Niin se vain on.
Minusta se vain tulee kuningas uudessa maailmassa!
9
142
Vastaukset
- Anonyymi
Ottaisit nyt kiltisti ne klotsapini lääkkeesi, niin katsotaan sen jälkeen sitten miten on.
- Anonyymi
Oho! Oho! Iltalääke jäi eiliseltä vallan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho! Oho! Iltalääke jäi eiliseltä vallan!
Niin ja ilman annostusta mahdollisuus on ruhtinas asemaan uudessa maailmassa.
Kuninkaat käsitellään erikseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja ilman annostusta mahdollisuus on ruhtinas asemaan uudessa maailmassa.
Kuninkaat käsitellään erikseen.Kuninkaita tulee tarkastella lisäksi sisäsiitosuuden tähden.
- Anonyymi
Minkä kuningas sinusta tulee?
Hankitko linnan?
Minulla on joitain sijoituksia joiden uskon nousevan paljon ja aika piakkoin vielä.Huhujen mukaan nousee sen verran että kyllä oman pienen linnan voi rakentaa ja laittaa portille tervetuloa mattoon sähköt ruikuttajia varten.
Vallihautakin olisi kiva.Sinne voisi palkata sepi kumpulaisen soutelemaan jollalla ja laulamaan tippadai lauluaan nonstoppina naapurien iloksi.- Anonyymi
Aloittaja on Jehovan Todistaja, joka odottaa uuden valtakunnan tuloa nykyisen päättyessä. Elämmehän ihan lopun päiviä, kuten olemme jo eläneet yli 100 vuotta. Sitä maailmanloppua ei vaan tunnu tulevan, vaikka se tulee ihan just nyt, sanoivat 1900-luvun alussa.
- Anonyymi
Anna vinkki siitä sijoituksestasi, niin kasvatetaan pottia. Itsellänikin olisi jonkin verran löysää rahaa joihinkin sijoituksiin laittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on Jehovan Todistaja, joka odottaa uuden valtakunnan tuloa nykyisen päättyessä. Elämmehän ihan lopun päiviä, kuten olemme jo eläneet yli 100 vuotta. Sitä maailmanloppua ei vaan tunnu tulevan, vaikka se tulee ihan just nyt, sanoivat 1900-luvun alussa.
Ei siinä jehis tarvitse olla että povaa maailmanloppua.
Mjulgerot kuten al gore ovat povanneet maailmanloppua ja jäätiköiden sulamista kymmeniä vuosia.On kaikessa hiljaisuudessa käyty poistamassa kyltit joiden mukaan jäätiköiden piti jo sulaa totaalisesti 2012.
Happosade, pandemiat, YK2, mayojen kalenteri, tietokoneet pimahtaa 2000 luvulle tultaessa ja koko maailma on tulessa, jne jne.
Aina povataan jotain jotta saadaan oikeutus verojen ja maksujen korotuksiin.Sitten sitä povattavaa ei kuitenkaan tapahdu, mutta maksu jää silti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1882260Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32089Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3161836- 931597
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821468Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251111
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73996