PI-Tenutuksen yhteydessä tehtiin siis myös P-Tenutus.
Kun reuhujen paineilmajarrut tenutettiin niin parooni vaati aina että hänetkin piti tenuttaa..
13
204
Vastaukset
- Anonyymi
Tanakkarakenteinen ahma on Suomen suurin näätäeläin. Se syö pääasiassa haaskoja, mutta pyydystää toisinaan saalista itsekin. Ahma saalistaa kaikkea sammakoista ja myyristä keskikokoisiin hirvieläimiin. Ahmaa on kutsuttu elintapojensa johdosta ”arktisten alueiden hyeenaksi”. Ihminen on hävittänyt ahman lähes koko Euroopasta.
- Anonyymi
Suomen pienin kala on liejutokko (Pomatoschistus microps), joka jää alle neljän senttimetrin pituiseksi ja elää meren rannikkoalueilla. Se tunnetaan tiiviistä, tanakasta ruumiistaan ja erottuu parhaiten pyrstössä olevasta "ankkurista" tai tummasta täplästä rintaevien tyvessä, tai toisinaan kyljen värityksestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen pienin kala on liejutokko (Pomatoschistus microps), joka jää alle neljän senttimetrin pituiseksi ja elää meren rannikkoalueilla. Se tunnetaan tiiviistä, tanakasta ruumiistaan ja erottuu parhaiten pyrstössä olevasta "ankkurista" tai tummasta täplästä rintaevien tyvessä, tai toisinaan kyljen värityksestä.
Kunnia Korkeuksissa! Kunnia Yksin Hänelle, Pyhälle!
- Anonyymi
Julistan tämän Totuudeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Julistan tämän Totuudeksi.
Hyväksyn tämän julistuksen!
- Anonyymi
Erään harrastajan silminnäkijähavainnon mukaan pupubussi olisi käynyt useaan otteeseen TKL:n varikolla. Mitähän mahtoi tehdä? Teollisuusvakoilua?
- Anonyymi
Tkl saattaa ostaa Vl:ltä kalustoa. Puput käyvät näytillä.
- Anonyymi
Ehkä VL haluaisi ostaa muutamia ylellisiä pikavuoroautoja sieltä? Urbinot ovat vielä liian kalliita, mutta ehkä poistorivin poistorivistä löytyisi joku 50-100 euron liisattava kampe.
- Anonyymi
Käytettiinkö P-tenutuksessa itse tehtyä kiljua?
- Anonyymi
Työntekijöiden täytyi ostaa omaan piikkiinsä(!) Finlandia vodkaa. Sillä parooni tenutettiin.
- Anonyymi
Temuttaakohan VL bussien varaosia?
- Anonyymi
VL on oikeamielinen liikennöitsijä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VL on oikeamielinen liikennöitsijä!
Aikakirjoihin merkittäköön, ikuisesti säilytettäköön todistus tuosta oikeamielisyydestä:
https://www.aamulehti.fi/pirkanmaa/art-2000009226613.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512