Oletko ikinä koskaan

Anonyymi-ap

Kenellekään että olet välittänyt musta

21

788

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Äidille sanoin, että olen löytänyt elämäni rakkauden, mutta nyt se ihmettelee miksi en ikinä tuo sinua näytille.

• Anonyymi

Sama tilanne täällä sivussa 😂

• Anonyymi

Sama 😂😂😂😂

• Anonyymi

Miksi et sitten vie sitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et sitten vie sitä

Annan puhelimen sille niin voitte rupatella ja tutustua täällä palstalla.

• Anonyymi

En ole. Hyvää yötä jos olet hän mies🥰😘😴

• Anonyymi

Olen.

Monellekin oon kertonut.

Siis että välitän miehestä.

• Anonyymi

Opettteeelleee kirjoottttamaann väläys.

• Anonyymi

Olen minä ainakin sanonut, että kaipaan erästä miestä.

• Anonyymi

Irl kavereista yhdelle
      Netis tai vaikka s24 en kenellekkään
      Oon pitäny asian NS omana tietona
      Naiselta miehelle

• Anonyymi

En. Mutta olen puolustanut joskus vähän kiivastuen, mutta ei ne mitään tajua.

• Anonyymi

Yhdelle sukulaiselle. En kyllä kovin tarkasti.

• Anonyymi

Hän ei uskonut, että olet elämäni rakkaus. Hölmö. 😊

• Anonyymi

Ei ole ollut mitään tarvetta kertoa, koska en ole oikeastaan välittänyt sinusta, vaikka täällä "sinulle" kirjoitinkin! On eri asia kirjoittaa täällä, kuin että se olisi todellista palstan ulkopuolella!

• Anonyymi

En ole ihminen joka kaípaa toista ihmistä. Ainoa tärkeäa asia mitä kaipasin oli se, että halusin saada tehdä töitä vakituisessa työpaikassa. Koska olen jo kokenut hyvin kauan kestäneen parisuhteen, en haaveille enää suhteesta kenenkään kanssa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole ihminen joka kaípaa toista ihmistä. Ainoa tärkeäa asia mitä kaipasin oli se, että halusin saada tehdä töitä vakituisessa työpaikassa. Koska olen jo kokenut hyvin kauan kestäneen parisuhteen, en haaveille enää suhteesta kenenkään kanssa!

Ja kyllästyttää jo pelkästään ajatuksen tasolla että pitäisi ruveta tutustumaan uuteen ihmiseen, se vain enää ole minun juttuni ollenkaan! En jaksa sellaista. Ehkä sitten viiden vuoden päästä, kun toivottavasti voin jo paljon paremmin, kun olen saanut tehdä töitä ilman kautta rantain kertomista ja että missään ei olisi tarvinnut kokea minkäälaista esitystä, voisin ajatella uuden ikäiseni ystävän löytämistä!

• Anonyymi

En. Valitettavasti en voi hehkuttaa. Sitäpaitsi luulen yhä että olen kuvitellut asioita ja kohta piipaa tulee hakemaan mukaansa... 😔 Hyvää yötä mussukka ❤️

• Anonyymi

Mä mietin jo sitä, et kerron kohta hänellebtunteei, että on edes yksi ihminen, jonka kanssa voisin puhua tästä. Hänestä.

• Anonyymi

En oo kertonut. Terveisin aamulla nähtiin.

• Anonyymi

Olen väsynyt siihen, että annan vinkkejä missä voitaisiin nähdä ja jutella, kerta toisensa jälkeen. Sinä et usein edes vastaa. Silti aina olen odottanut, että tulisit. Jos joskus näenkin sut, moikkaat nopeasti tai juokset ohitse moikkaamatta horisonttiin. Totta kai niissä tilanteissa olen jutellut sitten niiden kanssa, jotka mun kanssa haluaa jutella. Pitäisikö olla naama rutussa ja sanoa, en juttele sun kaa, vaan ton, joka laukkaa tuolla kulman taakse piiloon? Juttelu on juttelua, ei deittailua, vaikka keskustelukumppani olisi eri sukupuolta. Mutta edes sitä juttelua sä et ole useinkaan halunnut.

• Anonyymi

Haha, tuli väärään ketjuun. Poistun. Liian väsynyt tähän hommaan ny.😄

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      82
      7076
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7043
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      106
      6143
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5394
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5228
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      60
      5173
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5098
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4585
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      16
      3457
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3370
    Aihe