Itselläni takaapäin on palannut asennoksi jossa parhaiten laukeaa. Siinä saa vahvan puristusotteen ja voi panna rajusti. Myös visuaalisesti kiihottava koska näkymä on sama kun ensitreffeillä kasarilla;) Nuorempana kuulemma sattui kun 2-kymppinen meni pohjiin - harjoituksen myötä asia korjaantunut ja pohjiin asti työntäminen on itselle kiihottava ja tärkeä kokemus. Raju takaapäinpano on äänekästä joka osaltaan kiihottaa koska tietää naapurin kuulevan sängyn natinan eikä voi erehtyä mistä kyse.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Uuh uuuh ...Wau! Olisit mies mun makuun ja kun naisit mua anukseen sinne mahtuu syvälle sunnupea 20 cm niinkö se oli eikä jokin 2 senttinen?
Ootko nyt vapaa mies uudellleen? Missä ja mitä tyyppiä muuten mahdat olla? Ikäsi on hyvä!
Puss ja halit! - Anonyymi00002
Nainen pöydällä jalat ylhäällä, itse reunalla seisaallaan. Rauhallista työntelyä ja kiihottavaa katselua. +70
- Anonyymi00003
meillä ensin vaimon tyydytys suulla ja samalla sormettamalla - sitten vaimo kontilleen ja asetan penisrenkaan peniksen tyveen niin että kiveksetkin jäävät sisään - sitten rajua panoa kosteaan pilluun. kunnolla rynkyttäessä tulee kaluun sellaiset mitat joita ei itse runkatessa saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041843
- 60810
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,263765- 43714
Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l126669- 44561
- 36537
- 29459
Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste58456Martinan naama Seiskan kannessa
Tekstinä: konkurssin karut taustat. Mitähän mahtaa vaikuttaa valmennuksiin, kun porukka lukee kuinka paljon imuroinut it108452