Valtiovarainministeri Riikka Purran (ps) mukaan sosiaaliturvaetuudet ja laajemmat sosiaali- ja terveydenhuollon palvelut tulisi rajata vain Suomen kansalaisille.
Valtiovarainministeri Riikka Purran (ps) mukaan sosiaaliturvaetuudet ja laajemmat sosiaali- ja terve
7
114
Vastaukset
- Anonyymi
Yritystuen tai muun korvauksen maksaminen ulkomaiselle yritykselle Suomessa tarkoittaa usein lähdeveron pidättämistä ja tilittämistä. Lähdevero on yleensä 13 %, ellei yritys kuulu ennakkoperintärekisteriin, jolla on 0 % lähdeverokortti, tai kansainvälinen sopimus estä veron perimisen. Maksut suoritetaan ulkomaille euroina tai muuna valuuttana pankin yritysverkkopankissa, ja ne vaativat maksajalta saajan tilitiedot, saajan pankin tiedot (etenkin SEPA-alueen ulkopuolelle maksettaessa) ja osoitteen.
- Anonyymi
Lopetettava on . Sen jälkeen on syytä harkita sairaitten , vanhusten , vammaisten ja vassareiden tukia . Ja monen muunkin kuten transuin .
- Anonyymi
Eikös oikeisto hallitus jo kiristänyt paperittomien terveydenhoitoa . Hyvä kun ne levittää tartuntatautejaan köyhien vassareiden joukossa .
- Anonyymi
Persut on pahimmassa vaarassa. Nehän jahtaa mamuja kauppakeskuksissa
ja ryntäävät sitten someen haukkumaan niitä.
Persut: HANKKIKAA ELÄMÄ !
- Anonyymi
Persujen mukaan vain he ovat "laadukkaita" ihmisiä joten he yrittävät
varmaankin saada terveyspalvelut koskemaan vain heitä.- Anonyymi
Missä ongelma sinimusta ap?
- Anonyymi
Sitten töihin otettaisiin ilman Suomen kansalaisuutta olevia ja näistä ei tarvitse maksaa mitään työhön liittyviä sosiaali turva maksuja.
Ja suomalaisia jäisi työttömiksi, ulkomaalainen olisi halvempi työntekijä.
Tätä Purra tarkoittaa
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713869- 1013485
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773320Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362628- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181066Ihmettelen moderointia
Palstalta häviää ihan asiallisia keskusteluketjuja mutta tuon yleensä yhden kirjoittamat homoketju saavat olla ihan rauh2431007