Ei ollut minulta tuo yksi, jos sillä mitään merkitystä sulle on...
En mainosta täällä sinun ikää
22
316
Vastaukset
- Anonyymi
Huomenta sinne 😊
- Anonyymi
Huomenta. 😢
- Anonyymi
Huomenta😊☕️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta. 😢
Äläs nyt. Tästä tulee ihan hyvä päivä. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläs nyt. Tästä tulee ihan hyvä päivä. 😊
❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️
❤️❤️
- Anonyymi
En usko, että ikä on ollut koskaan ongelma.
- Anonyymi
Itse olisin mieluusti vanhemmannäköinen( olikohan yhdyssana?). Lisää ongelmia, kun näyttää aina vaan hyvältä vaikka ikää tuleekin. 💃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olisin mieluusti vanhemmannäköinen( olikohan yhdyssana?). Lisää ongelmia, kun näyttää aina vaan hyvältä vaikka ikää tuleekin. 💃
Ei ole yhdyssana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä näyttää aina samannäköiseltä. "Ei, huudahtaa nuorehko mies sivusta suurennuslasi kädessään. Ettekö te pöntöt tajua et hänellä taitaa olla kaksikin ryppyä naamassaan!".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä näyttää aina samannäköiseltä. "Ei, huudahtaa nuorehko mies sivusta suurennuslasi kädessään. Ettekö te pöntöt tajua et hänellä taitaa olla kaksikin ryppyä naamassaan!".
Ei rypyt liity millään tavalla ikääntymiseen
- Anonyymi
Se on väärin mainostaa ikää ja käyttää kenenkään nimiä, niillä voi olla seurauksia. Ikävöinti pidettävä asiallisena. Hyvää päivää.
- Anonyymi
En tiedä mikä niistä on se yksi mitä tarkoitit kun en lue kaikkea täällä…
Miten ehdit kirjoittamaan tänne kun sul on niitä töitä suunnilleen 24/7?- Anonyymi
Ei se mitään kirjoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mitään kirjoita.
Niin kuka se- ai tämä omaa aloitustaan kommentoiva äijä jolle kirjoitat ”jotain” hyvin epäjärjestynyttä tekstiä?
- Anonyymi
Täällä on KÄÄRME PAIKALLA Minä tulin juuri nyt ekalla viestillä. Että huomenta. Muista "mussukka". Minä en kirjota vaan toi lehmä esiintyy näillä sivuilla millon minäkin. 😠kaikki nää vitun hymiöt on kaikkien käytössä. Kirjaimet myös. Apinoilla on tapana oppia toisten kirjoitus tyyli. Eka ja vika today. Meen pois ei täältä saa kuin pahan mielen ja mulla on livessäkin elämää ihan omiin elettävää😟
Löv♡ű♧- Anonyymi
Lehmätkin nukkuu yönsä käy töissä tai ei.
Syyttelet toista henkilöä omista paheistasi. Ei onnistu.
Mene sinäkin raskaaseen työhön, niin varmasti nukuttaa. Kotityötkin täytyy tehdä. - Anonyymi
Eli taas yrität palstasetä viritellä tällaista todella uskottavaa akkain välistä sotaa? Aika alakoulutasoa, mutta ei ole aina nääs suutarin lapsella kenkiä ja aikuisetkin saattavat hieman riehaantua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli taas yrität palstasetä viritellä tällaista todella uskottavaa akkain välistä sotaa? Aika alakoulutasoa, mutta ei ole aina nääs suutarin lapsella kenkiä ja aikuisetkin saattavat hieman riehaantua.
En tietenkään viitannut korkeimpaan opetukseen mitä Suomesta saa🤞Yksikin mätä omena voi pilata koko korin, mutta
- Anonyymi
No mutta kiitoksia teille, nuorukainen☺️
- Anonyymi
Se nyt on aivan se ja sama mitä teet.
- Anonyymi
Ei tarvitse mainostaa. Ikä ei näy otsassa. Jos ihmisessä on henkistä ja fyysistä energiaa paljon, se pursuaa kyllä muillekin ja näkyy ulospäin. Saapa jotkut kirjoittelemaan näitä ikäjuttujakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....638788Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3076611Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995917- 1523820
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.293221Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623129- 1541954
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171776- 321458
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191226