut hyppimään suhteen ulkopuolella?
- AnonyymiUUSI
Onko sulla kaikki hyvin? Älä oleta mitään oman pääsi mukaan/ sivusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla kaikki hyvin? Älä oleta mitään oman pääsi mukaan/ sivusta.
Tämä tyyppi taitaa lueskella näitä aloittajasedän novelleja yötä päivää
- AnonyymiUUSI
Rakkaus?
- AnonyymiUUSI
monen Susannan tietoisuus yhdistetty nyt rättipäihin. parantavat teitä opettavat tavoille ja estävät demonitoimintas ja muilta viemistä ja syömistä. opitte uusia juttuja ja voitte löytää vielä miehen, ootte vaimokoulussa 🙂😂🤣🤣😈😈😘😍🫶🧌🍁😁🤓😥😘😜🤕😃🤫
- AnonyymiUUSI
Heidit eri heidejä yhdistetty eri äijiin opettavat äitiyttä ja tuovat hyvää oloa 🤫😃🤕😜😘😥🤓😁😁🍁🧌🫶🫶😍😈🤣😂😂🙂
- AnonyymiUUSI
No niin aloittajaäijän kotitalouskasvatus tms alkoi, kyllä kuuppajumejen nyt kelpaa
- AnonyymiUUSI
Tottakai onhan se kirjoitettu tähtiin.
- AnonyymiUUSI
Oliko meillä eräänlainen pulkkatapahtuma?
- AnonyymiUUSI
Osaan pieraista naisen sieraimeen sellaisen pierun että se muistaa sen hetken pitkään
- AnonyymiUUSI
Olet siis vihervassari.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094206
- 783456
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?763249Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?243189Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223072- 722896
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452760Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim602678Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852519- 332364