Ei kannata silloin tavoitella hänestä seurustelukumppania. Voit korkeintaan odottaa ja toivoa että kun jätät hänet rauhaan, ainahan on mahdollista että hän itse lähestyy sinua, mutta ei niin välttämättä käy, mutta et voi mitään muutakaan. Kuin ehkä pyrkiä tulemaan kiintoisammaksi kumppaniehdokkaaksi ja yrittää kiinnostua jostakusta toisesta. Normaalisti näinkin selkeä torjunta leikkaa myös oman mielenkiinnon.
Flirttikoulu sääntö 1: jos hän välttelee sinua, hän ei ole kiinnostunut.
27
410
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Koulu alle 20 - vuotiaille, elämänsä ensimmäistä kertaa suhteeseen haluaville.
- AnonyymiUUSI
Sekin on niin kovin ihmisestä kiinni, että.pitääkö tuo paikkansa. Sitä, että vältteleekö toinen nimenomaisesti on usein vaikea sanoa varmasti.
- AnonyymiUUSI
Kyllähän silti tietää että nyt on hänen vuoronsa tehdä siirto.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuule, ei kukaan sinun ajatuksia lue. Ihan hyvin voisit itse tehdä tikusta asiaa ja se käy selväksi, että haluaako vältellä. Sen sijaan, että syyttelee muita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä kukaan tiedä. Ihmiset eivät osaa lukea ajatuksiasi.
- AnonyymiUUSI
Tuo on niin totta. Itseäni on mm. syytetty välttelystä töysin syyttä suotta. Mistä hitosta olisin tiennyt vältellä tai olla välttelemättä, kun ei mitään oltu tuotu selvästi ilmi. Mä vain elin omaa elämääni, miettimättä sen enempää suuntaan tai toiseen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on niin totta. Itseäni on mm. syytetty välttelystä töysin syyttä suotta. Mistä hitosta olisin tiennyt vältellä tai olla välttelemättä, kun ei mitään oltu tuotu selvästi ilmi. Mä vain elin omaa elämääni, miettimättä sen enempää suuntaan tai toiseen.
Eli et ollut kiinnostunut.
- AnonyymiUUSI
Ehkä häntä jännittää ja välttelee sen takia
- AnonyymiUUSI
Kyllä jännityksestä huolimatta pystyy esim. hakeutumaan toisen lähistölle ja viipymään siinä. Mielestäni ujous ei selitä tietoista aktiivista välttelyä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jännityksestä huolimatta pystyy esim. hakeutumaan toisen lähistölle ja viipymään siinä. Mielestäni ujous ei selitä tietoista aktiivista välttelyä.
Jotkut meistä osaavat ennakoida ja pyrkivät välttämään itselleen epämukavia ja kiusallisia tilanteita.
- AnonyymiUUSI
Jan_Peter
Suosikkijoukkue HIFK,Chicago blackhawks
Ja tämä tieto perustuu mihin?- AnonyymiUUSI
Keijuhelinän rasvansiirtoon? Haluu kuulemma Flooraa.
-ennakkolaukaus
- AnonyymiUUSI
En ole halunnut kenenkään olevan minusta kiinnostunut muuna kuin ystävänä! Seksiä en harrasta enää koskaan kenenkään kanssa! Mutta nyt alkaa tuntua siltä, etten halua enää koskaan edes uutta ystävääkään! Ja paljon nuorempaa en halua edes ystäväkseni. Kiitos siitä tänään nähdyn esityksen! Jonkin aikaa vielä odotan, että kaikki kautta rantain esitys varmasti loppuu ja jos ei lopu, en halua enää yhtäkään uutta ihmistä elämääni enää koskaan!
- AnonyymiUUSI
Projekti on saanut pelkkää pahaa aikaan alusta tähän päivään asti! On sietämätöntä joutua näkemään tai kokemaan sitä yhä! Miksi rikotte minua yhä, enkö ole jo joutunut kärsimään aivan liian kauan! Projekti on varmistanut sen mitä itse halusin jo kymmenen vuotta sitten, ettei minua kiinnosta kukaan ihminen niin paljon, että minulle tulisi sellainen tunne, että tuohon ihmiseen haluaisin tutustua! Yksi parisuhde riittää ja ystäviä minulla on jo riittävästi, joten en ole koskaan kokenut tarvitsevani uusia ihmisiä elämääni! He jotka ovat myös erityispiirteisiä ymmärtävät varmasti miksi niin ajattelen! Kun ei vaan ole mitään tarvetta ja se on minua, eikä ole oikein yrittää muuttaa minua toisenlaiseksi! Jos muut eivät tätä ymmärrä, he tekevät valtavan virheen siinä yrittäessään muuttaa erityispiirteistä ihmistä heidän kaltaisekseen! Siksi projekti ei ole saanut mitään hyvää aikaan, eikä tule koskaan saamaan. Pysyvä lähestymiskielto ihan kaiken ikäisille. En halua enää yhtäkään uutta ihmistä elämääni pilaamaan!
- AnonyymiUUSI
Välttely on jo itsessään vastaus. Ei kannata jäädä tulkitsemaan rivien välistä, vaan ottaa se torjuntana ja jatkaa elämää eteenpäin. Se vapauttaa energian johonkin oikeasti hyvään.
- AnonyymiUUSI
Kenet sä ap olet jättänyt huomioimatta? Ja nytkö selittelet itsellesi?
- AnonyymiUUSI
Flirttihän on - kevyttä huomion osoitusta ja -hakua. Entäs jos toinen ei edes kunnolla huomaa toisen flirttiä tai käsittää sen vaikka pieneksi ilveilyksi. Kyllä jos haluaa oikeasti johonkin yhteyden ja kenties enemmän, osoittaa halunsa ja tahtonsa suoraan toiselle, se on ainut tapa tulla varmasti huomioiduksi ja varteenotettavaksi vaikka vain pieneen juttutuokioon.
- AnonyymiUUSI
Ikävä kyllä nämä kaverit olisivat vahvistuksia tohon porukkaan.
Leskisen voisin ottaakin kunhan se on try out. Hyvin menisi kolmosessa Seppälän tilalla. Jos sitten on kunnossa ja peli kulkee niin loppukauden pahvia vaan käteen.
Ilmeisesti asusteleekin Stadissa.
Mohammed Ahmed Al Hallah- AnonyymiUUSI
Kuullostaa julmetun mielenkiintoisalta.
- AnonyymiUUSI
Varatut välttelee kun ihastuvat ettei tuu lankeemusta tai sellaiset jotka ei halua sitoutua.
- AnonyymiUUSI
Pakko myöntää, että hän on mun heikkokohta 💚
- AnonyymiUUSI
Hän ei ole sitoutumismielessä kiinnostunut, mutta ei se tarkoita etteikö jotain kivaa voisi ajoittain olla.
- AnonyymiUUSI
Tai sitten näkee, että toinen ei ole kiinnostunut sitoutumisesta tai jotain muuta epämääräistä. Ei ole niin yksioikoista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten näkee, että toinen ei ole kiinnostunut sitoutumisesta tai jotain muuta epämääräistä. Ei ole niin yksioikoista.
Ohi
- AnonyymiUUSI
Myös, jos haluaa törmätä kaivattuun muka sattumalta esim. työmatkalla, ei kannata sonnustautua tunnistamattomaksi esimerkiksi tekoviiksillä, peruukeilla tai hatuilla. Kaivattu voi ohikiitävässä hetkessä erehtyä jos kaivattu näyttää kovin erilaiselta kuin aiemmin. Sivusta vinkki.
- AnonyymiUUSI
🤣🤣.
- AnonyymiUUSI
Trolleilla hauskaa. huomenna aamuvuoro.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273326- 903074
- 762994
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim672905"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m522852Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852609- 332424
- 492269
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se412137- 321923