Niin se vain on.
Minusta se vain tulee kuningas uudessa maailmassa!
8
133
Vastaukset
- Anonyymi
Ottaisit nyt kiltisti ne klotsapini lääkkeesi, niin katsotaan sen jälkeen sitten miten on.
- Anonyymi
Oho! Oho! Iltalääke jäi eiliseltä vallan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho! Oho! Iltalääke jäi eiliseltä vallan!
Niin ja ilman annostusta mahdollisuus on ruhtinas asemaan uudessa maailmassa.
Kuninkaat käsitellään erikseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja ilman annostusta mahdollisuus on ruhtinas asemaan uudessa maailmassa.
Kuninkaat käsitellään erikseen.Kuninkaita tulee tarkastella lisäksi sisäsiitosuuden tähden.
- Anonyymi
Minkä kuningas sinusta tulee?
Hankitko linnan?
Minulla on joitain sijoituksia joiden uskon nousevan paljon ja aika piakkoin vielä.Huhujen mukaan nousee sen verran että kyllä oman pienen linnan voi rakentaa ja laittaa portille tervetuloa mattoon sähköt ruikuttajia varten.
Vallihautakin olisi kiva.Sinne voisi palkata sepi kumpulaisen soutelemaan jollalla ja laulamaan tippadai lauluaan nonstoppina naapurien iloksi.- Anonyymi
Aloittaja on Jehovan Todistaja, joka odottaa uuden valtakunnan tuloa nykyisen päättyessä. Elämmehän ihan lopun päiviä, kuten olemme jo eläneet yli 100 vuotta. Sitä maailmanloppua ei vaan tunnu tulevan, vaikka se tulee ihan just nyt, sanoivat 1900-luvun alussa.
- Anonyymi
Anna vinkki siitä sijoituksestasi, niin kasvatetaan pottia. Itsellänikin olisi jonkin verran löysää rahaa joihinkin sijoituksiin laittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on Jehovan Todistaja, joka odottaa uuden valtakunnan tuloa nykyisen päättyessä. Elämmehän ihan lopun päiviä, kuten olemme jo eläneet yli 100 vuotta. Sitä maailmanloppua ei vaan tunnu tulevan, vaikka se tulee ihan just nyt, sanoivat 1900-luvun alussa.
Ei siinä jehis tarvitse olla että povaa maailmanloppua.
Mjulgerot kuten al gore ovat povanneet maailmanloppua ja jäätiköiden sulamista kymmeniä vuosia.On kaikessa hiljaisuudessa käyty poistamassa kyltit joiden mukaan jäätiköiden piti jo sulaa totaalisesti 2012.
Happosade, pandemiat, YK2, mayojen kalenteri, tietokoneet pimahtaa 2000 luvulle tultaessa ja koko maailma on tulessa, jne jne.
Aina povataan jotain jotta saadaan oikeutus verojen ja maksujen korotuksiin.Sitten sitä povattavaa ei kuitenkaan tapahdu, mutta maksu jää silti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413