Mikä sinä olet?
Olen rakkauden soturi!
26
344
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo ei tarkoita yhtään mitään.
- Anonyymi
Ahdistaako se sinua, ettei nämä palstaäijän aivoitukset kerro mitään? Elämä on kovaa tjsp
- Anonyymi
Rakkauden narkomaani
- Anonyymi
Kaikki rakkaudessa elävät ovat tavallaan narkomaaneja. Rakkaudesta kun tulee euforinen olo ❤️
- Anonyymi
Vihainen vanha lumppu.
- Anonyymi
Leikkimieli jo sivuutettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leikkimieli jo sivuutettu.
Joo.
- Anonyymi
Olen iso nainen. ⚔️
- Anonyymi
voi voi
- Anonyymi
Minä olen minä pitäskö muka jotain muuta olla
- Anonyymi
Rakkaus on paras asia.
- Anonyymi
Väistämis velvollinen.
- Anonyymi
Muista rakas että mä rakastin ja rakastan sua.
- Anonyymi
Rakastatko loppuun saakka?
- Anonyymi
Vaikka teit viillon, rakastan silti loppuun saakka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka teit viillon, rakastan silti loppuun saakka.
Taisin tehdä itsekin sen sinulle..? Arvaa häpenkö itseäni...
- Anonyymi
Kyyninen kanssaeläjä.
- Anonyymi
Vtun tuuliviiri näköjään näiden tunteiden kanssa. Valitettavasti enemmän huonoa fiilistä, kuin hyvää. Joku lobotomia olis paikallaan.
- Anonyymi
Pihalla kuin pyryharakka.
- Anonyymi
Ai tämä aloittajasetä vai sinä katkera maalailija, ehkä pay jokainen on jaettu ns
- Anonyymi
Kuningatar 🩵🤍
- Anonyymi
Rakkauden terminaattori 😏
- Anonyymi
Nauraisin varmaan, jos ei olis niin pska olo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauraisin varmaan, jos ei olis niin pska olo.
Miksi on pska olo😔
- Anonyymi
Rakkauden sotilas taistelee viimeiseen tippaak saakka rakkauden edessä.
- Anonyymi
tippaak = tippaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 487996
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/1176106Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka593879Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu913839- 983589
- 553233
Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod743205Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint352593IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk2232383- 521718