Lahden suunnalla imettäväksi 12cm tosi kova kalu. Jos pieni käy niin voin upottaa sen myös sisään
Pientä tarjolla
12
395
Vastaukset
- Anonyymi
Heinolassako?
¿🤡? - Anonyymi
lisää tietoja ja miten suhun saa yhteyden
- Anonyymi
Rakastan pientä kovaa kyrpää jonka voi upottaa syvälle suuhun ja lantaa laueta lämmintä spermaa. Miten sinuun saa yhteyttä kalu valuu jo
- Anonyymi
ei lantaa vaan antaa😅
- Anonyymi
Oi täällä nainen joka tykkäisi tosi paljon noin pienestä kalusta! Onko karvat vai posliini?
- Anonyymi
Voi kun löytäisin tuollaisen pk seudulta.
t. 61v mies - Anonyymi
tuollasta vois soittaa peppuun
- Anonyymi
Tuollaista oon etsinyt, mutta kukaan ei ole myöntänyt omaavansa pientä. Ihanaa ois saada sisään ohuempaakin.
- Anonyymi
Heinolan setällä ois tarjolla pientä
- Anonyymi
Pientä suuhunpantavaa
- Anonyymi
lahdessa onnistuu..
- Anonyymi
Pääsisitkö Oittiin voisin ajella Nummelasta, tykkään antaa suuhoitoa loppuun saakka. T. Bi ukm 59v
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1045715Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652552Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2401552- 941333
- 1241077
- 64843
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8841- 66837
- 71762
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17731