https://youtu.be/Jxtr6xiDzPw?si=Z1Yn4W36GJzWPAF8
Palkansaaja eläkeläisten elämää.
Tv-sarja mualaesten elämästä suap jatkoo
10
266
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oikein aikuisten ihmisten asunnolta näytä?
Uunin kylkikin pinttyneessä paskasssa ja tarroja kuin pikkulapsen tarrakirjassa.
Uunin päällys leikki traktoreita.
Vaikea on ymmärtää tv-ohjelmien tekijöitä joilta omat ideat puuttuvat ja yrittävät tienata rahaa mieleltään häiriintyneillä.
Lietsoen enemmän ja enemmän kierroksia jo ennestään sekaisin olevien mieleen.
Me seuraajat annetaan kaiken tuon tapahtua ja jopa maksetaan nähdäksemme miten kaikki joskus ennemmin tai jo huomenna päättyy.
Eivätkä nuo esitykset mitään teatteria ole jossa näyttelijät ja katsojat menevät näytösten jälkeen koteihinsa, tai käyvät baarissa parilla kupillisella. - Anonyymi
Mielenkiintoinen ja valaiseva juttu viime vuodelta. https://www.mielitekomedia.fi/fi/uutinen/hiljainen-mies-joka-loysi-oman-aanensa
- Anonyymi
Kyllä vähiin on menny ohjelman tekiöiden järki.
Toinen kanava lopettaa paskan pukkaamisen. Toinen jatkaa saman paskan teon.
Oisivat suoraan tehneet Niuvanniemestä ohjelman.
Pää henkilö ois valmiina pakkohoitoon. - Anonyymi
Tullookohan kaikentaitava Konemänni uuteen sarjaan? Sukupuolitasa-arvon nimissä Pirre ja Anja vois olla myös...
- Anonyymi
Ee kait tuossa. Ei kaikilla ole mahdollisuutta elää noin huoletonta elämää. Kyllä se ihan jokin muu muu määrittelee aikatauluttamisen kun omat mieliteot. Omannäköistä elämää eletään sitten vanhana jos terveyttä piisaa.
- Anonyymi
Mikä se ruutu on? Meillä ei nävy.
- Anonyymi
Tulloo taas suosittu sarja.
- Anonyymi
Maksaako tuo Ruutu? En ole koskaan katsonut. Onko se joku urheilukanava?
- Anonyymi
Tuo juttu on täyttä tuubaa päätähdeltä sekä kirjoittajalta kun on vuosi seurattu elämää tuolla romupihalla.
- Anonyymi
Pirre vois olla jatko-osissa paremminkii Simon salarakas kuin Metsämanin kihlattu. On siinä nyt vielää viilaamista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit845994KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3115030Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462578Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852771794Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1021651Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171511- 1061427
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331373seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1181366