Moi! Haen kivaa seuraa seksin merkeissä pareista tai naisista. Olen kiva, siisti 58v sinkkumies.
Seuraa pareista tai naisista haen Etelä-Savo tai lähi alueet
9
168
Vastaukset
- Anonyymi
Heips, oit hyvää ikää kyllä ja varmaan viriili ukko? Toivottavasti olet kookas ja komea, sinkku ja lämminsydäminen ja ennakkoluuloton?
Mun on pakko kysyä heti onko sulla kookas lemmen nuija ja pidätkö myös anaalisesta yhdynnästä muun ohella?
😘- Anonyymi
Moi! Olen sinkku,ennakkoluuloton,lämminsydäminen,huumorintajuinen.Lemmen nuija on nornaali koikoinen.Kyllä anaali yhdyntäkin käy jos sinullle sopii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi! Olen sinkku,ennakkoluuloton,lämminsydäminen,huumorintajuinen.Lemmen nuija on nornaali koikoinen.Kyllä anaali yhdyntäkin käy jos sinullle sopii.
Ihanaa! Olet varmaan haluttavan komea ja ihana mies. Koetko oot myös bi-suuntautunut?
Miten olet jäänyt sinkuksi saako kysyä vai oletko "uusiosinkku" jopa?
Kyllä mulle ja minuun sopii myös 'normaalikokoinen'.
Meillä tuota välimatkaa on varmaan aika paljon...kun asustan pks:lla.
🤔 - Anonyymi
Mitäs olet hähähää
- Anonyymi
Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa
- Anonyymi
Jaahaas buaahaa spede taas skarppina tyrkyttämässä itseään. Mitäs olet etkö voi uskoa kukaan ei ole kiinnostunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaahaas buaahaa spede taas skarppina tyrkyttämässä itseään. Mitäs olet etkö voi uskoa kukaan ei ole kiinnostunut.
Olis kiva tietää mikä ja missä tuo buaahaa spede on. Oisko se ihan oikeesti niuvanniemellä sinne se kyllä kuuluis.
- Anonyymi
Seuraa haetaan edelleen naisesta tai pareista.
- Anonyymi
Jaa etkö enää niuvanniemen spetestä kiinnostukaan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1275715
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962519- 1322426
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv42042- 121093
- 571006
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍81002- 51892
- 76805
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101775