Kokemuksia willian ruthinkadulla sijaitsevasta kaffilasta? Onko hyvätasoinen ja kannattaako poiketa kauempaakin? Meitä olisi isompi porukka tulossa karhulan kulmille ja katseltiin kahvipaikkoja niin tuo näyttäisi olevan aika uusi paikka ja hienolla paikalla. Voitteko suositella?
William Ruthinkadun kaffila
16
462
Vastaukset
- Anonyymi
Kävin ystävättären kanssa kaffeella. Hyvät oli vitriinissä tarjottavat. Löytyi molemmille syötävää. Oli suolaista ja makeaa.
- Anonyymi
Karhulan paras paikka ehdottomasti. Mukava yrittävä ja ystävällinen palvelu.
Ihan toista maata kuin Koskien lähellä oleva Villa Munkholma jota pitää se kärttyinen vanha piika joka sättii ja haukkuu jopa asiakkaita ja kahvila on täynnä kieltokylttejä. - Anonyymi
Kävin siellä loppukesällä sen taidanäyttelyn yhteydessä. Kiva kun kolmikulmalle tulee elämää ja kauniita taloja osataan taas arvostaa.
- Anonyymi
Kiva kun yrittäjä itse täällä kehuu omaa kahvilaansa.
- Anonyymi
Hyvää lohisoppaa ainakin oli 🤗
- Anonyymi
Herkulliset tatjottavat on.
- Anonyymi
todella viihtyisä kahavila
- Anonyymi
Sina ei kirjoita huva suomi
- Anonyymi
Katselin kahvilan sivuja joku oli maininnut että piirakkapohja raakaa. Kesällä käväistiin asiakkaita ei ollut toki oli jo iltapäivä kahvilan pitäjä ei sanonut sanaakaan tuoksu oli kahvilassa paha johtui ehkä helteestä mutta epäsiisti vaikutelma jäi ei ostettu mitään vaikka mieli olis tehnyt tarjottavat ei kummoisia olleet eikä mitenkään suojattu vaikka hurjan kuuma oli no ulko ovi oli auki kärpäset tykkäs. Karhulan torilla mukava kahvila ja iloiset myyjät sekä suussasulavat tarjottavat. Suositellaan sitä.
- Anonyymi
Eikös tämä ns.kahvila ole kuuntorni oy:n tiloissa? Ulkoporttaat uusittu ja liuska laitettu tuskin on rakennuslupaa edes ollut,talothan on suojelukohteena niin muutoksia ei voisi tehdä.Eikös tämä kuuntorni vuokraa kalustettuja kämppiä ja yleensä komennusmiehille joista tulee isoa ongelmaa ympäristöön kun ryyppäävät ja roskaavat ja häiriköivät.Onkohan tämä kahvilanpitäjä kuuntornin porukkaa.Ohi olen mennyt ihmettelin jo aiemmin kun vanhempi pariskunta teki aina iltaisin portaita tuohon rakennukseen.Taitaa kuuntorni omistaa kyseisen kadun talot sekä sen isomman puutalon siinä tien alussa.
- Anonyymi
Parista kommentista ketjusta päätellen Kotkan, tai oikeastaan Karhulan, kahvilayrittäjiä taitaa pelottaa uusi kilpailija kivassa historiallisessa ympäristössä?
- Anonyymi
Eipä tuo kummoinen yrittäjä ole jokainen voi itse käydä toteamassa ja jos oikein penkoa haluaa niin mikäs sen parempi keino kuin käydä kyttäämässä kyseisen henkilön facebookki se kertoo hyvinkin paljon ihmisestä sekä hänen mielipiteistään. Karhulassa ei ole tällä hetkellä yhtään asiallista kahvilaa aikoinaan oli Galette silloin kun vielä sai tupakoidakahviloissa ja onko se kahvila pakko kirjoittaa kaffila.
- Anonyymi
Oli aivan ala-arvoista ns. lohikeittoa myynnissä. Perunanpalojen seassa lillui muutama lohen murunen ja keitto oli aivan liian litkua. Kuitenkin asiakas maksaa tuotteesta niin kyllähän lohikeitossa pitää olla isoja lohen palasia eikä mitään lohimurua. Itse omistaja oli ynseä huomautin keitosta hän ei sanonut sanaakaan. En jaksa uskoa että tuolla tyylillä ja noilla eväillä saa asiakkaat riittämään. Riittävä hygieniataso puuttuu omaako edes hygieniapassia.
- Anonyymi
Oliko pakastekuutioista tehtyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko pakastekuutioista tehtyä?
Voi olla että oli äsmarketin pakastealtaasta haettua. Olisihan se ukavaa kun rahalle saisi vastinetta ja olisi edes tuorelohesta tehtyä keittoa jossa todella olisi lohen palasia seassa eikä pientä murua ehkä sopan keittäjä tarkoituksella lohipalat haarukalla murensi niin ei tarvinnut laittaa lohta kuin nimeksi. En suosittele ystäville karhulassa torin laidalla erittäin hyvä kahvila jossa saa ihan parasta lounasta kaikilla tykötarpeilla ja naiset tiskin takana aina niin ystävällisiä ja hymyileviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla että oli äsmarketin pakastealtaasta haettua. Olisihan se ukavaa kun rahalle saisi vastinetta ja olisi edes tuorelohesta tehtyä keittoa jossa todella olisi lohen palasia seassa eikä pientä murua ehkä sopan keittäjä tarkoituksella lohipalat haarukalla murensi niin ei tarvinnut laittaa lohta kuin nimeksi. En suosittele ystäville karhulassa torin laidalla erittäin hyvä kahvila jossa saa ihan parasta lounasta kaikilla tykötarpeilla ja naiset tiskin takana aina niin ystävällisiä ja hymyileviä.
Tarkoitatko Kats cafeta? Se on ihan hirveä paikka.
Huono palvelu ja omistajilta ei hymyä irtoa. Riokakaan ei kummoista. Bensa asema tasoa on lounaat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713869- 1013485
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773320Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362628- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361496Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221104Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181066Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181006