Mikä sinä olet?
Vastaukset 27
- Anonyymi
Tuo ei tarkoita yhtään mitään.
- Anonyymi
Ahdistaako se sinua, ettei nämä palstaäijän aivoitukset kerro mitään? Elämä on kovaa tjsp
- Anonyymi
Rakkauden narkomaani
- Anonyymi
Kaikki rakkaudessa elävät ovat tavallaan narkomaaneja. Rakkaudesta kun tulee euforinen olo ❤️
- Anonyymi
Vihainen vanha lumppu.
- Anonyymi
Leikkimieli jo sivuutettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leikkimieli jo sivuutettu.
Joo.
- Anonyymi
Olen iso nainen. ⚔️
- Anonyymi
voi voi
- Anonyymi
Minä olen minä pitäskö muka jotain muuta olla
- Anonyymi
Rakkaus on paras asia.
- Anonyymi
Väistämis velvollinen.
- Anonyymi
Muista rakas että mä rakastin ja rakastan sua.
- Anonyymi
Rakastatko loppuun saakka?
- Anonyymi
Vaikka teit viillon, rakastan silti loppuun saakka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka teit viillon, rakastan silti loppuun saakka.
Taisin tehdä itsekin sen sinulle..? Arvaa häpenkö itseäni...
- Anonyymi
Kyyninen kanssaeläjä.
- Anonyymi
Vtun tuuliviiri näköjään näiden tunteiden kanssa. Valitettavasti enemmän huonoa fiilistä, kuin hyvää. Joku lobotomia olis paikallaan.
- Anonyymi
Pihalla kuin pyryharakka.
- Anonyymi
Ai tämä aloittajasetä vai sinä katkera maalailija, ehkä pay jokainen on jaettu ns
- Anonyymi
Kuningatar 🩵🤍
- Anonyymi
Rakkauden terminaattori 😏
- Anonyymi
Nauraisin varmaan, jos ei olis niin pska olo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauraisin varmaan, jos ei olis niin pska olo.
Miksi on pska olo😔
- Anonyymi
Rakkauden sotilas taistelee viimeiseen tippaak saakka rakkauden edessä.
- Anonyymi
tippaak = tippaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.983104Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt482526Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.501331Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3091070- 371057
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154901Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi11881Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?587302 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk53694- 37669