Onko kukaan koskaan missään tavannut hyväsydämistä persua?
Vastaukset 10
- Anonyymi
Demari
Kuten olen sinua kymmeniä kertoja
evästänyt:
LOIKKAA KANAVAAN !- Anonyymi
"Näyttäkää minulle hyväsydäminen persu, niin minä näytän teille lentävän lehmän" sanoo kansa.
- Anonyymi
Empatia ei kuulu oikeistolaisuuteen, ei etenkään äärioikeistolaisuuteen.
- Anonyymi
🤔 riippuu tapauksista , ei kaikkia voi 😍
- Anonyymi
Hyväsydäminen ja rehellinen persu. -Pelkkää fantasiaa.
- Anonyymi
En ainakaan minä.Ketä olen nähnyt niin aina ovat turpa kierossa ja vihaa täynnä.Sairaus se on tuokin.
- Anonyymi
Nyt alkaa olla jo vihapuheen makua! Sietäisi vähän miettiä mitä julkisesti kirjoittelee!
- Anonyymi
Kusipäisyys kuuluu persun tehdasasetuksiin. Siksi "hyväsydäminen persu" on taruolento.
- Anonyymi00012UUSI
Työ voi ottaa työkyvyn, joten ihan turha etsiä apua meditoinnistakaan. Tupsukka poninhännässänsäkään ei auta.
- Anonyymi00013UUSI
Timo Soini on viimeinen. Hän lähti puolueesta, koska ei kannata natsiaatetta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941345
- 781095
- 47768
- 58742
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste157729- 37648
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?83633Me (n & m)
Toisillemme erityiset, vaikka emme ole toistemme elämässä kuin lyhyinä, ohikiitävinä hetkinä. Uskon, että koet samoin. T16630- 78568
Jaakko Kyllönen !
Koettaa viisastella,Kuhmon hoito paikkojen kohtalosta.KYLLÄ SE OLI KOKOOMUS;JOKA ETU NENÄSSÄ EDDUSKUNTA VAALIEHDOKAS TEA23559