jos yrität lähestyä minua vaikka lähestymiskielto ihan kaiken ikäisille annettu, tulet saamaan minulta henkisesti turpaan! Tanssi-illat loppuivat minulta jo noin puolitoista vuotta sitten, joten et voi enää koskaan nähdä minua siellä!
Tämä tiedoksi
1
154
Vastaukset
- Anonyymi
En ole ollut henkisesti mukana projektissa enää moneen vuoteen! Ja kaikki ne vuodet olen voinut huonosti, koska menetin ainoan haaveeni toteutumisen yksitoista vuotta sitten kesäkuussa! Se tulee olemaan loppuelämäni ajan sellainen asia, josta kärsin ja kärsin myös siitä että prokjekti aloitettiin, se on saanut pelkkää pahaa aikaan koko sen ajan kun se on ollut häiritsemässä elämääni! Jokainen työpaikka pilattiin esityksellä! Miksi ette ymmärrä sitä kuinka vaurioittavia kaikkia ne vuodet olivat? Se mikä on tärkeintä nyt, on se että kaikki esitys loppuu, koska se ei tule koskaan saamaan mitään hyvää aikaan ja on tuntunut todella typerältä nähdä ja kokea esitystä! Ihmiset ovat naurettavia luullessaan että välittäisin heistä, mutta he jotka myös viihtyvät todella hyvin yksin ymmärtävät sen, ettemme ole kaikki samanlaisia, on tarve olla yksin ja niin ettei kukaan vaadi häneltä mitään! Siksi edes ystävyys ei kiinnosta kenenkään kanssa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741