En mä enää jaksa tätä epäselvyyttä. Enkä mä usko, että hänkään jaksaa. Mä teen suunnitelman, jolla selvitän hänen kiinnostuksen. Vaikka sitten lähetän viestin ja kysyn asiaa, vaikka se onkin vähän persoonatonta. Se on ainut keino päästä eteenpäin. Joko kohti meitä tai sit hänestä yli,
n->m
Mun on pakko selvittää meidän välit
18
536
Vastaukset
- Anonyymi
Tein tuon ja itkuhan siitä tuli 😭
- Anonyymi
Sama. Kyllä se silti hyödyllistä on. Ei tarvitse elää harhassa.
- Anonyymi
Suosittelen. Ei ole kenellekään mukava elää epätietoisuudessa
- Anonyymi
Tee se. Emmäkään jaksa tätä enään. Haluan sut.
- Anonyymi
Ei kiinnostusta pysty selvittämään suunnitelmalla sitä joko on tai ei ole se on vähä niiku se kipinä mikä saattaa sytyttää liekin jos se puuttuu ni silloinhan ei ole edes toivoa
- Anonyymi
Täh? Siis jos kysyn häneltä, et tykkääkö hän minusta ja haluaako hän katsoa, voisiko meistä tulla jotakin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täh? Siis jos kysyn häneltä, et tykkääkö hän minusta ja haluaako hän katsoa, voisiko meistä tulla jotakin?
Miksi siihen tarvitsee erillistä suunnitelmaa, jos meinaa suoraan kysyä viestillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi siihen tarvitsee erillistä suunnitelmaa, jos meinaa suoraan kysyä viestillä?
Tai sit voi kysyä kasvotusten? Tai sit kysyä kahville tai lenkille? Jos ei halua tulla, on asia selvä. Tai sit voi kirjoittaa kirjeen Tai kortin. Onhan näitä vaihtoehtoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sit voi kysyä kasvotusten? Tai sit kysyä kahville tai lenkille? Jos ei halua tulla, on asia selvä. Tai sit voi kirjoittaa kirjeen Tai kortin. Onhan näitä vaihtoehtoja.
Toi kortti kuulostaa hauskalta, mutta varmaan itsekin menisin sillä, että pyytäisin kahville tai tekemään jotakin yhdessä. Eiköhän sen kautta saa jotakin selvyyttä. Itsekin vähän samassa tilanteessa ja pitäisi saada selvyys toisen (naisen) kiinnostuksesta.
- Anonyymi
Rakas. Lähesty minua viestillä. Haluan, että sinusta tulee mun nainen. En ole ikinä tykännyt kenestäkään muusta yhtä paljon.
- Anonyymi
Se on ihan älykästä
- Anonyymi
Joskus on vaan hyväksyttävä että asiat jää epäselviksi. Aina ei tuu vaan mitään selkoa mistään. Elämä on myös välillä sellaista että pettymyksen hetkikin täytyy elää mutta siitä pääsee yli. Ainakin toivottavasti.
- Anonyymi
Jäähän ne epäselviksi, jos ei selvitä asioita. Mä aion selvittää. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieno asenne! 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieno asenne! 😊
Samaa mieltä. Hyvä asenne ja ei tarvitse kuukausia tänne sitten kirjoitella ja ihmetellä. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä, käsittämätön looserin asenne.
- Anonyymi
Tuo on aika hyvä suunnitelma.
- Anonyymi
Laita ihanuus viesti niin mennään kohti meitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4442979Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1372235- 1292031
Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2081294Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71245Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1511233Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel281208- 81016
- 55999
- 37755