Suojelit muita et mua ja se oli anteeksiantamatonta. Mä rakastuin väärään ihmiseen ja kipuilen sen yli. Se vaan vaikutti siihen miten kelpaamattomaksi koin itseni mut senkin yli pääsen ajallaan
Totuushan on et
15
309
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tarkoitat suojelemisella?
- Anonyymi
Mieti sitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieti sitä
Toi ei selvennä yhtään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi ei selvennä yhtään
Voimia sulle hei. Ikävä kyllä nämä palstaäijän banaalit esitykset perustuu toisinaan mm siihen että se eläytyy itselleen kirjoittelemalla olevansa joku naisten suojelija, mutta itse sanoisin vastaavanlaiselle tapaukselle, että älä vaan sohlaa mitään kyllä äiti soutaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voimia sulle hei. Ikävä kyllä nämä palstaäijän banaalit esitykset perustuu toisinaan mm siihen että se eläytyy itselleen kirjoittelemalla olevansa joku naisten suojelija, mutta itse sanoisin vastaavanlaiselle tapaukselle, että älä vaan sohlaa mitään kyllä äiti soutaa
Kirkkovenettä ku ite kannat telet, ni sinähän sen tiedät, kuka meloo milloinkin.
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirkkovenettä ku ite kannat telet, ni sinähän sen tiedät, kuka meloo milloinkin.
-sivustaTarkotatko tällä viehättävällä puheenparrella että nainen kun olen minullakin on sellainen? Olipa taidokas sexuaalinen häpäisy poika. Et tuo mitään muuta esiin näillä urputuksilla kuin informaatiosodan hävinneen ketutuksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkotatko tällä viehättävällä puheenparrella että nainen kun olen minullakin on sellainen? Olipa taidokas sexuaalinen häpäisy poika. Et tuo mitään muuta esiin näillä urputuksilla kuin informaatiosodan hävinneen ketutuksen.
Ja edelleen miksi sekaannut jokaiseen nk keskusteluun missä et ole ollut osallisena aiemmin- riittääkö ilmaisu naisena esiintyvä mies triggeröimään vai mikä on juju ns
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja edelleen miksi sekaannut jokaiseen nk keskusteluun missä et ole ollut osallisena aiemmin- riittääkö ilmaisu naisena esiintyvä mies triggeröimään vai mikä on juju ns
Jonku kämäsen infopisteen hoitajana tiedät toki senkin, kuka kuuluu mihinkin alotukseen, ketjuun, hihnaan etc. ja missä niitä kuunnellaan?
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonku kämäsen infopisteen hoitajana tiedät toki senkin, kuka kuuluu mihinkin alotukseen, ketjuun, hihnaan etc. ja missä niitä kuunnellaan?
-sivustaOkei, uusin teoria tulilla näköjään, kerro lisää missä vaikutan mielestäsi nyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, uusin teoria tulilla näköjään, kerro lisää missä vaikutan mielestäsi nyt
Mistäs mä sen tietäisin? Autiotalossa ottamassa kaiken irti, mikä mukaan lähtee?
Ja jos et itekä tiedä, ni ei kannata googleen ainaka uskoo. Sen mukaan mä oon Pirkanmaalla, vaik en todellaka ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs mä sen tietäisin? Autiotalossa ottamassa kaiken irti, mikä mukaan lähtee?
Ja jos et itekä tiedä, ni ei kannata googleen ainaka uskoo. Sen mukaan mä oon Pirkanmaalla, vaik en todellaka ole.Hmm. Onko sinulla nyt sellainen ymmärrys vallitsevasta tilanteesta, että olet jollain tavalla tarkastelun alla? Onpa harmi
- Anonyymi
Suofelin meitä molempia sulta itteltös
Sullakun ei ollu vaatimuksissa mitää terveitä rajoja!
Naiselta .miehelle- Anonyymi
Sullapa on ruskeekielisen rusketusraidat.
-mustavihree - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sullapa on ruskeekielisen rusketusraidat.
-mustavihreeJa sulla on vakava ongelma oikolukemisessa
ja lukemisen ymmärryksessä trolli
- Anonyymi
Voisitko kertoa tästä suojelun tarpeesta. Aidosti haluaisin ymmärtää, miltä haluat tulla suojelluksi. Voisin sen tehdä, jos tietäisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k1263054Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel692155Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä102107Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien681836Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1551652Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi241476Pesäpallo rulettaa
Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy31073Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️751055Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki
Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘671018- 801011