Kuinka läskiä naista

naidaan?

Kuinka läskiä naista naidaan? Nehän on varmaan pahasti tiellä ne kerrokset ja makkarat?

Jos täti vetää polvet tissejä kohti niin sitten varmaan paikat paljastuu tarpeeksi, mutta onnistuuko muuten?

Urheilullisia laiheliineja kun olen vain nussinut, niin tämä aukko on sivistykseeni jäänyt. Kertokaapa!

Ja niin, onko totta että läski nainen on hyvä ottamaan suihin?

28

18927

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeeepujee

Niitä naidaan ihan kuten muitakin naisia. Ja jos ei tykkää XL -tytöistä, niin jätä suosiolla ne rauhaan.

• hep hep

kun puhutaan xl-naisista se ei tarkoita läskiä. ns xl-naiset ovat yleensä vaatekoossa alkaen 42:sta. xl-naiset ovat muodokkaita eli rintaa ja peppua löytyy keskivertoa enemmän. xxl-naiset ovat asia erikseen ja saattavat olla tuhdimassa kunnossa. Pidetäänpäs kokokäsitteet oikeissa käsityksissä..

• Nantti

Hyvinhän tuo nusuttelu on onnistunut

Ihan normaali lähetyssaarnaaja ja tuo versio siitä eli kintut kohti kattoa samoin kuin takaa (nainen vatsallaan tai kyljellään), nainen päällä (mies istuu tai makaa), takaa seisoaltaan (siinä ainoa haitta voi olla liian suuri pituusero) ja tietysti monia muita hauskoja kiemuroita.

Olen vuosikymmenet ilotellut oikein sydämeni kyllyydestä, voimia kyllä riittää ja yleensä se on mies, jolle ensin tulee hiki, mutta toisaalta.... en ole yrittänyt enkä yritä mitään lihavan miehen kanssa, uhh ......

Minulla on pituutta 160 sm, mutta painoa suuremmoiset 125 kg.
      Kaikki ylläoleva on totta.

• loppi

...pysty naimaan kun ne haisee niin pahalle vaikka ne kuinka pesis itseään, sillä poimujen välissä on aina paskaa ja perseessä myös.

• Nantti
        loppi kirjoitti:

...pysty naimaan kun ne haisee niin pahalle vaikka ne kuinka pesis itseään, sillä poimujen välissä on aina paskaa ja perseessä myös.

No voi sun täytinen ..... jos käy pesulla kerran viikossa, niin kyllä se on ihan sama vaikka olisi rimppakinttu, hajuja riittää.

Johan toisten ihmisten huomioonottaminen ja omasta itsestä välittäminen vaatii, että pesulla käydään päivittäin. Minä ainakin lutraan itseäni suihkussa aamuin ja illoin ja jos on sänkyseuraa tulossa, niin ilman muuta käyn ennen sitä peseytymässä.

Tuo väite, että lihava ihminen haisee on suunnilleen yhtä rasistinen kuin väite mustan ihmisen hajusta.

Kaikki on kiinni henkilökohtaisesta hygieniasta.

Varmasti meitä pulskia on samalla tavalla joka junaan kuin hoikempiakin ja ilmanpilaajia yhtä hyvin kuin sulotuoksuisiakin löytyy kaikista kokoluokista.

• Nimetön

Ei kai läskit mitään nai. Ne vaan syö. Ne syö makkaraa, perunaa, silliä, jukurttia, kermaa, laardia, palvikinkkua ja kaikkea muutakin.

• tutkimusmatkailija

Mutta olen kehittänyt siihen systeemin:

Pyydät naikkosta asettumaan selälleen jonnekin sopivalle alustalle, minne nyt sitten sattuu mahtumaan sovinnolla.

Asetat rinnat olkapäiden yli sinne pään molemmin puolin, etteivät ole tiellä etsimishommassa.

Nyt lähdet sitten arvioidulta rinnan alareunan korkeudelta sormenpäillä kääntelemään poimuja. Poimu poimulta, joka kerta nuuhkaisten sormenpäitä. Käännetään, nuuhkaistaan. Käännetään, nuuhkaistaan...

Jatketaan kunnes tulee kakan haju sormiin! No, siitä sitten vaan kaksi poimua taaksepäin, ja tavara on siinä!

Ja eikun hommiin!!!

• Nantti
        tutkimusmatkailija kirjoitti:

Pyydät naikkosta asettumaan selälleen jonnekin sopivalle alustalle, minne nyt sitten sattuu mahtumaan sovinnolla.

Asetat rinnat olkapäiden yli sinne pään molemmin puolin, etteivät ole tiellä etsimishommassa.

Nyt lähdet sitten arvioidulta rinnan alareunan korkeudelta sormenpäillä kääntelemään poimuja. Poimu poimulta, joka kerta nuuhkaisten sormenpäitä. Käännetään, nuuhkaistaan. Käännetään, nuuhkaistaan...

Jatketaan kunnes tulee kakan haju sormiin! No, siitä sitten vaan kaksi poimua taaksepäin, ja tavara on siinä!

Ja eikun hommiin!!!

Oletko ihan tosissasi? Nähtävästi olet yrittänyt löytää 350 kiloisen naisen "sen".

No joo, yritit vaan olla vitsikäs eikö niin?
        Melko huono vitsi kumminkin ja kertoo vain sinun tietämättömyydestäsi ja asenteellisuudestasi.

• heh

Ja eikun hommiin!!!

...kuulemma kun jauhot kostuu se on siinä..!

• Näin se onnistuu

Ja eikun hommiin!!!

Nyt sitten otat samariinipakkauksen ripottelet sitä arvioidulta navan korkeudelta alaspäin. Sen jälkeen vain katsot missä samariini kuohuaa. Nyt tiedät tärkeän reiän paikan tarkalleen. Ei muuta kuin siitä vain tositoimiin.

• kokeile joskus!!

lihavaa naista pannaan aivan samallailla kun laihaa. en tiedä nyt sit että miten lihavasta naisesta on kyse.. itse olen pannut sellaista 170/95 kg ja ihan hyvin onnistu.. muhkeet isot rinnat ja perse josta saa otteen. eikä sitä läskiä nyt loppujen lopuksi paljoa ollut. onnistuu takaapäin, lähetyssaarnaaja, ratsastus..kyljeltään..kaikki onnistuu.olen jotenkin hurahtanut näihin isoihin tyttöihin.. he jopa tekevät sängyssä muutakin kun makaa lahnana.. hyviä on ottamaan suihin!!

• iso tyttö

mä en oo myöskään mikään laiha. 160cm/80kg ja mulla on poikaystävä ja ei sitä näy yhtään haittaavan vaikka oonkin tällänen aika muodokas.. itseasias se vaan tykkää.. ei ollu kovin kiva lukee tollasia ns rasistisia kommentteja lihavista vaikka se oliski pelkkää tsoukkia. Ehkä kaikki laihat tikut on vaa kateellisia meille lihavemmille koska meillä on tissit, vaikka en sano että kaikki laihat olis lautoja en suinkaan.. mutta kiva huomata että maailmas tosiaan on sellasii jotka ei välitä ulkonäöstä tai siitä et kuinka lihava on. Se on hyvä ominaisuus

• mies
        iso tyttö kirjoitti:

mä en oo myöskään mikään laiha. 160cm/80kg ja mulla on poikaystävä ja ei sitä näy yhtään haittaavan vaikka oonkin tällänen aika muodokas.. itseasias se vaan tykkää.. ei ollu kovin kiva lukee tollasia ns rasistisia kommentteja lihavista vaikka se oliski pelkkää tsoukkia. Ehkä kaikki laihat tikut on vaa kateellisia meille lihavemmille koska meillä on tissit, vaikka en sano että kaikki laihat olis lautoja en suinkaan.. mutta kiva huomata että maailmas tosiaan on sellasii jotka ei välitä ulkonäöstä tai siitä et kuinka lihava on. Se on hyvä ominaisuus

minäpä katson naisen ulkonäköä ja siispä niihin ripakinttuihin en kajoa pitäähän naisen olla naisen näkönen.

• huru ukko
        iso tyttö kirjoitti:

lihavilla on paras pillu.olen nainu 40 vuotta..

• juuuuuu
        huru ukko kirjoitti:

lihavilla on paras pillu.olen nainu 40 vuotta..

kuule vedäpäs käteen niin huomaat eron.ja missä poimussa se lihavan pillu on?ettet vaa oo tökkiny anaaliin?

• ?????

Helposti :). Ei muuta kuin kokeilemaan.

Ennen pysyin noissa rimppakintuissa, nyt en malta odottaa että saan koskettaa kunnon naista. Läskit naiset ovat osoittautuneet paremmiksi tuolla makuuhuoneessa ;).

Ja on mitä puristella.

• kookas

Mikä on läskinainen?
      Mikä on muodokas?
      Mikä on naisellinen?
      Ei sitä varmaankaan vaaka kerro..
      Eli toisen mielestä rintava on läski jne jne....

• Nantti

Toisaalta viesteistäni näet kokoni.

Hoikkuutta ihannoivassa yhteiskunnassa voi joutua läskiksi leimatuksi, jos on rintava, reitevä ja persevä, mutta minä voin rehellisesti sanoa olevani läski oikeasti.

Näen sen peiliin katsoessani, vaikka en identiteetiltäni lihava olekaan. Hyväksyn itseni tällaisena ja tunnen olevani hyväksytty, joten minulla ei ole mitään valittamista.

• Vilpertti
        Nantti kirjoitti:

Hoikkuutta ihannoivassa yhteiskunnassa voi joutua läskiksi leimatuksi, jos on rintava, reitevä ja persevä, mutta minä voin rehellisesti sanoa olevani läski oikeasti.

Näen sen peiliin katsoessani, vaikka en identiteetiltäni lihava olekaan. Hyväksyn itseni tällaisena ja tunnen olevani hyväksytty, joten minulla ei ole mitään valittamista.

Hui.En voi olla kommentoimatta teidän kirjoituksia.Kyllä asia on niin,että lihavat naiset ovat parempia sängyssä!Nimittäin he ovat rintavia,reiteviä,mehukkaita,maukkaita ja kaikin puolin estottomimpia kuin ruipelot kanssasisaret.Tämä on täysin epätieteellinen,mutta kokemusperäinen väite.
        nim.monen vuoden kokemus asiasta

• Eevert1909
        Nantti kirjoitti:

Hei Nantti!
        Olet aivan ihana ihminen, kumpa voisimme tutustua. No jos varattu niin voi, mutta unelmanaiseni olet... hyvää jatkoa!

• tommy lee

läskit on kiihkeimpiä niin samnoi myös tommy lee jolla löytyy kokemusta,mulla vasta sata about.henkilö kohtasesti olen sitä mieltä,että pikkukikkelien poruja noi vaikeudet itse oon pillulle aina päässyt ja aina on kehuttu.

• Pahasti tielläs

"Urheilullisia laiheliineja kun olen vain nussinut"
      Kuis ny noin väärin kirjotit. Siin pitäis lukee "kun olen vaa runkannu"
      Muuton vaikutat tosi sivistyneelt.
      Meinas unohtuu. Terveisii Kyllikilles.

• ex-läski

Kyllä onnistui ylipainoisena (bmi 30, vähän päälle) ihan kaikki samat asennot kuin nykyäänkin (bmi23, mikä taitaa täällä vielä olla "läski"?). Minusta seksi ei tunnu yhtään erilaiselta. Ainoa asia mitä nykyään ei valitettavasti voi tehdä, on rintojen väliin naiminen.

Miehen mielestä tunnun samalle kuin ennenkin, eikä varmaan ainakaan suihinottotaito ole painosta kiinni? Miehen mielestä näytän nykyään paremmalta, omasta mielestä rumemmalta. Puolensa kaikessa, sanoisin.

• Hertta

...minua kun on viimeisen viiden vuoden aikana lähinnä vaan RAKASTELTU (löysin aivan ihanan könsyn, elettyäni 7 vuotta totaalisen luolamiehen kanssa, mitä seksiin tulee)! Mikäs siinä, samat vehkeet ja värkit, ja samoilla kohdilla kuin hoikemmillakin...sen kun pitää ja päästää=) Itselläni on pituutta 172cm ja painoa vaihdellen 90kg molemmin puolin ja makuuhuoneessa mäiske käy. Ja kyllä, hurjan innokkaita ja taitavia suihinottajia ollaan myös...voisin nuoleskella ja imeskelllä nahkanekkua harva se päivä. Kyllä sinä poika poloinen olet vielä tiesi alkutaipaleella...hohhhoijjjaa.

• niistä ei voi kiistellä

Olen kokoa XL ja mieheni on sitä mieltä etten saa laihtua tippaakaan. Sängyssä se on vain kiihottavaa, täytyy tännekkin kertoa, että kirjoitin keskustelupalstalla "miesten itsetyydytys"-osastolla kommentin siitä kuinka olen kokoa XL ja että on mukavaa huomata että on miehiä jotka pitävät sen kokoisista. Sain ihanan vastauksen: "kyllä meitä on paljon jotka pidämme nimenomaan XL kokoisista, SAISIT OLLA YLPEÄ ITSESTÄSI".... ihana kommentti miehen suusta! Tämä vain rohkaisuna kaikille samaa kokoa oleville.

• leuku

...hirvittäviä katella näin kesällä. Ne pitäs asettaa ulkona liikkumis kieltoon.

• Nainen23v.
        leuku kirjoitti:

...hirvittäviä katella näin kesällä. Ne pitäs asettaa ulkona liikkumis kieltoon.

tänne ei saanut kirjoittaa rasistisia tekstejä.

Minusta on hienoa, että on todellakin aikuisia miehiä, jotka pitävät myös xl-naisista. Itselläkin on muutama kilo ylipainoa, mutta ei ratkaisevan paljoa kuitenkaan.

Ja on ilo lukea, kuinka on naisia, jotka ovat tyytyväisiä itseensä, minä olen koettanut laihduttaa ja olenkin saanut vähän pudotettua..:)

Tärkeintä on, että on itse tyytyväinen. Ei kannata välittää tuollaisten keskenkasvuisten kakaroiden mielipiteistä.

• Anonyymi

rauhallisesti nauttien

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. puukkotappelu-keskella-tieta

https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo
      Rovaniemi
      31
      2483
    2. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      99
      1220
    3. Pidätkö kaivattuasi

Haluttavana? Miksi erityisesti?
      Ikävä
      70
      1173
    4. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      43
      1145
    5. Tiedätkö mikä mulle

On vaikeaa?
      Ikävä
      44
      940
    6. Mitä antaisit nainen ensimmäiseksi?

Kaipaamallesi miehelle.
      Ikävä
      79
      934
    7. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      92
      886
    8. Helpottaisi paljon

jos saisin tietää miten sulla menee.
      Ikävä
      54
      871
    9. Koirahyökkäys filpuntiellä.

Poliisi määräsi koiran lopetettavaksi välittömästi. Kerrankin selkärankaista toimintaa poliisilta. Toivottavasti hoituu
      Pori
      90
      805
    10. Paavi on kuollut

Suuri humanisti ja kirkollinen johtaja, Paavi Fransiscus on kuollut 88 vuoden iässä. Katolinen maailma (suurin kristill
      70 plus
      116
      782
    Aihe