Jos jää eläkkeelle

Anonyymi-ap

Esimerkiksi 35-vuotiaana niin kuin minä olen jäänyt, kuoleeko siinä tapauksessa nuorena?

16

474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos haluaa

• Anonyymi

Sinkut palstalla oli joskus tuollaista juttua.

• Anonyymi

En minä halua.

• Anonyymi

Yleensä tuon ikäisenä eläköityvällä on sen luokan terveysongelmia, ettei elinajanodote ole kummoinen. Eli vastaus kysymykseen: todennäköisesti kyllä.

• Anonyymi

Minä aion elää vanhaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä aion elää vanhaksi.

Minä en, kun tuo vanhusten hoito on niin surkeaa, parempi kuolla pois, ennen, kun joutuu vanhainkotiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en, kun tuo vanhusten hoito on niin surkeaa, parempi kuolla pois, ennen, kun joutuu vanhainkotiin.

Noin varmaan voi käydä, jos vanhuutensa jättää veronmaksajien ylläpitämän julkisen vanhushuollon varaan.
        Tietysti on olemassa toinenkin vaihtoehto…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa kuntoilla ja pitää muutenkin huolta terveydestään niin kuolee terveenä eikä pitkään kitumalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa kuntoilla ja pitää muutenkin huolta terveydestään niin kuolee terveenä eikä pitkään kitumalla.

Kuolee terveenä 😂😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh, heh ei kukaan kuole terveenä, minäkin intohimoinen urheilija sain syövän ei auttanut hyvät elintavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin varmaan voi käydä, jos vanhuutensa jättää veronmaksajien ylläpitämän julkisen vanhushuollon varaan.
        Tietysti on olemassa toinenkin vaihtoehto…

Höpö, höpö, harvalla keskieläkkeellä elävällä on varaa kalliiseen yksityiseen vanhustenhoitoon , ja niissäkin voi olla hoito ala-arvoista.

• Anonyymi

Ei 35v terve jää eläkkeelle. Vaikka voittaisit lotossa miljoonan ja haluat pois töistä, niin et saa eläkettä. Voithan irtisanoutua, mutta joudut rahattomana työttömäksi, ja siitä se riemu repeää. Hyvässä lykyssä oikea eläkeikä voi olla vajaa 80v. Harmi kun itse olen sinua yli 20v vanhempi, niin en ole näkemässä miten kävi.

• Anonyymi

Kyllä minä saan.

• Anonyymi

No jos miljoona rahaa, niin voi elää hyvin siihen asti , kun saa sen pienen eläkkeen, ei sillon ole rahaton jos milli tilillä.

• Anonyymi

En ole täysin terve. T. 35-vuotias.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      177
      2681
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      164
      2499
    3. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2187
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      61
      2063
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      3
      1729
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1444
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      204
      1420
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      224
      1153
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1128
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      368
      1069
    Aihe