Mun on pakko selvittää meidän välit

Anonyymi-ap

En mä enää jaksa tätä epäselvyyttä. Enkä mä usko, että hänkään jaksaa. Mä teen suunnitelman, jolla selvitän hänen kiinnostuksen. Vaikka sitten lähetän viestin ja kysyn asiaa, vaikka se onkin vähän persoonatonta. Se on ainut keino päästä eteenpäin. Joko kohti meitä tai sit hänestä yli,

n->m

18

536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tein tuon ja itkuhan siitä tuli 😭

• Anonyymi

Sama. Kyllä se silti hyödyllistä on. Ei tarvitse elää harhassa.

• Anonyymi

Suosittelen. Ei ole kenellekään mukava elää epätietoisuudessa

• Anonyymi

Tee se. Emmäkään jaksa tätä enään. Haluan sut.

• Anonyymi

Ei kiinnostusta pysty selvittämään suunnitelmalla sitä joko on tai ei ole se on vähä niiku se kipinä mikä saattaa sytyttää liekin jos se puuttuu ni silloinhan ei ole edes toivoa

• Anonyymi

Täh? Siis jos kysyn häneltä, et tykkääkö hän minusta ja haluaako hän katsoa, voisiko meistä tulla jotakin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täh? Siis jos kysyn häneltä, et tykkääkö hän minusta ja haluaako hän katsoa, voisiko meistä tulla jotakin?

Miksi siihen tarvitsee erillistä suunnitelmaa, jos meinaa suoraan kysyä viestillä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi siihen tarvitsee erillistä suunnitelmaa, jos meinaa suoraan kysyä viestillä?

Tai sit voi kysyä kasvotusten? Tai sit kysyä kahville tai lenkille? Jos ei halua tulla, on asia selvä. Tai sit voi kirjoittaa kirjeen Tai kortin. Onhan näitä vaihtoehtoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sit voi kysyä kasvotusten? Tai sit kysyä kahville tai lenkille? Jos ei halua tulla, on asia selvä. Tai sit voi kirjoittaa kirjeen Tai kortin. Onhan näitä vaihtoehtoja.

Toi kortti kuulostaa hauskalta, mutta varmaan itsekin menisin sillä, että pyytäisin kahville tai tekemään jotakin yhdessä. Eiköhän sen kautta saa jotakin selvyyttä. Itsekin vähän samassa tilanteessa ja pitäisi saada selvyys toisen (naisen) kiinnostuksesta.

• Anonyymi

Rakas. Lähesty minua viestillä. Haluan, että sinusta tulee mun nainen. En ole ikinä tykännyt kenestäkään muusta yhtä paljon.

• Anonyymi

Se on ihan älykästä

• Anonyymi

Joskus on vaan hyväksyttävä että asiat jää epäselviksi. Aina ei tuu vaan mitään selkoa mistään. Elämä on myös välillä sellaista että pettymyksen hetkikin täytyy elää mutta siitä pääsee yli. Ainakin toivottavasti.

• Anonyymi

Jäähän ne epäselviksi, jos ei selvitä asioita. Mä aion selvittää. 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hieno asenne! 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hieno asenne! 😊

Samaa mieltä. Hyvä asenne ja ei tarvitse kuukausia tänne sitten kirjoitella ja ihmetellä. 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä, käsittämätön looserin asenne.

• Anonyymi

Tuo on aika hyvä suunnitelma.

• Anonyymi

Laita ihanuus viesti niin mennään kohti meitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      444
      2979
    2. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      137
      2235
    3. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      129
      2031
    4. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      208
      1294
    5. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      7
      1245
    6. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1233
    7. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      28
      1208
    8. Kuka opettaja, mikä koulu

Minkä koulun opettaja saanut potkut
      Nivala
      8
      1016
    9. Millaiset hiukset kaivatullasi on?

Hiusten pituus, väri, suorat vai kiharat?
      Ikävä
      55
      999
    10. Ootko miettiny koskaan

Et oot jonkun mielestä ihanista ihanin ❤️
      Ikävä
      37
      755
    Aihe