Mun on pakko selvittää meidän välit

Anonyymi-ap

En mä enää jaksa tätä epäselvyyttä. Enkä mä usko, että hänkään jaksaa. Mä teen suunnitelman, jolla selvitän hänen kiinnostuksen. Vaikka sitten lähetän viestin ja kysyn asiaa, vaikka se onkin vähän persoonatonta. Se on ainut keino päästä eteenpäin. Joko kohti meitä tai sit hänestä yli,

n->m

19

861

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tein tuon ja itkuhan siitä tuli 😭

• Anonyymi

Sama. Kyllä se silti hyödyllistä on. Ei tarvitse elää harhassa.

• Anonyymi

Suosittelen. Ei ole kenellekään mukava elää epätietoisuudessa

• Anonyymi

Tee se. Emmäkään jaksa tätä enään. Haluan sut.

• Anonyymi

Ei kiinnostusta pysty selvittämään suunnitelmalla sitä joko on tai ei ole se on vähä niiku se kipinä mikä saattaa sytyttää liekin jos se puuttuu ni silloinhan ei ole edes toivoa

• Anonyymi

Täh? Siis jos kysyn häneltä, et tykkääkö hän minusta ja haluaako hän katsoa, voisiko meistä tulla jotakin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täh? Siis jos kysyn häneltä, et tykkääkö hän minusta ja haluaako hän katsoa, voisiko meistä tulla jotakin?

Miksi siihen tarvitsee erillistä suunnitelmaa, jos meinaa suoraan kysyä viestillä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi siihen tarvitsee erillistä suunnitelmaa, jos meinaa suoraan kysyä viestillä?

Tai sit voi kysyä kasvotusten? Tai sit kysyä kahville tai lenkille? Jos ei halua tulla, on asia selvä. Tai sit voi kirjoittaa kirjeen Tai kortin. Onhan näitä vaihtoehtoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sit voi kysyä kasvotusten? Tai sit kysyä kahville tai lenkille? Jos ei halua tulla, on asia selvä. Tai sit voi kirjoittaa kirjeen Tai kortin. Onhan näitä vaihtoehtoja.

Toi kortti kuulostaa hauskalta, mutta varmaan itsekin menisin sillä, että pyytäisin kahville tai tekemään jotakin yhdessä. Eiköhän sen kautta saa jotakin selvyyttä. Itsekin vähän samassa tilanteessa ja pitäisi saada selvyys toisen (naisen) kiinnostuksesta.

• Anonyymi

Rakas. Lähesty minua viestillä. Haluan, että sinusta tulee mun nainen. En ole ikinä tykännyt kenestäkään muusta yhtä paljon.

• Anonyymi

Se on ihan älykästä

• Anonyymi

Joskus on vaan hyväksyttävä että asiat jää epäselviksi. Aina ei tuu vaan mitään selkoa mistään. Elämä on myös välillä sellaista että pettymyksen hetkikin täytyy elää mutta siitä pääsee yli. Ainakin toivottavasti.

• Anonyymi

Jäähän ne epäselviksi, jos ei selvitä asioita. Mä aion selvittää. 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hieno asenne! 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hieno asenne! 😊

Samaa mieltä. Hyvä asenne ja ei tarvitse kuukausia tänne sitten kirjoitella ja ihmetellä. 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä, käsittämätön looserin asenne.

• Anonyymi

Tuo on aika hyvä suunnitelma.

• Anonyymi

Laita ihanuus viesti niin mennään kohti meitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      68
      7584
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      125
      3002
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      153
      1854
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1689
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      122
      1522
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      171
      1461
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      132
      1192
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      78
      879
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      48
      822
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      784
    Aihe